Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 3,5k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

oj moj kot teraz śpi , napisałam w innym wątku ale guru parkieciarstwa parkietkoplex też mnie chyba olał , i mojego kota ! poskarżę się*w jakimś towarzystwie przyjaciół kotów .

 

dardurdka , ja bym dała normalny olej ( o ile nie masz kota ) parkiet dębowy wygląda po oleju pięknie ( ja mam co prawda nie w jodełkę ale równolegle ) tym bardziej że masz taki retro styl we wnętrzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak surowy, jeszcze nie cyklinowany... Właśnie o to chodzi, że nie chcę oleju, tylko lakier i bejcę, tak żeby miał podobne do oleju wykończenie - satynowe :)

 

użyj kolorantu firmy Loba i ich lakierów np. satynowy odcień WS 2K Duo. Wychodzi jednolicie, bez przebarwień. Oczywiście klepki będą się różnić tak jak teraz niecyklinowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że tu ktoś mi pomoże znaleźć lub chociaż podpowiedzieć z czego zrobiona jest podłoga na zdjęciu poniżej:

[ATTACH=CONFIG]209530[/ATTACH]

 

Odkąd ją wyhaczyłem w necie inne mi się już nie podobają. POMÓŻCIE!!! :)

 

Z jednego zdjęcia nie da się określić co to za podłoga. Prawdopodobnie to panele drewnopodobne z V-fugą. Kolorystycznie to chyba dąb. Poszukaj według producentów paneli.

Edytowane przez Aleksandryta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj moj kot teraz śpi , napisałam w innym wątku ale guru parkieciarstwa parkietkoplex też mnie chyba olał , i mojego kota ! poskarżę się*w jakimś towarzystwie przyjaciół kotów .

 

dardurdka , ja bym dała normalny olej ( o ile nie masz kota ) parkiet dębowy wygląda po oleju pięknie ( ja mam co prawda nie w jodełkę ale równolegle ) tym bardziej że masz taki retro styl we wnętrzach

Obyś nie skarżyła to Ci powiem tak:

gładkość a tym samym śliskość powierzchni podłogi niewiele zależy od rodzaju oleju (pomijam olejowoski) bardziej od sposobu przygotowania powierzchni drewna przed aplikacją oleju. Zakończenie szlifowania TRIO granulacją 80 pozwala na pozostawienie drewna w stanie porów otwartych, przez co drewno lepiej wchłania olej a powierzchnia nie jest gładka a tym samym śliska. Dodatkowo przed aplikacją oleju czy oleju z barwniikem można powierzchnię drewna "zawodować" co co w znacznym stopniu zmniejszy śliskość podłogi. To wszystko wymaga fachowości, szczególnie przy barwieniu drewna. Pozdrawiam dawny Parkietkomplex a aktualnie Parkiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parkiet ja mam odmienne pytanie - o montaz. Chce zrobic podloge teakowa w lazience, ale bez fug sikaflex. Dowiedzialem sie, ze nie mam co sie specjalnie bac o sama wylewke pod parkietem, bo sam klej jest wodoodporny i robi szczelna powloke na calej powierzchni wylewki. Ale co z jej krawedziami wzdluz scian? Jak mi wcieknie woda pod wylewke plywajaca do styro, to juz nigdy sie jej nie pozbede. Pod plytki daje sie hydroizolacje z tasma elastyczna i wywinieciem na sciane

http://solidnydom.pl/wp-content/uploads/2009/02/images_marcin_sucha_lazienka_rys2.jpg

ale hydroizolacja nie spelni swojej roli przy parkiecie, bo klej do parkietu ja od wylewki oderwie. Co w takim wypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parkiet ja mam odmienne pytanie - o montaz. Chce zrobic podloge teakowa w lazience, ale bez fug sikaflex. Dowiedzialem sie, ze nie mam co sie specjalnie bac o sama wylewke pod parkietem, bo sam klej jest wodoodporny i robi szczelna powloke na calej powierzchni wylewki. Ale co z jej krawedziami wzdluz scian? Jak mi wcieknie woda pod wylewke plywajaca do styro, to juz nigdy sie jej nie pozbede. Pod plytki daje sie hydroizolacje z tasma elastyczna i wywinieciem na sciane

http://solidnydom.pl/wp-content/uploads/2009/02/images_marcin_sucha_lazienka_rys2.jpg

ale hydroizolacja nie spelni swojej roli przy parkiecie, bo klej do parkietu ja od wylewki oderwie. Co w takim wypadku?

Musisz pogłębić szczeliny dylatacyjne (między wylewką a ścianą) po czym szczeliny dylatacyjne w całości musisz wypełnić Sikaflexem. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz pogłębić szczeliny dylatacyjne (między wylewką a ścianą) po czym szczeliny dylatacyjne w całości musisz wypełnić Sikaflexem. Pozdrawiam.

No to jest problem. Przede wszystkim taki, ze u mnie tynk byl robiony (powtornie, bo pierwszy raz byl zle polozony) po wylewkach. Po drugie jakos tego nie widze... IMHO tego w ten sposob nie da sie uszczelnic - tynk nie jest tak mocny, ani taki szczelny. To jakis luzny pomysl, czy opracowana przez producenta/ITB technologia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to rowniez sikaflexem uszczelnic?

 

Bo tak sobie mysle, ze sikaflexem nie tylko styk wylewki i tynku, ale i styk plytki na scianie i deski na podlodze trzeba pociagnac. Tylko co pierwsze klasc - plytki, czy deski? Co do czego ma dojechac? Jesli plytki wczesniej ,to zostawic szczeline na deski, zeby mialy gdzie pracowac?

 

http://i.snag.gy/of2Qu.jpg

Edytowane przez Olleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...