slagor 20.06.2002 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2002 czy ktoś z dyskutujących budował domki Klementynka, Miłka lub Grażka. Naczytałem się sporo informacji o kłopotach z projektami tej firmy, jestem rolnikiem a nie architektem i pytam o to, jak się Wam te cuda budowało, jak się udało, i oczywiście ile to kosztowało. Zdaję sobie sprawę, że projekty będę musiał przed realizacją pokazać jakiemuś innemu architektowi i poprosić o korekty. Czy Wy mieliście z nimi jakieś kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania