Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Czy Wy też tak mieliście na początku?

od_biry

Recommended Posts

Witam.

Właśnie niedawno została podjęta życiowa decyzja: budujemy. I co dalej?

Teraz siędzę w Muratorach, studiuję artykuły... rozważam, poznaję... bo przecież do tej pory jedyne z czym miałem do czynienia to pomalować ścianę z wielkiej płyty!

Szkielet? Technologia murowa? Jeśli szkielet to drewniany, czy stalowy?

Im dalej tym gorzej bo na razie zamęt...

Głowa zaczyna puchnąć od nadmiaru informacji... Ile decyzji do podjęcia...

A lektura forum raczej nie pomaga. Wszyscy mądrzy, aktywni... i wszystko wiedzą a ja tu nawet podstawowych decyzji nie mogę podjąć.

Mam ochotę zasnąć z nadzieją, że jak się obudzę będzie po wszystkim - samo sie wybuduje...

Po prostu dół na samym początku...

Czy to ja jeden tak mam? Czy może to normalne na początku?

Może każdy tak miał?

Witaj w naszych szeregach ... :p

Zamęt – oj, tak ! 8)

Ja obecnie mam mętlik w głowie na temat okien... a przede mną tynki... potem wybór kominka... pieca ... itd...

Nie jesteś sam ... i tak to już jest, i będzie, aż nie skończysz budowy ... A potem mętlik w głowie bo : mogłem zrobić to tak, a zamiast tego – zrobić to ...itd...

Analizuj , czytaj – a wiedza przyjdzie z czasem i praktyką ... inaczej się nie da.

A na pokrzepienie serca masz nas – jakby co, wesprzemy radą i dobrym słowem.

Trzymam kciuki za trafne decyzje i pozdrawiam słonecznie :p

Masz pełno obaw, w głowie zamęt - na początku dla niewprawionych -normalka.

Sztuka podejmowania decyzji, tak jak w innych sferach życia, tak i tu przy budowie własnego dachu nad głową bardzo sie przydaje.

Każdy ruch zarówno w pracach zasadniczych, jak wykończeniówce- to niekiedy trudny wybór. Zgodziłabym się tu z bogusem- im mniej eksperymentów, tym łatwiejsze lądowanie.

Byle nie popadać w zwątpienie.

Stawiaj na radość tworzenia, a nie paraliżujący strach przed decyzjami.

pozdrawiam :)