markoskimarek 16.05.2016 09:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o drzwi dobrej jakości to ja od siebie mogę polecić [moderowano]. Szczególnie produkty firmy verte. Niezłą jakość mają. Edytowane 16 Maja 2016 przez finlandia Reklamy są niezgodne z regulaminem forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 19.05.2016 10:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Przecież Verte należy do Porty. To ich tańsza seria którą bez problemów można znaleźć choćby w marketach budowlanych. Jakość OK, cena też dobra. Oczywiście nie jest to ta sama jakość drzwi jaka ukazuje się pod brandem Porty.https://www.vertedrzwi.eu/ zakładka kontakt:...Porta KMI Poland Spółka z o.o. Spółka Komandytowa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Michał 2016 03.07.2016 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Drzwi PORTA + PanelPol = PORAŻKA + brak informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
margo2ku 17.08.2016 08:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 W marcu zamówiłam 10 skrzydeł z ościeżnicami w salonie Vox Chorzów, 9 skrzydeł DRE a jedno białe łamane z Porty do garderoby. Drzwi Dre przyjechały o czasie ładnie zapakowane każde w osobny pełny karton więc było małe ryzyko uszkodzenia w transporcie zamontowano bez problemu. Drzwi Porty gdzieś zaginęły w transporcie znalazły się po dwóch tygodniach, zapakowane w kartony na brzegach i owinięte streczem, okazało się że są porysowane na środku w miejscu gdzie był strecz. Drzwi poszły do reklamacji która miała zająć dwa tygodnie!!!! Trwała półtorej miesiąca!!! Montażyści z Voxa przyjechali z drzwiami i znowu okazały się uszkodzone, były klejone na brzegach, ponownie pojechały do reklamacji czekałam cztery tygodnie i za trzecim razem przysłali ponownie uszkodzone drzwi te które były za pierwszym razem porysowane. Ta fabryka to chyba jakaś jedna wielka porażka a kontrola jakości nie istnieje jak można po raz trzeci wysłać do klienta uszkodzone drzwi!!! Całe szczęście że zamawiałam u nich tylko drzwi do garderoby a nie do całego domu!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sirehorn 19.08.2016 13:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Witam, Niestety uszkodzenia drzwi podczas transportu się zdarzają ale nie zmienia to faktu, ze pakowanie drzwi przez Porte pozostawia wiele do życzenia.... Jako sprzedawca miałem trochę inny przypadek, klient zareklamował dziwne odbarwienia na lakierze drzwi metalowych porty. Ewidentnie reklamacja zasadna..... Porta pierwsze co stwierdziła, "oględzin drzwi dokonujemy z metra bieżącego w świetle rozproszonym okiem nie uzbrojonym ..... oczywiście odrzucili..... Odwołałem się od decyzji. Po tygodniu znów odpowiedź, reklamacja odrzucona bo..... i tu uwaga ...... drzwi zostały zamontowane Odbarwienia pokazywał się dopiero pod padaniem promieni słonecznych, nie było możliwości tego dostrzec przed montażem ! Kolejne odwołanie, Porta przysyła odpowiedź w której czytamy " nie jesteśmy w stanie określić zasadności reklamacji na podstawie zdjęć, prosimy o zwrot skrzydła w fabrycznym opakowaniu do naszej fabryki, celem sprawdzenia czy nie zostały użyte jakieś nie właściwe środki chemiczne podczas pielęgnacji skrzydła" Kto trzyma fabryczne opakowanie ? czyt. kartonik z boku i folia ? Sprawa się zakończyła ogólnie pozytywnie jednakże podejście do klienta jest straszne.. cały czas na nie bo coś tam .... Dodam, że chodziło o drzwi za 300zł .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciuspala 19.08.2016 16:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Nie wiem co ciągnie ludzi do Porty żeby w domu je montować.Skrzydła drogie, średniej jakości po zawyżonych cenach.Do niedawna dużo komunistycznych wzorów, terminy długie, z reklamacjami problemy a przedstawiciele wyżej srają niż dupy maja.Na każdą uwagę słyszałem odpowiedź" to zaszczyt mieć w domu Porte"Ja zrezygnowałem z tego zaszczytu i sprzedaje jak klient się uprze że chce.Nie widzę logicznego wytłumaczenia dla kupna drzwi tego producenta do domu.Widzę tylko 2 wyjątki.Drzwi fornirowane to wśród oszukanych drzwi drewnianych wygląd numer 1.Wygląd fornirów jest rewelacyjny i te drzwi polecam jak ktoś chce za drzwi wydać więcej kasy.Drugi wyjątek to inwestycje niestety w tym są dobrzy dział kontraktów wykona każde dziwaczne zamówienia i tu im plus.Ale podobnie robi Polskone choć też srednio za nimi przepadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ironsmith 19.08.2016 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 hej maciuspala to wyślij na priva jakie polecasz za niedługo dojdę do tego etapu i będzę potrzebował sprawdzonych drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 19.08.2016 22:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 hej maciuspala to wyślij na priva jakie polecasz za niedługo dojdę do tego etapu i będzę potrzebował sprawdzonych drzwi I myślisz że opinia jednego sprzedawcy wyraża pełny obraz rynku? gdybym ja miał odreagowywać każdą reklamację, to nie miałbym z kim handlować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciuspala 20.08.2016 05:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2016 Reklamacje zawsze się zdarzają liczy się podejscie do tematu.Jest wielu producentów robiących przyzwoite drzwi.Tu nie chodzi o producenta ale o konstrukcje i wykończenie.Jakbym miał wybrać dla siebie znów kupiłbym DRE drzwi ramowe z MDF-u z okleiną ryfla.Wszystko zalezy co się podoba i ile można na nie wydać kasy.W cenie kpl do ok 800-1000 zł można kupić dobre drzwi z DRE, Vasco, Invado a nawet z firmy córki Porty czyli Verte.Przy normalnym traktowaniu nic się im nie dzieje.Ważne żeby okleina była zawijana na kantach i ta okleina była gruba foliowa lub najlepiej CPL a nie zwykły papier.Ot filozofia.Czasami klient chce firmę x a okazuje się że żaden kolor nie pasuje i wybiera dla koloru firmę y.Choć ostatnio zauważyłem zainteresowanie firmą Vasco z okleiną CPL to gruby laminat na pewno będzie trwały i trudny do uszkodzenia.Z Portą nie jest tak kolorowo wszędzie są wtopy ale Porcie lata to że klienta wydymała.Ostatnio musiałem załagodzić problem bo klient kupił Opale w naturalnej okleinie i 2 tyg po zamówieniu przyszło pismo że zmieniają termin realizacji z 4 tygodni na 12-14 bo się maszyna zepsuła i łaskawie klient może dobrodusznie zrezygnować z zamówienia lub czekać.Nie udało się klienta przekonać do innych drzwi a gość ma remont i kończą za 2 tygodnie i co dalej??? Straszenie sądem itp itd a Porta jakoś nie poczuwa się do odpowiedzialności.Co nie zmienia faktu że Agaty i Opale to rewelacyjne produkty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 20.08.2016 09:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2016 ...Ważne żeby okleina była zawijana na kantach i ta okleina była gruba foliowa lub najlepiej CPL a nie zwykły papier.Ot filozofia. ... Ciekawi mnie jak Ty odniesiesz ten fragment do oklein naturalnych które tak chwalisz? Przecież nie są zawijane.. Konstrukcja drzwi wykonanych w całości z mdf praktycznie wymusza "zawijanie" oklein - bo inaczej mają szansę zamoknięcia. Drzwi wykonane na ramiaku drewnianym (lub płycie stolarskiej) są zdecydowanie mocniejsze i sztywniejsze ale na ile ja się orientuję marki które wymieniłeś nie mają takiej opcji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciuspala 20.08.2016 13:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2016 Nie zajmuje się teraz bezpośrednio sprzedażą ale z tego co pamiętam to okleiny selekt w Porcie są rewelacyjne jeśli chodzi o wygląd ( porównując do DRE gdzie okleiny naturalne są okropne), nigdy nie miałem reklamacji( no jedną na niedomalowane listwy przy szybach) i klienci bardzo sobie chwalili te drzwi.Mam w domu 8 lat DRE na mdf-ie i sprawują się rewelacyjnie oraz żaden z bardzo wielu moich stałych klientów nic złego na ten temat nie mówi.A na Portę kilka osób narzeka.Z tego co pamiętam to Vasco ma skrzydła w konstrukcji drewnianej ale musialbym zerknąć do katalogu.Wybór jest duży i ciężko jest klientom wybrać z tylu firm.Nie długo ruszam z budową domu i miedzy innymi będę kupował drzwi i okna i jeśli chodzi o okna i drzwi zewnętrzne to wybór już padł to wewnętrzne jest dalej zagadką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 23.08.2016 07:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 I myślisz że opinia jednego sprzedawcy wyraża pełny obraz rynku? gdybym ja miał odreagowywać każdą reklamację, to nie miałbym z kim handlować. Zgadzam się z Tobą w 100% Fin. Każda firma popełnia błędy. Nieraz nie powstają one w fabryce producenta a na linii akcesoriów (inny producent np zamków, klamek, zawiasów). Najważniejsze jest to jak firma potrafi się zachować gdy taki błąd popełni. Czy robi wszystkim pod górkę i zamiata problem pod dywan czy chce rzetelnie uderzyć się w pierś i pomóc Klientowi finalnemu, bo osoby typu Fin czy ja poradzimy sobie gdyż tylko pośredniczymy i montujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciuspala 16.09.2016 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Dziś miałem przyjemność udobruchać klienta który zamówił w mojej firmie Porte i otrzymał porysowaną ościeżnicę.Reklamacja ciągnie się od 6 tygodni i dzis otrzymałem informację że jeszcze 2 tygodnie bo ościeżnicą za tydzień schodzi z produkcji w Rumunii a tam ba osiołkach to przetransportują do Polski.Pokrzyczałem i udało mi się załatwić że przerzucą z osiołka na starą zdezelowaną Dacie i będzie 3 dni wczesniej.Nigdy ale to przenigdy już Porty.Kazałem pochować katalogi i powiedzieć klientom iż chińskimi drzwiami i Portą nie handlujemy.I będzie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Samar 17.09.2016 09:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Dziś miałem przyjemność udobruchać klienta który zamówił w mojej firmie Porte i otrzymał porysowaną ościeżnicę.Reklamacja ciągnie się od 6 tygodni i dzis otrzymałem informację że jeszcze 2 tygodnie bo ościeżnicą za tydzień schodzi z produkcji w Rumunii a tam ba osiołkach to przetransportują do Polski.Pokrzyczałem i udało mi się załatwić że przerzucą z osiołka na starą zdezelowaną Dacie i będzie 3 dni wczesniej.Nigdy ale to przenigdy już Porty.Kazałem pochować katalogi i powiedzieć klientom iż chińskimi drzwiami i Portą nie handlujemy.I będzie spokój. W ciągu kilkunastu lat przerobiłam reklamacje już chyba u wszystkich moich dostawców i niestety nie ma to znaczenia czy Porta czy Dre czy Pol-skone to jak przychodzi do wymiany jakiegoś elementu to o ile nie jest to drobiazg typu zawias czy zamek to terminy oczekiwania są równe aktualnemu czasowi oczekiwania na bieżące zamówienie. W zeszłym tygodniu dostaliśmy informacje,że czas produkcji dla ościeżnic stałych w Porcie to 6 tygodni, a przecież dochodzi jeszcze logistyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 17.09.2016 10:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Widzisz Samar - trzeba mieć odwagę się do tego przyznać i odpowiedni staż w branży, by ślepy los dał nam możliwość przetestowania firmy pod kątem serwisu. I mam podobne odczucia: dorobienie elementu niezależnie od stopnia winy w żadnej z firm nie uruchamia trybu "pilne". Czasem zdarza się lepszy dystrybutor - który pewne rzeczy przynajmniej na swoim etapie załatwia błyskawicznie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciuspala 17.09.2016 19:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Ja kiedyś brałem drzwi przez Multiform i dziewczyny cuda potrafiły robić jeśli chodzi o reklamacje.Cuda robiły z DRE, Polskone ale w Porcie cuda nie istnieją.Dziś kazałem schować katalogi Porty aby nie kusiły kolegi do sprzedaży....mam dość dzwonienia do klientów i tłumaczenia czemu Porta ma ich w du...gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sirehorn 20.09.2016 14:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2016 Ja kiedyś brałem drzwi przez Multiform i dziewczyny cuda potrafiły robić jeśli chodzi o reklamacje.Cuda robiły z DRE, Polskone ale w Porcie cuda nie istnieją.Dziś kazałem schować katalogi Porty aby nie kusiły kolegi do sprzedaży....mam dość dzwonienia do klientów i tłumaczenia czemu Porta ma ich w du...gdzieś. W 100% się z Tobą zgadza, DRE w większości przypadków uszkodzeń elementów ościeżnic nawet nie chce elementu z powrotem, a PORTA ?? Miałem taką sytuację z zewnętrznymi ECO POLAR, Drzwi zamontowane, elewacja zrobiona i zacina się zamek, to szybko zgłoszenie do Porty po czy odpowiedź ....... że potrzebują skrzydło w fabryce na weryfikację i w załączniku zgoda na zwrot... zadzwoniłem tam i zapytałem autorki maila zapytać czy jest normalna, po czym wysłała serwis na wymianę zamka.... To jest jedno z bardzo wielu nie miłych doświadczeń na temat obsługi reklamacji w tej firmie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 20.09.2016 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2016 I mam podobne odczucia: dorobienie elementu niezależnie od stopnia winy w żadnej z firm nie uruchamia trybu "pilne". Ja mam doświadczenie trochę odmienne. Porozmawiaj z przedstawicielami producentów drzwi zewnętrznych czy wewnętrznych (okien pewnie też) i spytaj się ile % zamówień ma dopisek "pilne". Są ponoć firmy gdzie prawie 100% zamówień ma taką klauzulę i jak później się producent ma połapać co jest na prawdę pilne a na ile ten dystrybutor nie umie rozmawiać z Klientem i uświadomić go że termin to 4-6 tygodni i nie ma opcji montażu za 3 dni. Są firmy gdzie można zadzwonić i jeśli to możliwe to pomogą. Mi kiedyś uszkodziły się drzwi Wikędu i pomogli przesuwając moje ponowne zamówienie "na wczoraj". Tak samo 2 razy DRE uratowało mi tyłek. A to co dzieje się pomiędzy pośrednikiem, hurtownią a producentem to już Klienta nie powinno martwić. Oczywiście jak ktoś może to pomoże. Nieraz dostaję kolokwialne NIE bo produkcja idzie pełną parą i nie da rady rozchrzanić harmonogramu przez moją jedną sztukę . To jest zrozumiałe i nie ma co się obrażać. Co do reklamacji w Porcie - żadna reklamacja nie jest miła bo niesie dużo negatywnych emocji od Klienta ze sobą. A Porta raz załatwia wymianę zamka całą ekipą gromu, a raz chce oglądać skrzydło u siebie (najlepiej całe zamówienie np. 10 sztuk) bo nie widzi na zdjęciu paprochów wklejonych w farbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciuspala 20.09.2016 19:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2016 Producenci drzwi wewnętrznych rzeczywiście mają reklamacje w...gdzieś, dziś przyjąłem reklamacje Invado zobaczę jak będzie realizowana.Jeśli chodzi o drzwi zewnętrzne to mam odmienne zdanie.Firma Doorsy staje na głowie żeby uratować sprzedawcom tyłek, często idzie na rękę załatwiając reklamacje i szybkie pomyłki przez serwis.Z blaszanych ( firmy nie wymienię) jak już serwis dojechał ( a często miał problemy z dojechaniem) to też robił tak żeby wszyscy byli zadowoleni nawet mimo reklamacji niezasadnej.Przy drzwiach zewnętrznych jakoś lepiej to idzie.Jeśli chodzi o okna to w mojej firmie mało jest reklamacji a jak się trafi to szybko załatwiają.Gorzej jesli trzeba iść klientowi na rękę i coś zrobić extra i dołożyć do klienta żeby był zadowolony to już nie ma mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 21.09.2016 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2016 Ogółem drzwi zewnętrzne również i moim zdaniem mają lepszy serwis (ogółem podejście do reklamacji) jak wewnętrzne.Co do samego dojazdu serwisu - od tego są częściowo dealerzy i oni również powinni w tym uczestniczyć, a nie patrzeć się ślepo na to co powie producent. spotkałem się z historią gdzie wzywano serwis producenta do zmiany wkładki bo przyszła nie w tym kolorze co trzeba. Producent "poszedł na rękę" wymieniając wkładkę bo mógłby zasłonić się gwarancją i montażem drzwi niezgodnych z zamówieniem. Pytanie czy jest zasadne wzywanie serwisu z drugiego końca polski aby ktoś wymienił wkładkę. Oczywiście finalnie jechał sprzedawca wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.