Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Producenci drzwi wewnętrznych rzeczywiście mają reklamacje w...gdzieś, dziś przyjąłem reklamacje Invado zobaczę jak będzie realizowana

 

Też miałem kiedyś przeboje z tą firmą ale na szczęście po reklamacji którą składałem 3x do jednych drzwi udało się dojść do porozumienia, że ramki przyszybowej nie wbija się czarnymi gwoździami. Szczególnie, że drzwi były białe. Jakaś to była seria pomyłek i całe szczęście że klient wyrozumiały. Nie zdarzyło mi się to już nigdy więcej w Invado i w razi jakiś reklamacji były one rozpatrywane normalnie jak u wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...
  • Odpowiedzi 145
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

w pierwszej odpowiedzi porta powolala si na norm dot. odbioru stolarki budowlanej. Nawet powinni napisac e odbioru dokonuje si z 1,5 m. Odpowiedz druga zgodna z karta gwarancyjna ze widoczne wady zglaszamy przed montazem. Trzecia odpowiedz wynikala pewnie z braku widocznosci wady na zdjeciach. A jesli trzeba odeslac to trzeba zapakowac. Mozna wziac kartony od innego klienta. Mozna poprosic dealera o kartony...Ludzie sobie czasem pomagaja...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacje zawsze się zdarzają liczy się podejscie do tematu.Jest wielu producentów robiących przyzwoite drzwi.Tu nie chodzi o producenta ale o konstrukcje i wykończenie.Jakbym miał wybrać dla siebie znów kupiłbym DRE drzwi ramowe z MDF-u z okleiną ryfla.Wszystko zalezy co się podoba i ile można na nie wydać kasy.W cenie kpl do ok 800-1000 zł można kupić dobre drzwi z DRE, Vasco, Invado a nawet z firmy córki Porty czyli Verte.Przy normalnym traktowaniu nic się im nie dzieje.Ważne żeby okleina była zawijana na kantach i ta okleina była gruba foliowa lub najlepiej CPL a nie zwykły papier.Ot filozofia.

Czasami klient chce firmę x a okazuje się że żaden kolor nie pasuje i wybiera dla koloru firmę y.Choć ostatnio zauważyłem zainteresowanie firmą Vasco z okleiną CPL to gruby laminat na pewno będzie trwały i trudny do uszkodzenia.

Z Portą nie jest tak kolorowo wszędzie są wtopy ale Porcie lata to że klienta wydymała.Ostatnio musiałem załagodzić problem bo klient kupił Opale w naturalnej okleinie i 2 tyg po zamówieniu przyszło pismo że zmieniają termin realizacji z 4 tygodni na 12-14 bo się maszyna zepsuła i łaskawie klient może dobrodusznie zrezygnować z zamówienia lub czekać.Nie udało się klienta przekonać do innych drzwi a gość ma remont i kończą za 2 tygodnie i co dalej??? Straszenie sądem itp itd a Porta jakoś nie poczuwa się do odpowiedzialności.Co nie zmienia faktu że Agaty i Opale to rewelacyjne produkty.

 

Oj co kolego krecisz albo nie ogarniasz tematu. Nigdy nie bylo terminu 4 tyg. na forniry w Porcie. To, ze na wiosne bedzie przenoszony zaklad bylo w pismach do APS na miesiac wczesniej. Brak wiedzy nie czyni niewinnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam doświadczenie trochę odmienne. Porozmawiaj z przedstawicielami producentów drzwi zewnętrznych czy wewnętrznych (okien pewnie też) i spytaj się ile % zamówień ma dopisek "pilne". Są ponoć firmy gdzie prawie 100% zamówień ma taką klauzulę i jak później się producent ma połapać co jest na prawdę pilne a na ile ten dystrybutor nie umie rozmawiać z Klientem i uświadomić go że termin to 4-6 tygodni i nie ma opcji montażu za 3 dni.

 

Są firmy gdzie można zadzwonić i jeśli to możliwe to pomogą. Mi kiedyś uszkodziły się drzwi Wikędu i pomogli przesuwając moje ponowne zamówienie "na wczoraj". Tak samo 2 razy DRE uratowało mi tyłek. A to co dzieje się pomiędzy pośrednikiem, hurtownią a producentem to już Klienta nie powinno martwić.

Oczywiście jak ktoś może to pomoże. Nieraz dostaję kolokwialne NIE bo produkcja idzie pełną parą i nie da rady rozchrzanić harmonogramu przez moją jedną sztukę :). To jest zrozumiałe i nie ma co się obrażać.

 

Co do reklamacji w Porcie - żadna reklamacja nie jest miła bo niesie dużo negatywnych emocji od Klienta ze sobą. A Porta raz załatwia wymianę zamka całą ekipą gromu, a raz chce oglądać skrzydło u siebie (najlepiej całe zamówienie np. 10 sztuk) bo nie widzi na zdjęciu paprochów wklejonych w farbę.

 

Jak masz problem z ewidentną reklamacją to zgłaszaj " bez ogledzin" - ryzyko tylko takie, że jak nie uznają to masz skrzydło do domu. A jak nie jesteś do końca pewien to możesz zaprosić RKS do klienta i on podejmie decyzję na podstawie oględzin.

Ja z reguły zgłaszam "bez oględzin" i jak na razie w domu mam tylko swoje stare drzwi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam drzwi wewnętrzne[:spam:] i jestem z nich zadowolona. Solidne wykonanie oraz kolor taki jakiego szukałam. I tak jak piszą inni przed samym montażem powinno się je sprawdzić czy wszystko się zgadza i ewentualnie zgłaszać reklamacje jeśli posiadają widoczne wady. Edytowane przez finlandia
Link reklamowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 years później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...