Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

cena bramy garazowej


Recommended Posts

jestem na etapie monazu bramy do garazu i zdecydowalem sie na typ bramy segmentowej . fachowcy z pewnej firmy w krakowie wycenili mi calosc z montazem z automatycznym otwieraniem na 4200zl. producent bramy to wisniewski , grubosc segmetu to 4 cm. czy to dobra cena? CZy firma wisniewski jest godna zaufania?

Daja tylko 2 lata gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem na etapie monazu bramy do garazu i zdecydowalem sie na typ bramy segmentowej

 

Wszystkie 2 wypadki, które widziałem (raz - TIR z naszej firmy,

a drugi - auto kolegi) polegające na uszkodzeniu auta bramą

(opadnięcie bramy na dach podczas wjeżdżania) były z udziałem bram segmentowych (i to niby profesjonalnych) ...

 

Pzdr

 

JKK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem na etapie monazu bramy do garazu i zdecydowalem sie na typ bramy segmentowej

 

Wszystkie 2 wypadki, które widziałem (raz - TIR z naszej firmy,

a drugi - auto kolegi) polegające na uszkodzeniu auta bramą

(opadnięcie bramy na dach podczas wjeżdżania) były z udziałem bram segmentowych (i to niby profesjonalnych) ...

 

Pzdr

 

JKK

czy uszkodzenia były powazne? ile wazy taka brama?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za podobną bramę (2,70x2,70) 4 lata temu zapłaciłem 5000zł. Bez elektrycznego napędu. Firmy nie znam ale cena wydaje się być do przyjęcia. Acha, dostałem wtedy do bram ( to były 2 szt.-nawiasem mówiąc jedną mam do sprzedania :) ) jakiś certyfikat jakości.

Jeżeli chodzi o spadanie bram to gościu oczywiście bzdury plecie i nie masz się czym sugerować. Używam jej na codzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy uszkodzenia były powazne? ile wazy taka brama?

 

Na pewno ta dla TIR'ów (1 przypadek), więcej niz dla osobówek (2-gi) :-)

W pierwszym przypadku brama poharatała lakier na dachu kabiny,

a parę segmentów wymagało wymiany (ale takich po ~20 cm),

bo zostały wgięte przez stelaż plandeki.

W drugim - również poharatany lakier + bagażnik dachowy wyrwany "z korzeniami" ... (= dziury w dachu na wylot)

 

JKK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o spadanie bram to gościu oczywiście bzdury plecie

 

Że niby co "oczywiście" :evil: ?

Dla mnie jest oczywiste to co widziałem .

W drugim przypadku, skoro z Ciebie taki niedowiarek, nawet jechałem za kolegą, ale udało mi się wyhamować.

Prawdopodobnie zawiodła automatyka lub blokada (o ile jakaś tam w ogóle jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 Boeningów też spadło na kilka milionów lotów. I co? Ludzie nadal latają!!

Jeżeli jakiś partacz nie umiał porządnie przykręcić bramy do sufitu to to jest wina partacza czy bramy???

Po pijanemu też można w nią wjechać zanim się otworzy!!!

Przestałbyś człowieku bzdury opowiadać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jakiś partacz nie umiał porządnie przykręcić bramy do sufitu to to jest wina partacza czy bramy???

 

A czy ja piszę, że brama od sufitu odpadła ?

Segmenty zjechały ślicznie po prowadnicach w momencie wjazdu aut.

W jednym przypadku w momencie wjazdu do hali duzej firmy produkcyjnej, a w drugim go garażu podziemnego dużego biurowca w stolicy. I wypraszam sobie hasła typu "opowiadanie bzdur" - ani pytającego nie namawiam na taką bramę, ani mu nie odradzam - podaję

tylko, że takie rzeczy się zdarzają. Natomiast ani nie widziałem, ani nie słyszałem aby komuś opadła na auto zwykła brama skrzydłowa. Pytający sam wyciągnie wnioski i zrobi co będzie uważał. Natomiast Twoja furia jest conajmniej nie na miejscu - czyżbyś zaczął się obawiać o swoją bramę ;-) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J_K_K - jezeli ci sie wydaje ze te 2 wypadki o ktorych piszesz przesądzaja o tym, ze bramy segmentowe sa gorsze od innych to masz racje - WYDAJE CI SIE !!! To po pierwsze - primo

 

Po drugie - primo , zmniejsz sobie logo, bo jest troszke za duze

 

Po trzecie - primo - teraz juz wracajac do tematu, tez akurat jestem na etapie zakupu bramy i wybralem Wisniowskiego, wymiar 260x250 segmentowa, cena 4000z montazem. (Krispol byl za 4800). Aha - Wisniowski wlasnie wypuscil nowy cennik z obnizonymi cenami, chyba sie zorientowali ze nie sa juz monopolistami i z rynku pomalu wygryza ich np. Krispol :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po trzecie - primo - teraz juz wracajac do tematu, tez akurat jestem na etapie zakupu bramy i wybralem Wisniowskiego, wymiar 260x250 segmentowa, cena 4000z montazem. (Krispol byl za 4800). Aha - Wisniowski wlasnie wypuscil nowy cennik z obnizonymi cenami, chyba sie zorientowali ze nie sa juz monopolistami i z rynku pomalu wygryza ich np. Krispol :wink:

 

W ubiegłym tygodniu zamówiliśmy Krispola. 450x225, napęd, 2 piloty, kolor niestandardowy (dopłata), kasetony (dopłata), zamek (na wszelki wypadek, dopłata) i wyszła nam 4900 z montarzem i transportem. Coś ci Twoi Krispolowcy drogo się cenili. Trzeba było ich przydusić. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

 

A czy ja piszę, że brama od sufitu odpadła ?

Segmenty zjechały ślicznie po prowadnicach w momencie wjazdu aut.

W jednym przypadku w momencie wjazdu do hali duzej firmy produkcyjnej, a w drugim go garażu podziemnego dużego biurowca w stolicy. I wypraszam sobie hasła typu "opowiadanie bzdur" - ani pytającego nie namawiam na taką bramę, ani mu nie odradzam - podaję

tylko, że takie rzeczy się zdarzają. Natomiast ani nie widziałem, ani nie słyszałem aby komuś opadła na auto zwykła brama skrzydłowa. Pytający sam wyciągnie wnioski i zrobi co będzie uważał. Natomiast Twoja furia jest conajmniej nie na miejscu - czyżbyś zaczął się obawiać o swoją bramę ;-) ?

 

trochę późno dołączam do dyskusji ale bardzo mnie ciekawi czy w obu tych przypadkach zaoszczędził INWESTOR nie zamawiająć systemu zabezpieczeń przeciw zerwaniu lin i pęknięciu sprężyn? czy o takich zabezpieczeniach nie wiedział? czy też wykonawca - dostawca - producent postanowił "przytulić" dodatkowo kilkaset złotych nie montująć tych zabezpieczeń?

Dam sobie uciąć rekę, że w grę wchodziły pieniądze ... bo po montażu jakiś to będzie :lol: a i u inwestora parę groszy zostanie w kieszeni

Wiesz może kto po tych zdarzeniach ponosił odpowiedzialność za wypadki?

 

8) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ciekaw jestem jak jednocześnie mogą się zerwać 2 sprężyny albo 2 linki??? Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest pewnie na takim samym poziomie co wystąpienie trzęsienia ziemi w Polsce w danym miejscu...

Dla jasności mam bramę segmentową Wiśniowskiego i nie widzę w niej możliwości zjechania w wypadku zerwania się jednej linki czy sprężyny...

Powodem takiego zachowania może być najwyżej uszkodzenie albo sabotaż automatyki a i tak opisywane tu zniszczenia są raczej niemożliwe (dziury w dachu :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ciekaw jestem jak jednocześnie mogą się zerwać 2 sprężyny albo 2 linki??? Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest pewnie na takim samym poziomie co wystąpienie trzęsienia ziemi w Polsce w danym miejscu...

Dla jasności mam bramę segmentową Wiśniowskiego i nie widzę w niej możliwości zjechania w wypadku zerwania się jednej linki czy sprężyny...

Powodem takiego zachowania może być najwyżej uszkodzenie albo sabotaż automatyki a i tak opisywane tu zniszczenia są raczej niemożliwe (dziury w dachu :lol: )

 

 

wszystko zalezy od wielkości bramy oraz jakości zastosowanych sprężyn i lin

Może zdarzyc się tak, że po zerwaniu jednej linki ciężar bramy spowoduje zerwanie drugiej a sprężyny ... no cóż wiadomo (ciężar bramy segmentowej to ok 12-16 kg /mkw)

 

Dziwię się jak bardzo daleko posunęło się wśród inwestorów i wykonawców przeświadczenie, że najtańsze jest najlepsze :evil::evil:

Jak bardzo niefrasobliwie podchodzą do odbiorów technicznych inspektorzy. :evil::evil:

Zajmuję się bramami zawodowo i widziałem tylko jeden przypadek takiej awarii gdzie nie było w bramie zabezpieczeń i został uszkodzony samochód a o drugim bardzo poważnym wypadku słyszałem z relacji naocznego świadka. Duża brama (4800 x 3500) była naprawiana przez nieuprawnione osoby i w trakcie "naprawy" spadła na przechodzącego pod nią pracownika, który doznał poważnych uszkodzeń ciała.

Z doświadzczenia wiem, że bramy segmentowe, dobrze zaprojektowane i dobrze zamontowane to wyroby bezpieczne - inaczej ich sprzedaż nie miała by sensu.

 

8) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka tygodni temu zamontowali mi bramę wiśniowskiego, segment w kolorze typowym 4,5 x 2,1. koszt z montażem to ok. 4500 (po rabacie). automatyki nie zakładam teraz (poza bramą nie mam zamkniętych żadnych innych otworów) tylko jak się wprowadzę (rada dealera). automatyka to około 1,5 (przed rabatem :D )

jak na razie sprawuje się dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i tak opisywane tu zniszczenia są raczej niemożliwe (dziury w dachu)

 

Że się zacytuję "W drugim - również poharatany lakier + bagażnik dachowy wyrwany "z korzeniami" ... (= dziury w dachu na wylot)"

Auto to Renault Kangoo - zobacz jak są mocowane bagażniki (belki),

a być może zrozumiesz ...

 

Pzdr

 

JKK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...