Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

DACHÓWKA RUPP CERAMIKA - wątek zbiorczy: opinie, uwagi, modele, zdjęcia, dyskusja


Gregwlkp

Recommended Posts

Skoro masz krycie wstępne wykonane papą na pełnym deskowaniu a łaty są zdystansowane przez kontrłaty to ewidentna wina produktu. Uznanie takiej winy przez producenta powinno skutkować 100% pokryciem kosztów naprawy. Taka wada jest wadą ukrytą pojawiającą się po pewnym czasie a wynikającą prawdopodobnie z jakości gliny we fragmencie wydobywanego złoża. Producent mógł o takiej wadzie nic nie wiedzieć i sprzedawać wyroby w dobrej wierze. Uznanie reklamacji świadczy o odpowiedzialności firmy za swoje wyroby i w moim przekonaniu dobrze świadczy o firmie. Życzę pomyślnego załatwienia wszelkich spraw związanych z tą reklamacją. Pozdrawiam. Edytowane przez Andrzej Wilhelmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 380
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Jedyne co mogę powiedzieć ,to że poczekam na ostateczną odpowiedź od Ruppa i zobaczę czy rozważą całkowita naprawię czy pozostaną tylko przy samej dachówce , a jak nie to na pewno poszukam prawnika wyspecjalizowanego w temacie

A co do "wypięcia się" absolutnie nie prawda kupując markę przejmujesz "stare zobowiązania" w przeciwnym wypadku każdy by tak robił zmiana "właściciela" na kajmanach i po problemie.Nie tak łatwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz krycie wstępne wykonane papą na pełnym deskowaniu a łaty są zdystansowane przez kontrłaty to ewidentna wina produktu. Uznanie takiej winy przez producenta powinno skutkować 100% pokryciem kosztów naprawy. Taka wada jest wadą ukrytą pojawiającą się po pewnym czasie a wynikającą prawdopodobnie z jakości gliny we fragmencie wydobywanego złoża. Producent mógł o takiej wadzie nic nie wiedzieć i sprzedawać wyroby w dobrej wierze. Uznanie reklamacji świadczy o odpowiedzialności firmy za swoje wyroby i w moim przekonaniu dobrze świadczy o firmie. Życzę pomyślnego załatwienia wszelkich spraw związanych z tą reklamacją. Pozdrawiam.

 

też tak myślę ale czy rupp też tak myśli zobaczymy nie długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś gadałem z majstrem na jednej budowie i powiedział mi że parę lat temu jak robił dach u jednej kobitki pod warszawą, to tym osiedlu ktoś tam miał właśnie taki sam jak twój problem ,jak będzie przejazdem to się zapyta , poprosiłem go bo sam "mam ?"chrapkę na topasa, ale na zimno widzę że lepiej się wywiedzieć na 100000% i być pewien bo później to jak ze ślubem , ślub drogi a rozwód jeszcze droższy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś gadałem z majstrem na jednej budowie i powiedział mi że parę lat temu jak robił dach u jednej kobitki pod warszawą, to tym osiedlu ktoś tam miał właśnie taki sam jak twój problem ,jak będzie przejazdem to się zapyta , poprosiłem go bo sam "mam ?"chrapkę na topasa, ale na zimno widzę że lepiej się wywiedzieć na 100000% i być pewien bo później to jak ze ślubem , ślub drogi a rozwód jeszcze droższy.

 

topas jest produkowany w niemczech, inna glina, inny zakład, inny produkt, niemasz się co sugerować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się rosek że , myślisz że ciągle są czasy jak za komuny brać bo zaraz nie będzie ! , i być zadowolonym że się kupiło ! , a jakość !! ,nie myśl za długo bo też nie będzie , człowieku dach pokryty dachówką to inwestycja na długie lata , i to bez żadnego ale, ma wytrzymać ,BEZ JAKICH KOLWIEK PROBLEMÓW CO NAJMNIEJ 40-50 LAT !!!!.

Czyli jak produkowane w polsce to może się po paru latach sypać ,a jako że w niemczech a tam na takie dziadostwo nie pozwolą to możesz spać spokojnie, reasumując zanim ktoś zapłaci grube pieniądze za dachówkę musi sprawdzać dostawę czy made in poland czy made in deuschland , bo jak nie to paru latach dach do wymiany ,na koszt inwestora ma się rozumieć !!

A jak się nie kontroluje to niech ma !!!!

Edytowane przez zalewadam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mnie nie zrozumiałeś i niepotrzebnie naskoczyłeś na mnie. chodzi mi o to, że proces produkcji ceramiki ma bardzo dużo etapów i na każdym coś może pójść "nie tak". to że sąsiad kupi super dachówkę to nieznaczy że Ty miesiąć później dostaniesz taką samą. i dotyczy to WSZYSTKICH firm. a że koncerny na polski rynek puszczają gorsze produkty to niestety dotyczy nie tylko dachówek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że na forum znajdziesz tylko tych co zamierzają robić nowe pokrycie ,a z problemami z reguły walczy się z producentem albo w sądzie , a mnie wydaje się ze powinieneś pochodzić tam gdzie są duże osiedla domów jednorodzinnych i wypatrywać twoja dachówkę i pytać się, a może się uda :) przecież dach to nie podłoga że do domu muszą cie wpuszczać ,zdaje sobie sprawę że nie łatwo ale może warto. Osobiście wybraliśmy creatona , widząc jak załatwiają klienta w ruppie ... nawet się rymuje ....... :(

POWODZENIA!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

formalnoprawnie jest ok, daja nowa dachówkę co do kosztów wymiany trzeba iśc od sądu, co do rupa zastanawia mnie że gwarancję daja na 20 lat a co do betonówki brasa 30 lat, dlaczego taka róznica, poza tym tak jak ktos wspominal zgodnie z normami do uznania gwarancji konieczne sa odpruski wielkości około 1 cm, inne rzeczy nie mieszczą się w tym pojęciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to sprawa powinna być prosta , wada ukryta nie może być reklamowana w przeciągu 5 lat, a skoro uznali reklamację w tym przypadku powinni uznać wszystkie koszty w 100% .

Widzę że, Rupp/monier chyba testuje moją cierpliwość ,od ponad 2 tygodni nie może mi odpisać na maila? , chyba najwyższy czas poszukać bystrego prawnika co się specjalizuje w tematyce budowlanej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem warto dokładnie zapoznać się z warunkami gwarancji. Są firmy co dają 50 lat gwarancji. A gdzie gwarancja, że będą tyle istniały? Co wówczas z taką gwarancją? Pozdrawiam.

 

Kiedyś kupowali ludzie dachówkę i nie było gwarancji i leży po dziś dzień ! ,wystarczy aby wykonywali produkty tak jak się należy i nie będzie problemów , kiedyś nie było tej technologii co teraz ,i co leżą na dachach latami bez problemów , więc ja nie chcę gwarancji, ja płacę ciężkie pieniądze i wymagam TYLKO jakości a nie obietnic ,co nie wiadomo czy będą mogły być spełnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to sprawa powinna być prosta , wada ukryta nie może być reklamowana w przeciągu 5 lat, a skoro uznali reklamację w tym przypadku powinni uznać wszystkie koszty w 100% .

Widzę że, Rupp/monier chyba testuje moją cierpliwość ,od ponad 2 tygodni nie może mi odpisać na maila? , chyba najwyższy czas poszukać bystrego prawnika co się specjalizuje w tematyce budowlanej .

 

:)

1. koszty pokrywają w takim stopniu w jakim ujęte jest to w gwarancji. Gwarancja to umowa miedzy Wami. Skoro tam napisane, że wymieniają jedynie towar a Ty mimo to kupiłeś dachówkę, to znaczy, że przystałeś na taka umowę.

2. wyobraź sobie, że stawiasz mały domek na Karaibach. Dachówke kupujesz w Polsce i wysyłasz transportem morskim. Do kładzenia dachówki ściągasz fachowców z USA. Wolno Ci ? Wolno.

Koszt dachówki 15 tys. Koszt położenia 150 tys. Dalej uważasz że sprzedawca powinien pokrywać "wszelkie" koszty wymiany dachówki?

Przypadek przejaskrawiony, ale ładnie obrazuje Twoje żądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

1. koszty pokrywają w takim stopniu w jakim ujęte jest to w gwarancji. Gwarancja to umowa miedzy Wami. Skoro tam napisane, że wymieniają jedynie towar a Ty mimo to kupiłeś dachówkę, to znaczy, że przystałeś na taka umowę.

2. wyobraź sobie, że stawiasz mały domek na Karaibach. Dachówke kupujesz w Polsce i wysyłasz transportem morskim. Do kładzenia dachówki ściągasz fachowców z USA. Wolno Ci ? Wolno.

Koszt dachówki 15 tys. Koszt położenia 150 tys. Dalej uważasz że sprzedawca powinien pokrywać "wszelkie" koszty wymiany dachówki?

Przypadek przejaskrawiony, ale ładnie obrazuje Twoje żądania.

 

Tak masz rację ale tylko z gwarancją . Problem tkwi w tym ,że rupp miał problemy a kontynuował sprzedaż, widząc że że towar ma wadę ukrytą ,która jest widoczna po długim okresie , i co ty na to ,cały czas chcesz wmawiać mi gwarancje ,a kto mi zagwarantuje że ,za 6 lat jak minie znów gwarancja nie będzie to samo , może ty?

 

Po 2 latach to nie sprzedawca tylko producent odpowiada, tak tylko na przyszłość jak byś nie wiedział .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...