DorciaIQ 05.01.2009 15:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2009 Hmmm no to chyba się zdecyduję, bo cena jest całkiem całkiem Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xpiter 22.03.2009 21:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Czy ktoś ma może tę dachówkę? Ja mam zamówioną(bedzie za tydzień) wersję czarny brylant i byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś przesłał mi jakieś zdjęcia, na co trzeba przy niej zwrócić uwagę, itp. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xpiter 30.03.2009 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2009 Ma ktoś zdjęcia dachu z dachówką cramiczną Ruppceramika Rubin 13(13V)? Najbardziej interesują mnie kolory czarny kryształ i czarny brylant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malgosia0023 31.03.2009 10:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 zerknij tutajhttp://forum.muratordom.pl/pokazcie-swoje-dachy,t81343.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xpiter 31.03.2009 21:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 A tą galerię to już całą przejrzałem, ale nic nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
diosss 24.09.2009 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2009 Po długich przemyśleniach zakupiłem produkt Ruppceramika Sirius 13 kolor antracyt na swój ponad 300 metrowy dach. Przy wyborze kierowałem się jakością materiału, opiniami i względami estetycznymi. Niestety każda zakupiona przeze mnie dachówka miała widoczne uszkodzenie ,,na fali’’ antracytowej angoby i widoczny w tym miejscu kolor brązowej masy dachówki - rysę około 1 cm, szerokości do 3 mm. Postanowiłem zareklamować produkt u producenta. Powołując się na Dz. U. Nr 141, poz. 1176 żądałem wymiany towaru na nowy bądź obniżenie ceny zakupionego towaru. Producent odrzucił moją reklamację powołując się na polską normę, która to mówi: ,Cechy powierzchni i fałdy opisane 3.5.7, 3.5.8 nie stanowią wad.Dotyczy to również ewentualnych zadrapań, odprysków i śladów otarcia,które powstały na dachówkach podczas produkcji, pakowania, przekładanialub prac transportowych'' Jednakże przy tak liberalnym zapisie produkt mógłby zostać dostarczonydo klienta w stanie: 90% powierzchni pokrytej rysami, licznych odpryskach i nie podlegałoby to reklamacji. Poprosiłem o pomoc federację konsumenta, która to wystosowała następujące pismo do Ruppceramika: Państwa odpowiedź na pismo reklamacyjne opiera się na błędnym rozumieniu obowiązujących przepisów prawa. Konsument został wprowadzony w błąd przez Państwa uzasadnienie, gdyż zgodnie z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz.U. 2002 nr 169 poz. 1386 z późn. zm.) stosowanie Polskich Norm jest dobrowolne. Od dnia wejścia w życie w/w ustawy, tj. 1 stycznia 2003 r., w polskim prawie zaczęła obowiązywać zasada nieobowiązkowości stosowania norm. Jeżeli więc przepisy szczególne nie stanowią inaczej, nie istnieje obowiązek postępowania zgodnie z daną normą. Ponadto, normy te nie są przepisami prawa, lecz dokumentamitechnicznymi przeznaczonymi do powszechnego i dobrowolnego stosowania przez wszystkie zainteresowane strony. W związku z tym, żeby przywołana przez Państwo norma wiązała również konsumenta, powinna zostać wcześniej przez Państwa klienta zaakceptowana i przyjęta. Przepisy w/w normy wiązałyby strony tylko w przypadku, gdyby obowiązywały na podstawie przepisu szczególnego, o ile ten przepis bezpośrednio odwoływał by się do wymogu stosowania Polskiej Normy. W przedmiotowej sprawie, żaden przepis nie nakłada na strony obowiązku stosowania w/w normy dotyczącej dachówek. W związku z powyższym, Federacja Konsumentów stoi na stanowisku, iżreklamacja Pana X jest zasadna i powinna zostać uznana zgodniez ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.) Niestety powyższa interwencja nie pomogła. Przedstawiciel nadal uważa, że jego produkt jest zgodny z oczekiwaniami klienta. Na chwilę obecną nadal prowadzę dialog z omawianą firmą, jednakże ich stanowisko jest niezmienne. Przede wszystkim ostrzegam przyszłych użytkowników przed zakupem dachówki z firmy Ruppceramika. Ja z całą pewnością drugi raz nie zdecydowałbym się na zakup tego towaru. Również proszę o informację, czy ktoś z szanownych użytkowników miał podobny problem i udało mu się pozytywnie zakończyć ścieżkę reklamacyjną. Wszelkie wskazówki w dalszej rozmowie z producentem będą mile widziane. Postaram się na bieżąco informować o statusie mojej sprawy jak i cyklicznie odświeżać wątek w celach informacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sql 24.09.2009 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2009 podłączam się pod wątek - miałem to samo. wieczorem opiszę swoją sytuację. kilka dni temu dostałem ponowną odmowę zrobienia czegokolwiek (np. rabat) za identyczne uszkodzenia. broni jeszcze nie złożyłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hojnorek 24.09.2009 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2009 ja mam tak samo ale nawet nie silę się na reklamację z dołu nie widać, a przez połaciówki wolę patrzyć na... ogórd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
diosss 02.10.2009 12:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Czy temat jest również znajomy osobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pierwek 02.10.2009 13:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Czy temat jest również znajomy osobą? ----- eeeee ale osochodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 02.10.2009 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Chyba z nimi coś nie tak, bo: http://forum.muratordom.pl/dachowka-rubin-kasztan-uwagi,t159905.htm?highlight=ruppceramika http://forum.muratordom.pl/reklamacja-dachowek,t162745.htm?highlight=ruppceramika http://forum.muratordom.pl/drodzy-forumowicze-pomozcie-powazny-problem-z-dachowka,t49749.htm?highlight=ruppceramika http://forum.muratordom.pl/czy-ktos-mial-problemy-z-jakoscia-dachowki-rupp-ceramika,t10014.htm?highlight=ruppceramika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ramot 02.10.2009 14:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 robimy zakłady, kiedy i ten wątek zniknie z forum? Rupp to pewnie też reklamodawca Muratora, a o takich źle pisać не надo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Świerzak 02.10.2009 14:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Ja miałem tak samo... obita każda jedna dachówka... na fali.. Nie reklamowałem.. b ot obyła juz druga partia jaka pojawiła sie u mnie na budowie. Pierwszą był Koramik ( jesli tak to się pisze renesans L-15 .. Reklamacje tej pierwszej powiedzmy ze mi uznano ( miała nie dolane zamki) - pisze "powiedzmy ze uznano" gdyz zobaczyłem to tuż po rozładunku i powiedziałem kierowcy że mu nie zapłace dopóki tego nie ogladnie rzeczoznawca... a potem stwierdziłem że cokolwiek by nie powiedział to ja i tak jej nie chce ..więc.. ją zabrali.. Potem kupiłem Ruupa .. ale juz nie miałem czasu zeby sie bawić w reklamacje.. Dla pocieszenia powiem Wam że na dachu tego nie widac.. A z dachówkami jest tak.. że najlepiej je oglądnąć przed zapłaceniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 02.10.2009 16:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 o w mordęzakupiłem właśnie taką dachówkę - dziś przelałem pieniądzeNo to mogą być niezłe jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wirecki 02.10.2009 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Jak to takie gówno to nie rozumiem domagających się obniżenia ceny. Za pół ceny chcecie to mieć u siebie, a w normalniej cenie - nie? sql - miałeś coś dodać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
diosss 02.10.2009 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Nie chcemy mieć tego u siebie. Chętnie zaproszę firmę do zabrania tego produktu i położenia wolnego od wad. Jednakże przy obecnej polityce firmy jest to niemożliwe. I walczymy o upust, gdyż to nie jest towar I gatunku. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 02.10.2009 19:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Nie chcemy mieć tego u siebie. Chętnie zaproszę firmę do zabrania tego produktu i położenia wolnego od wad. Jednakże przy obecnej polityce firmy jest to niemożliwe. I walczymy o upust, gdyż to nie jest towar I gatunku. Pozdrawiam. Hmmm, ale jeśli towar był w II gatunku ze względu na te własnie usterki i cena była z tego powodu niższa, to nie wiem czy coś wskórasz. Kupowaliśmy płytki do garderoby i "komputerowni" w II gatunku, były tańsze, ale część z nich miała wady i z tego względu była przeceniona, więc nie byłoby możliwe reklamowanie tych wad, skoro były powodem przeceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 02.10.2009 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 cieszynianka, ja zrozumiałam, ze towar był sprzedany jako I gatunek ale wygląd ma gatunku II. I stąd walczą o upust. Żeby się wygląd z klasyfikacją zgodził. jak dobrze, że mam Tondach. Jaki ładny i bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 02.10.2009 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 cieszynianka, ja zrozumiałam, ze towar był sprzedany jako I gatunek ale wygląd ma gatunku II. I stąd walczą o upust. Żeby się wygląd z klasyfikacją zgodził. jak dobrze, że mam Tondach. Jaki ładny i bez problemów Jeśli tak, to bój na całego Może coś niezbyt dokładnie doczytałam , ale jeśli sprzedane jako I sort to zmienia postać rzeczy. Może poprosimy dioss o informację w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniawmuratorze 02.10.2009 20:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2009 życzę sukcesów w boju ja na miejscu takiej firmy wymienilabym towar bez szemrania żeby krzyk się nie zrobił wokół chłamu który wprowadzono na rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.