autorus 01.10.2014 12:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Brat ma pvc. Są ciepłe , dwuskrzydłowe. Koszt to chyba cos ok 7 tys. Jedno co mi się w nich nie podoba to budowa. I tak maja każde drzwi pvc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 01.10.2014 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 (edytowane) Brat ma pvc. Są ciepłe , dwuskrzydłowe. Koszt to chyba cos ok 7 tys. Jedno co mi się w nich nie podoba to budowa. I tak maja każde drzwi pvc. Za coś podobnego z elektrozaczepem i pochwytem mam dwie wyceny w okolicach 5,5 - 6K za "100". Przy stalowych około 5 K. Oczywiście z "ciepłym" montażem, ciepłym progiem i ościeżnicą. PS. Dodam iż teraz panele podobno są robione z żywic więc są odporne na odkształcenia i uszkodzenia mechaniczne. Ale ile w tym prawdy a ile marketingu to nie mam pojęcia. Edytowane 1 Października 2014 przez plusfoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 01.10.2014 14:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Mi nie podoba się budowa czyli po obwodzie wysunięta rama i potem do budowa. Chciałbym jedną płaszczyznę. Ale się nie da. Taka technologia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 01.10.2014 14:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Mi nie podoba się budowa czyli po obwodzie wysunięta rama i potem do budowa. Chciałbym jedną płaszczyznę. Ale się nie da. Taka technologia. Panele nakładkowe również są. Tak że z tym problemu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrek0m 01.10.2014 19:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 A trochę inne pytanie... mam zamontowane drzwi tylne do domu i drzwi do garażu, ale nie mam jeszcze wylewek. Ościeżnica drzwi opiera się na klocku poziomującym, pod klockiem jest kostka betonowa, pod kostką styropinan XPS. I teraz jakoś trzeba to wkomponować w wylewkę... Zatopić bloczek betonowy źle, bo będzie mostek termiczny, usunąć na czas wylewania posadzki też nie dobrze, bo mogą obniżyć się ościeżnice... co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
misiupl 01.10.2014 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Ja miałem montowane na dyblach i wisiały w powietrzu, nic złego się nie stało, mimo, że była raz na jakiś czas używane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
saman 02.10.2014 11:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Ty to wziąłeś na poważnie? Nie jestem ekspertem, brałem tę stronę pod uwagę jako pierwszy i ogólny pogląd na technologię. Nie jest to materiał na wyrobienie sobie zdania, ale na pogląd sytuacji. Np. to z forum dowiedziałem się o bardzo dobrych parametrach drzwi stalowych z ościeżnicą i progiem termo, o ciepłym montażu. O różnych nieprzewidzianych sytuacjach z drzwiami z różnych technologii. Dzięki forum poznałem lepiej temat i przekonałem się do drzwi stalowych. Strona którą podałem służy poglądowo na sytuację. Nic nie zastąpi czytania i wyciągania samemu esencji potrzebnej do podjęcia decyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Symbol 22.10.2014 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2014 czesc, Słuchajcie poszukuje teraz drzwi wejsciowych zewnętrznych do mojego domu, jeszcze przed zimą chciałabym zamontować. Zastanawiam się nad kilkoma firmami w szczególności Stolpaw i Erkado, ale też KMT. Drzwi mają byc drewniane, ciepłe, niekoniecznie z przeszkleniem, ale w miarę w wyglądzie nowoczesne, otwierane na zewnątrz z dobrymi zabezpieczeniami antywłamaniowymi, certyfikatami. Cena...powiedzmy ze wszystkie ktore dotychczas ogladałam to zakres 6-8tys pln...poradźcie na co zwracac szczegolną uwagę przy wyborze i czy mieliscie do czynienia z drzwiami Stolpaw albo Erkado.Z gory dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomekwa 22.10.2014 11:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2014 czesc, KMT. Drzwi mają byc drewniane, To KMT i Wikęd odpadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
icc 24.10.2014 10:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2014 A dlaczego drewniane? Przeanalizuj sobie oferty do budżetu jaki masz. Też wybieram i tylko drzwi stalowe zewnętrze. Chyba że masz jakiś argument którego nie znam, może też mnie przekonasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 24.10.2014 11:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Mnie zniechęcił parametr szczelności - zwłaszcza przy Wikędzie. Przy KMT jest OK ale coś mi się nie chce wierzyć żeby była aż taka różnica między jednymi a drugimi. Coś mi się zdaje że te badania były robione tak z przymrużeniem oka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 24.10.2014 15:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2014 mam podobne wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 27.10.2014 21:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Mnie zniechęcił parametr szczelności - zwłaszcza przy Wikędzie. Przy KMT jest OK ale coś mi się nie chce wierzyć żeby była aż taka różnica między jednymi a drugimi. Coś mi się zdaje że te badania były robione tak z przymrużeniem oka. Warto pytać o parametry i jak były badane drzwi gdyż często odbywa się to przez obliczenia a nie praktyczne przebadanie konkretnych produktów. Parametry powyższych drzwi są porównywalne a różnica raczej widoczna tylko na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 27.10.2014 21:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 A trochę inne pytanie... mam zamontowane drzwi tylne do domu i drzwi do garażu, ale nie mam jeszcze wylewek. Ościeżnica drzwi opiera się na klocku poziomującym, pod klockiem jest kostka betonowa, pod kostką styropinan XPS. I teraz jakoś trzeba to wkomponować w wylewkę... Zatopić bloczek betonowy źle, bo będzie mostek termiczny, usunąć na czas wylewania posadzki też nie dobrze, bo mogą obniżyć się ościeżnice... co robić ? Może to co napisze nie rozwiąże problemu w tym przypadku ale może być cenne dla innych. Firma wikęd w ostatnim katalogu pokazała POSZERZENIA PODPROGOWE. Jest możliwość łączenia bez ograniczeń, jedno ma 3 cm wysokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 28.10.2014 06:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Podziel sie wrażeniami z montażu, gdzie zastosujesz 3 lub więcej takich poszerzeń. Ja mam wątpliwości czy całość nie będzie zbyt niestabilna i konserwatywnie jestem zwolennikiem częsciowego podmurowania. Swoje wątpliwości opieram na próbach stawiania okna na dwóch i więcej listwach podparapetowych:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
icc 28.10.2014 14:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Parametr szczelności, czyli macie na myśli parametr Ud? Mają ze sobą związek? Przecież są rozwiązania Termo, nie są wystarczające?Finlandia, a co po stosować 3 i więcej takich poszerzeń przy jednych drzwiach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 28.10.2014 14:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Parametr szczelności a Ud to dwie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 28.10.2014 19:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Podziel sie wrażeniami z montażu, gdzie zastosujesz 3 lub więcej takich poszerzeń. Ja mam wątpliwości czy całość nie będzie zbyt niestabilna i konserwatywnie jestem zwolennikiem częsciowego podmurowania. Swoje wątpliwości opieram na próbach stawiania okna na dwóch i więcej listwach podparapetowych:) Nie ma obaw jeżeli chodzi o np. 3 poszerzenia. Jest to element mający przede wszystkim na celu utrzymanie drzwi na odpowiedniej wysokości. Poszerzenia zostają usztywnione pod wylaniu posadzki. Jeżeli wszystko jest ze sobą połączone to śmiało można korzystać z takich drzwi. Jest to znacznie leprze rozwiązanie niż stawiać drzwi na prowizorycznych "klockach". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karolek75 01.11.2014 08:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Nie ma obaw jeżeli chodzi o np. 3 poszerzenia. Jest to element mający przede wszystkim na celu utrzymanie drzwi na odpowiedniej wysokości. Poszerzenia zostają usztywnione pod wylaniu posadzki. Jeżeli wszystko jest ze sobą połączone to śmiało można korzystać z takich drzwi. Jest to znacznie leprze rozwiązanie niż stawiać drzwi na prowizorycznych "klockach". Zalecenia producentow drzwi drewnianych to monatz drzwi po zakonczeniu prac mokrych ( wylewanie posadzki) . Dla stalowek to nie obowiazuje ? No chyba ze mowimy o "dolaniu" do juz istniejacej posadzki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karolek75 01.11.2014 08:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Podziel sie wrażeniami z montażu, gdzie zastosujesz 3 lub więcej takich poszerzeń. Ja mam wątpliwości czy całość nie będzie zbyt niestabilna i konserwatywnie jestem zwolennikiem częsciowego podmurowania. Swoje wątpliwości opieram na próbach stawiania okna na dwóch i więcej listwach podparapetowych:) Wielokrotnie widzialem foty, gdzie drzwi wlasciwie wisza w powietrzu. Wie jak to jest? Ten cienki prog ktory sie tam mocuje to element konstrukcyjny przenoszacy obciazenia czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.