blachu 13.06.2005 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2005 W zeszłym roku kupiłem dwie bramy segmentowe Wiśniowskiego.Okazało się, że duża (5m szeroka) ma kilka wad (krzywe panele, źle dopasowane uszczelki). Nie mając nadziei zgłosiłem problem u sprzedawcy, który oczywiście przyjechał ale zaczął ściemniać. Po 3 miesiącach ściemniania napisałem bezpośrednio do firmy Wiśniowski aby przyjechał ich firmowy serwis i zobaczył bramę.Serwis przyjechał, zobaczył, spisał usterki i pojechał. Nagle po 2 tygodniach przyjeżdża ekipa i ............. zabiera się do wymiany bramy na NOWĄ !!!!Wymienili w 2 godziny bramę na nówkę nierdzewkę !!Duże słowa uznania dla firmy Wiśniowski, że dba o klienta (w przeciwieństwie do swoich przedstawicieli, którzy tylko chcą kasę zarobić i zapomnieć o kliencie).Pozdrawiam firmę Wiśniowski. Od tej pory będę was polecał znajomym. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35196-musze-pochwalic-producenta-bram-wisniowski/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 13.06.2005 10:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2005 blachu, oni zrobili to co powinni, a Ty ich tak podziwiasz dziwny ten świat Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35196-musze-pochwalic-producenta-bram-wisniowski/#findComment-695451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cypek 13.06.2005 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2005 Trzeba chwalić porządny serwis.Hormann też ma niezły, nie narzekam, jak stuknałem w brame w 2 dni od zgłoszenia wyregulowali ponownie bramę GRATIS Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35196-musze-pochwalic-producenta-bram-wisniowski/#findComment-695470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.