seven 18.06.2005 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 WitamChciałem kupić na prezent wkrętarkę i nie mam pojęcia którą wybrać. Nie znam się na takim sprzęcie. Mam dwie na oku, jedna firmowa, ale słabsza i z jednym tylko akumulatorem, 2 lata gwarancji. Druga mocniejsza, 2 akku, ponoć 5 lat gwarancji, 2 biegi ale za to nie firmowa. Wkrętarka będzie używana sporadycznie w domu, małe remonty itp.Którą byście wybrali ?Może używacie którejś z nich ? Napiszcie coś o nich http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54139672 - firmowahttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=54854520 - no name Pozdrawiamsiedem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
thalex 18.06.2005 21:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 Gdybyś dla mnie kupował to kup proszę tę z dwoma akumulatorami i z większym wyposażeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekkkk 18.06.2005 22:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 firmowa będzie stawać przy wierceniu bo ma tylko 12V ja mam nie firmówkę 18V 2 akumulatorki jest wygodna przy pracach domowych, znajomy ma 14V nie zdawała egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slack 19.06.2005 04:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2005 Jedna i druga jest do d...y. Za te pieniądze nie kupisz porządnego narzędzia. Dołóż trochę i kup oryginalnego Boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slack 19.06.2005 05:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2005 Za coś podobnego (14V) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=53723404 kilka lat temu zapłaciłem ok.500 zł. Przykręciła już kilka tysięcy wkrętów. Jest nie do wykończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania