Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wkrentarka, którą wybrać ?

seven

Recommended Posts

Witam

Chciałem kupić na prezent wkrętarkę i nie mam pojęcia którą wybrać. Nie znam się na takim sprzęcie. Mam dwie na oku, jedna firmowa, ale słabsza i z jednym tylko akumulatorem, 2 lata gwarancji. Druga mocniejsza, 2 akku, ponoć 5 lat gwarancji, 2 biegi ale za to nie firmowa.

Wkrętarka będzie używana sporadycznie w domu, małe remonty itp.

Którą byście wybrali ?

Może używacie którejś z nich ? Napiszcie coś o nich

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54139672 - firmowa

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54854520 - no name

Pozdrawiam

siedem

Tak sie składa,że SKIL to produkt firmowy.To tak jakbys napisal, ze SEAT to no name. Co do wypowiedzi ze wygladem to tamta czy siamta jest lepsza sa smieszne i niczego nie wnosza do sprawy. SKIL jest sprawdzona w przypadku uzytkowania ciaglego i intensywnego, wiec wystarczy na dlugo. No name'a nie znam wiec sie nie wypowiem

p.s. uzytkowalem SKIL'a prawie 4 lata(codziennie) i posul sie mechanizm(bateria do tej pory dziala na drugiej takiej samej wkretarce). Teraz mam 2 baterie i pol rocznego SKIL'a, ktory jest w porzadku..kupowalem no name'y kilka razy zanim sie przekonalem, ze dawno mialbym jedna ale porzadna wkretarke.

I rzecz najważniejsza - jesli to prezent to lepiej markowy. Nawet jak bedzie sie po czasie niesprawdzal, to nie bedziesz miec nic sobie do zarzucenia, bo marka zobowiazuje(choc nie zawsze i nie wszystkich:)

Szczerze? Chyba żadna z nich, ja z tego zakresu cenowego wybrałbym np. coś takiego: http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?manufacturers_id=4&products_id=1167&currency=PLN

Po pierwsze 2 akumulatory to podstawa - ostatnio robiłem mały remont łazienki, co z tego że wkrętarka Boscha, jak co godzinę musiałem przerywać pracę na ładowanie akumulatora.