gosia1719499730 21.06.2005 19:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 Jak chcesz to mogę podesłać szacunkowe wyceny budowy domów, gdzie są również podane procentowo wartości poszczególnych etapów, może coś pomoże. Tyle, że zestawienie mam w Excelu, a tutaj nie bardzo daje się załączać pliki.Lipa, na razie exela nie otworze, bo mam nowego kompa i nie mam "ofisa"strasznie załuje ale dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35604-jak-podzielic-p%C5%82atnosci/page/2/#findComment-707432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gosia1719499730 21.06.2005 19:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 Podstwowa zasada - wykonawca na bieżąco ma być niedopłacony, wtedy jest zmotywowany, aby było ok. Jeśli dostanie na bieżąco więcej niż zrobił, zawsze jest podstawa do szatażu inwestora. Ale wszystko zależy z kim się ma do czynienia. byle by nie dowiedziec się tego po fakcie. Święte słowa! Jako jeden z wielu sam się sparzyłem. A co do podziału - 15% ławy ,50% mury(do podziału przez ilość kondugnacji,25% dach no i 10 % na końcówkę "w razie W".(ja bym tak zrobił). Jak zaczynali tynkować to miesiąc wcześniej było ("Tomek rzuć z 1000zł na początek" i moja odpowiedź "zaczniecie stawiać rusztowania COŚ na pewno będzie" ,ale potem "straciłem czujność" ).No, tak zel te 10 % to 2600 i mowia ze to za mało na koniec Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35604-jak-podzielic-p%C5%82atnosci/page/2/#findComment-707433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 21.06.2005 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 Jak chcesz to mogę podesłać szacunkowe wyceny budowy domów, gdzie są również podane procentowo wartości poszczególnych etapów, może coś pomoże. Tyle, że zestawienie mam w Excelu, a tutaj nie bardzo daje się załączać pliki.Lipa, na razie exela nie otworze, bo mam nowego kompa i nie mam "ofisa"strasznie załuje ale dzieki za pomoc Gosiu kup "komputer świat - niezbędnik" tam jest (nie wiem czy akurat teraz) "open office" - bezpłatny program alternatywny do office'a. Jest to to samo co mikrosoft-owska wersja choć troche wolniej chodzi, no ale bezpłatna(kiedys był "star office"). A może jest w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35604-jak-podzielic-p%C5%82atnosci/page/2/#findComment-707470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztofh 22.06.2005 05:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 Gosiu obiecany harmonogram z procentowym podziałem finansowania. Może Ci trochę pomoże. Etap I 17%Usunięcie humusu.Wykonanie wykopów pod fundamenty.Wykonanie fundamentów.Wykonanie instalacji ściekowej i przepustów w warstwie zagęszczonych podkładów.Zagęszczenie podłoża i wykonanie warstwy chudego betonu na zagęszczonym podłożu.Etap II 20%Wykonanie ścian parteru.Wykonanie schodów wewnętrznych i stropu monolitycznego.Etap III 18%Wykonanie ścian kolankowych, w tym słupków żelbetowych oraz ścian szczytowych.Wykonanie kominów.Wykonanie tarasu.Wykonanie schodów zewnętrznych.Etap IV 13%Wykonanie więźby dachowej.Etap V 32%Pokrycie folią wstępnego krycia.Wykonanie dachu z dachówek ceramicznych.Wykonanie obróbek blacharskich.Montaż rynien (bez rur spustowych). Płatności nastepowały po zakończonym każdym etapie. Niezależnie od płatności za wykonastwo, mniej więcej co 2 tygodnie płaciłem wykonawcy za materiały na podstawie faktur i rachunków.Ten harmonogram jest nieco uproszczony, nie ma w nim np. ścianek działowych, wykonanie płyt nośnych pod klinkier na kominach Schiedla itp ale poszczególne etapy były odbierane w całości i po zakończeniu stanu surowego wszystkie przewidziane umową prace zostały wykonane, no może wywóz śmieci z budowy odbył się nieco później, ale wykonawca robił jeszcze ogrodzenie klinkierowe, w następnym roku zewnętrzne tynki, więc kontakt z nim do pewnego czasu był na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35604-jak-podzielic-p%C5%82atnosci/page/2/#findComment-707888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gosia1719499730 22.06.2005 06:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 Gosiu obiecany harmonogram z procentowym podziałem finansowania. Może Ci trochę pomoże. Etap I 17% Usunięcie humusu. Wykonanie wykopów pod fundamenty. Wykonanie fundamentów. Wykonanie instalacji ściekowej i przepustów w warstwie zagęszczonych podkładów. Zagęszczenie podłoża i wykonanie warstwy chudego betonu na zagęszczonym podłożu. Etap II 20% Wykonanie ścian parteru. Wykonanie schodów wewnętrznych i stropu monolitycznego. Etap III 18% Wykonanie ścian kolankowych, w tym słupków żelbetowych oraz ścian szczytowych. Wykonanie kominów. Wykonanie tarasu. Wykonanie schodów zewnętrznych. Etap IV 13% Wykonanie więźby dachowej. Etap V 32% Pokrycie folią wstępnego krycia. Wykonanie dachu z dachówek ceramicznych. Wykonanie obróbek blacharskich. Montaż rynien (bez rur spustowych). Płatności nastepowały po zakończonym każdym etapie. Niezależnie od płatności za wykonastwo, mniej więcej co 2 tygodnie płaciłem wykonawcy za materiały na podstawie faktur i rachunków. Ten harmonogram jest nieco uproszczony, nie ma w nim np. ścianek działowych, wykonanie płyt nośnych pod klinkier na kominach Schiedla itp ale poszczególne etapy były odbierane w całości i po zakończeniu stanu surowego wszystkie przewidziane umową prace zostały wykonane, no może wywóz śmieci z budowy odbył się nieco później, ale wykonawca robił jeszcze ogrodzenie klinkierowe, w następnym roku zewnętrzne tynki, więc kontakt z nim do pewnego czasu był na bieżąco.Dziekuje Ci cudnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/35604-jak-podzielic-p%C5%82atnosci/page/2/#findComment-707989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.