kasiaR 04.07.2005 10:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 Prosze o porady w zakresie tynków wewnetrznych. Jestem zielona i nie wiem jakie wybrac i nie zbankrutować. Gipsowe? Wapienne? gipsowo -wapienne?cementowo-wapienne? z agregata? zacierane ręcznie ? Jakie tynki polecacie? Które są tańsze ? Dziekuje za porady. Pozdrawiam KasiaR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maxymov 04.07.2005 11:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 Gipsowe 22 zł/m2 (robocizna+materiał) Cem-wap 20 zł/m2 (j.w) +gładź gipsowa (5zł/m2 materiał + 10 zł/m2 robocizna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ppp.j 04.07.2005 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 Najtańsze są z płyt GK ale mają wielu przeciwników. W dalszej kolejności cem-wap. robione recznie przez wschodnie ekipy. maxymov twoje ceny sa księżycowe. Ja mam cem-wap zacierane filcem 8 pln ściany 9pln sufity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maluszek 04.07.2005 11:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 Ja za tynki gipsowe (Knauf) maszynowo płaciłam 20 zł/m2 (robocizna + materiał). Bardzo jestem z nich zadowolona. Jedyny ich mankament to to, że bardzo łatwo je uszkodzić ale z drugiej strony te uszkodzenia można załatać gipsem i nie jest to widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kortezjan 04.07.2005 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 cześć. cementowo wapienne a w zasadzie wapienno cementowe z filcówką 17-18 zł m2, każdemu podoba się co innego. cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania