lonly 12.07.2005 11:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 Czy ktoś miał problemy z reklamacją u producenta różnych kolorów z różnych dostaw elewacji silikatowych firmy Quick-Mix. Ze względu na pogodę położyłem tynk tylko na jednej ścianie jesienią. Zgodnie z sugestią sprzedawcy że kolor będzie identyczny w tym roku dokupiłem resztę o identycznym nr koloru i nr bazy. Jednak po położeniu jednej ściany, kolor jest zdecydowanie inny od tego położonego jesienią. Reklamację firma mi nie uznała ze względu na jakoby położenie elewacji w innych okresach (listopad 2004 i marzec 2005) co podobno spowodowało inny kolor. Jednak po zrobieniu teraz próbek na wzornikach kolor na nich też też jest inny i jak się okazuję bez względu na termin ich położenia co oznacza różnicę w barwie w gotowym tynku. Natomiast przedstawiciele po pobraniu próbek i badaniu ich w ich laboratorium stwierdzili że kolor jest ten sam mimo że sami na wizji lokalnej przyznali że są to dwa różne kolory. Tynkarz który robi mi elewację stwierdził, że robił różnymi tynkami ale gdy zabrakło to z reguły przy podaniu nr bazy kolor nowo dostarczony był identyczny a przynajmniej nie różniący się znacznie. Poradzcie co mam robić dalej. Jedną ścianę mam inną od drugiej Czy to firma Qick -Mix kpi sobie z klientów? Jak można im udowodnić że kolor tynków jest różny już w wiaderkach od producenta a nie zmienia się na ścianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.