vivaldi 16.07.2005 11:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2005 Czesc.Wlasnie jestem po spotkaniu z elektrykiem. Sugeruje mi puszczenie instalacji po scianie a nie w rowku. Sciana jest z U-220 i K-3 wiec twarda. Chce za to 35 za punkt z materialem (punkt to kontakt + oprawa lub gniazdko), sila 3xpunkt, tablica 100, alarm tez punkt. Co o tym rozwiazaniu sadzicie? Czy jest to zgodne ze sztuka? Jakie sa niebezpieczenstwa tak wykonanej instalacji? Czy tynki (gipsowy lub cementowo-wapienny) przykryje taki kabelek? I na koniec: jaka jest wasza opinia o zaproponowanych stawkach?Pozdrawiam i z gory dziekuje za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Whisper 16.07.2005 11:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2005 Czesc. Wlasnie jestem po spotkaniu z elektrykiem. Sugeruje mi puszczenie instalacji po scianie a nie w rowku. Sciana jest z U-220 i K-3 wiec twarda. Chce za to 35 za punkt z materialem (punkt to kontakt + oprawa lub gniazdko), sila 3xpunkt, tablica 100, alarm tez punkt. Co o tym rozwiazaniu sadzicie? Czy jest to zgodne ze sztuka? Jakie sa niebezpieczenstwa tak wykonanej instalacji? Czy tynki (gipsowy lub cementowo-wapienny) przykryje taki kabelek? I na koniec: jaka jest wasza opinia o zaproponowanych stawkach? Pozdrawiam i z gory dziekuje za opinie. Wydaje mi się że cena jest całkiem przyzwoita. Mój elektryk bierze 20zł za punkt (sama robocizna). Instalację mam puszczoną po wierzchu, rozmawiałem z tynkarzami i mówili że bez żadnych problemów tynk (gipsowy) to przykryje. Ci sami tynkarze robili Nulli - tam też przewody po wierzchu i rzeczywiście tynk to bez problemów przykrył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania