Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ma ktoś drewniane drzwi firmy Lupol?


Recommended Posts

Od wrzesnia 2004 mam zamontowane "Ewelina witraż" w orzechu dodatkowo zamówiłem szybę antywłamaniową na witraż. Narazie przetrwały zimę w niezamieszkałym domu/ praktycznie nie grzałem / teraz upały - chyba za wcześnie na jednoznaczne opinie ale w tej chwili nic złego nie mogę powiedzieć . Napewno solidne, ciężkie, budzą zaufanie, spasowane idealnie, do tej pory żadnych problemów. No, nie najtańsze ale miałem porównanie organoleptycznie / przedstawciel jest w moim mieście / z i nnymi wykonawcami i nie żałuję- drzwi wykonywane tą techniką i z tymi dodatkami były u kązdego z nich droższe - mimi to że wytwórnia na końcu Polski, a robota na zamówienie. Oczywiście z montażem 7% vat + miły rabacik :) Tak naprawdę zobaczymy po 2 - 3 sezonach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years później...

Hop temacik w górę. Lada dzień zamówię sobie Lupola. Niestety w wersji z sosny, bo za meranti jest 700zł dopłaty, a za dąb 1500. Będzie to model "New" (przynajmniej pod taką nazwą występuje na stronie http://www.impro.pl) , którego jeszcze nie ma... na stronie producenta. Widziałem je za to w salonie. Na stronach producenta jest tylko w kategorii PCV jako model W2002.

Wg sprzedawcy z Lupolem nie ma problemu, bo ma 4-punktowy rygiel w standardzie, co zapobiega wypaczaniu się drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years później...
  • 2 years później...
  • 6 years później...

Nie polecam a wręcz PRZESTRZEGAM.

Po zakupie i rozpakowaniu kartonu okazało się, że drzwi (drewniane zewnętrzne PROXIMA SOS AFROMOZJA) oraz futryna (górna belka) składa się z co najmniej 3 kawałków, które się źle posklejane – niedokładnie. Przez co futryna oraz drzwi są jakby popękane/rozeschnięte wzdłuż. Ponadto w futrynie są dziury po gwoździach. Lepiej wybrać inny sklep( nie Leroy Merlin), innego producenta.

 

Odpowiedź na reklamację, która nawet nie spełnia wymogów prawnych (na równi z brakiem odpowiedzi należy traktować odpowiedź przedsiębiorcy, która w ogóle nie odnosi się merytorycznie do zastrzeżeń i roszczeń konsumenta) pokazuje profesjonalizm sklepu Leroy Merlin …

Jednym słowem nie polecam, także producenta. Dysponuję dokumentacją fotograficzną rozklejenia futryny czy drzwi.

Poniżej odpowiedź Leroy Merlin na reklamację:

 

Klejenie materiału jest profesjonalne drzwi produkowane są od 30 lat. Otwory po wkrętach w ościeżnicy występują zawsze i służą do przykręcania uchwytów do przenoszenia drzwi. Ta część ościeżnicy wchodzi w mur i jest niewidoczna.

 

Zdjęcie nr 1.jpgRozklejenie_wzdluz_prawa_strona.jpgRozklejenie_wzdluz_lewa_strona.jpgPekniecia_wzdluz_na_sklejeniu.jpgDziury_po_gwozdziach.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, drzwi są klejone. Tak się je wykonuje.

Pęknięcie nie jest ok. Typowa wada jawna, wygląda jakby w transporcie ktoś to potraktował dużym ciężarem i pękło. Nie wnikam w temat reklamacji - tu musi poradzić prawnik. Ja nie mam pewności, kiedy to się stało.

 

Dziura w ościeżnicy - jak napisano. Normalna cecha stolarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...