mundzia 01.08.2005 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2005 Witam serdecznie!! czytam i czytam o tej pompie ciepła, nie ukrywam że bardzo jestem zaineresowana tym rozwiązaniem i przez to obawiam się, że może nie dostrzegam jego wad zatem pytam Was kochani, czy ktos w Was jest może niezadowolony z pompy ciepła? z jej efektywności cieplnej? z jej ekonomi? moze rachunek za prąd kogoś zaskoczył? może nie jest w domu za ciepło, nie jest tak tanio jak miało byc?? czekam niecierpliwie na odpowiedzi :D:D mundzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alison 01.08.2005 14:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2005 Mundzia, Nie odpowiem wprost na Twoje pytania, bo ja nie mam doświadczenia. Jestem jednak w kontakcie z jedną z firm, które montują pompy ciepła (nazwę mogę Ci przesłać na PRIV). Teraz jestem na etapie projektowania i zaraz potem umawiam się z ich przedstawicielem handlowym, na rozmowy. Ich pracownik mówł , że rozmowy zaczynają od lustracji działki i projektu właśnie. Jeżeli będziesz chciała zrobić wycenę pompy na Twoje potrzeby a to przecież nic nie kosztuje, a daje lepszy obraz sytuacji, to daj znać. Póżniej mogłybyśmy stworzyć "konsorcjum" i jeżeli będziesz zdecydowana to "pomęczymy" ich o ceny. Zawsze 2 inwestycje w Poznaniu to obniżka ich kosztów, więc cena mogłabybyć korzystaniejsza. Jeżeli dalej Cię to interesuje to daj znać na PRIV skąd dokłanie jesteś. Pozdrawiam,ALison Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KaiM 01.08.2005 19:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2005 Alison - podłącz mnie też do tych wstępnych rozmów. Konsorcjum trzech klientów to zawsze lepiej brzmi niż spółka dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania