jk123 09.08.2005 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 Witam. Jestem zupełnie zielony w kwestii "budownictwa" - dlatego piszę i z góry przepraszam za głupie pytania.Mam na oku dom - "kostka"- zbudowany na skarpie w tzw. Systemie schodkowym ( tak powiedział mój znajomy budowlaniec). na scianach między "schodkami" nie ma rys więc podobno jest dobrze zbudowany i fundamenty równo "siadają". Niestety pomieszczenie położone wyżej na skarpie ma tylko 2 metry wysokości. Chciałbym więc obniżyć podłogę - czy jest to możliwe?Jeśli tak to jaki jest orientacyjny zakres prac i ich koszt. Pomieszczenie ma ok. 30m2Pozdrawiam i dziękuje za wszelkie porady.Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
am00 09.08.2005 10:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 W czasach budowy kostek praktykowano sztuczne podwyższanie podłogi, aby nie przekroczyć limitu 110m2. Wtedy sprawa może być prostsza niż się wydaje, bo ktoś już taką operację przewidział w trakcie budowy. Swoją drogą 30m2 i tylko 2m wysokości a nie dopuszczalne dla pomieszczeń niemieszkalnych 2,20 i ta skarpa - obawiam się, że może to być zbyt skomplikowane. Trzeba się dowiedzieć więcej o tym jak jest zbudowana ta podłoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania