Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Prawda o Błękitnej linii TPSA...


_ZBYCH_

Recommended Posts

fajnie się gada z błękitną linią. Pare razy juz miałam z nimi do czynienia.

- po pierwsze: osoby bez poczucia humoru i zrozumienia absurdu nie powinny tam dzwonić

- po drugie: nie nalezy robic żadnych gwałtownych ruchów, typu - nie zapłace spornego rachunku

- po trzecie: wszystko się da, ale nie za pierwszym razem

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście nienawidzę TPSA, bardzo dużo własnych klientów już oszukali i naciągneli (np. sprawa 0-700 i inne), ale co do błękitnej lini to na razie mam dobre zdanie

 

3 razy miałem z nimi do czynienia

 

1) zgłosiłem awarię SDI, usuneli w przeciągu 2 godzin (coś tam mieli u siebie)

2) miałem 2 razy problemy z instalacją Neostrady, konsultant też mi pomógł, za pierwszym razem już nie pamiętam co tam było, za drugim pogineły klientowi wszystkie papiery i konsultant pomogł mi odtworzyć ID, itd....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę naciągane bo gdyby odbierali po 70 telefonów dziennie/konsultanta to zapewne nastapiła by redukcja etatów, ale sedno jest zachowane tzn nie można tam nic załatwić.

Dla ochłody dodam że w Netii wcale nie jest lepiej od kilku miesięcy mieli zgłaszaną usterkę (z kliku źródeł) i twierdzili że wszystko jest OK. W końcu zlitowała się firma która świadczy dla nich usługi m.in serwisowe i dostępowe bo .... przyszła dowiedzieć się co się dzieje z ich sprzetem, który zainstalowali bo w raportach mają jako nieaktywny.

Okazało się że urządzenie nie działa bo nie dochodzi do niego sygnał. Usterkę naprawili i jest wszystko OK.

Dodam że jak ww firma zgłaszała Netii nieaktywne urzadzenie to usłyszeli, że pewnie klient coś sobie rozłączył i zeby się tym nie przejmować :evil:

Po naprawie zadzwoniłem ponownie do Netii żeby ich obrugać ale tam sympatyczny pan poinformował mnie że wszystko jest i było wporządku więc o co mi chodzi :o

Temat odpuściłem (chociaż wiem, że nie powinienem) bo nie ma kompletnie z kim tam rozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja - od czasu przeprowadzki - za każdym razem jak dzwonię na Błękitną Linię, to rozmowa zaczyna się od informacji, uprzejmie udzielanej przez pracownika TP SA że mój numer telefonu nie istnieje. :roll: Jeśli uda mi się przebrnąć przez tę przeszkodę (raz bywa, że numer się odnajduje, ale częściej okazuję się że jestem albo oszustką albo z jakiś względów technicznych tego numeru nie ma i już) to potem słyszę zapewnienie, że dana sprawa/awaria zostanie usunięta, monterzy zostali wysłani..... i następnego dnia znów powtarzam rytuał zaprzeczania istnieniu mojego numeru telefonu.... kiedyś dostaliśmy pismo, jakieś 4 miesiące po interwnecji, że nasza sprawa została zarejestrowana pod numerem milon cośtamcośtam i zostanie rozpatrzona do końca października. Pamiętam nasze zaskoczenie, bo pismo dotarło do nas w grudniu.... a sprawa nadal nie była załatwiona. Podejrzewałam, że co z tą linią TPSA jest nie tak.... ale po tym artykule wszystko się wyjaśniło.....muszę to dać przeczytać mojemu mężowi.... :)

Pozdrawiam,

gaga2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem z tą linią do czynienia - przez 2 tygodnie mało mnie krew nie zalała :evil: To wina monopolu - monopol powoduje brak szacunku dla Klienta i zmuszanie go do załatwiania wszystkiego przez telefon (niby dla wygody) za każdym razem łączący z innym Konsultantem. Gdy zjawi się na rynku "konkretna" konkurencja to się to zmieni. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...