_ZBYCH_ 18.08.2005 18:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 http://www.zbychdom1.republika.pl/rozne/Blekitna_linia_TPSA.JPG I co Wy na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
akacja 18.08.2005 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 Samo życie, niestety Podejrzewam, że tak jest nie tylko w TPSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekj 18.08.2005 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 niestety, nie otake Polske my walczyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
migota 18.08.2005 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 Szczera prawda co tam piszą. Na Błękitnej Linii nic nie da sie załatwić. Szkoda się denerwować i cokolwiek komuś tłumaczyć. Przepraszają po 100 razy, ale nic z tego nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lafcadio 19.08.2005 04:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 Dobre naprawdę dobre ale się ubawiłem szczególnie dla tego że nie mam telefonu stacjonarnego a wyłącznie komórkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzesiek13 19.08.2005 06:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 Czyli tzw telefon zaufania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 19.08.2005 08:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 fajnie się gada z błękitną linią. Pare razy juz miałam z nimi do czynienia. - po pierwsze: osoby bez poczucia humoru i zrozumienia absurdu nie powinny tam dzwonić - po drugie: nie nalezy robic żadnych gwałtownych ruchów, typu - nie zapłace spornego rachunku - po trzecie: wszystko się da, ale nie za pierwszym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SławekD-żonka 19.08.2005 08:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 Ech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mdzalewscy 19.08.2005 15:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 oczywiście nienawidzę TPSA, bardzo dużo własnych klientów już oszukali i naciągneli (np. sprawa 0-700 i inne), ale co do błękitnej lini to na razie mam dobre zdanie 3 razy miałem z nimi do czynienia 1) zgłosiłem awarię SDI, usuneli w przeciągu 2 godzin (coś tam mieli u siebie)2) miałem 2 razy problemy z instalacją Neostrady, konsultant też mi pomógł, za pierwszym razem już nie pamiętam co tam było, za drugim pogineły klientowi wszystkie papiery i konsultant pomogł mi odtworzyć ID, itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 19.08.2005 15:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 czekaj, czekaj przecież o SDI i Neostradę to chyba telefonowałes do konsultantów tych usług, a nie na błękitną tak w kazdym razie jest u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mdzalewscy 19.08.2005 15:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 czekaj, czekaj przecież o SDI i Neostradę to chyba telefonowałes do konsultantów tych usług, a nie na błękitną tak w kazdym razie jest u mnie myślałem iż to też błekitna linia Neostrady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 20.08.2005 07:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2005 czekaj, czekaj przecież o SDI i Neostradę to chyba telefonowałes do konsultantów tych usług, a nie na błękitną tak w kazdym razie jest u mnie myślałem iż to też błekitna linia Neostrady ale nie z tą linią jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MaBi 22.08.2005 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2005 Trochę naciągane bo gdyby odbierali po 70 telefonów dziennie/konsultanta to zapewne nastapiła by redukcja etatów, ale sedno jest zachowane tzn nie można tam nic załatwić. Dla ochłody dodam że w Netii wcale nie jest lepiej od kilku miesięcy mieli zgłaszaną usterkę (z kliku źródeł) i twierdzili że wszystko jest OK. W końcu zlitowała się firma która świadczy dla nich usługi m.in serwisowe i dostępowe bo .... przyszła dowiedzieć się co się dzieje z ich sprzetem, który zainstalowali bo w raportach mają jako nieaktywny. Okazało się że urządzenie nie działa bo nie dochodzi do niego sygnał. Usterkę naprawili i jest wszystko OK. Dodam że jak ww firma zgłaszała Netii nieaktywne urzadzenie to usłyszeli, że pewnie klient coś sobie rozłączył i zeby się tym nie przejmować Po naprawie zadzwoniłem ponownie do Netii żeby ich obrugać ale tam sympatyczny pan poinformował mnie że wszystko jest i było wporządku więc o co mi chodzi Temat odpuściłem (chociaż wiem, że nie powinienem) bo nie ma kompletnie z kim tam rozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gaga2 23.08.2005 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2005 ja - od czasu przeprowadzki - za każdym razem jak dzwonię na Błękitną Linię, to rozmowa zaczyna się od informacji, uprzejmie udzielanej przez pracownika TP SA że mój numer telefonu nie istnieje. Jeśli uda mi się przebrnąć przez tę przeszkodę (raz bywa, że numer się odnajduje, ale częściej okazuję się że jestem albo oszustką albo z jakiś względów technicznych tego numeru nie ma i już) to potem słyszę zapewnienie, że dana sprawa/awaria zostanie usunięta, monterzy zostali wysłani..... i następnego dnia znów powtarzam rytuał zaprzeczania istnieniu mojego numeru telefonu.... kiedyś dostaliśmy pismo, jakieś 4 miesiące po interwnecji, że nasza sprawa została zarejestrowana pod numerem milon cośtamcośtam i zostanie rozpatrzona do końca października. Pamiętam nasze zaskoczenie, bo pismo dotarło do nas w grudniu.... a sprawa nadal nie była załatwiona. Podejrzewałam, że co z tą linią TPSA jest nie tak.... ale po tym artykule wszystko się wyjaśniło.....muszę to dać przeczytać mojemu mężowi.... Pozdrawiam, gaga2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
olinek 29.08.2005 11:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2005 Też miałem z tą linią do czynienia - przez 2 tygodnie mało mnie krew nie zalała To wina monopolu - monopol powoduje brak szacunku dla Klienta i zmuszanie go do załatwiania wszystkiego przez telefon (niby dla wygody) za każdym razem łączący z innym Konsultantem. Gdy zjawi się na rynku "konkretna" konkurencja to się to zmieni. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jprzedworski 29.08.2005 15:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2005 http://przedworski.waw.pl/files/bl_tp.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
manykes 13.10.2005 11:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2005 cała TPsa ,jest do d..y,rozwiązałem z nimi umowę na dwie linie telefoniczne , nie mogłem znieść niekompetencji i arogancji tej firmy , tylko za internetem troszkę tęsknię...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bea3 15.10.2005 10:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2005 O błękitnej linii mogłabym napisać nowelę.Tyle mialam z nimi przejść.Najlepsze było wczoraj.zalatwialam sprawę 2 numerów w TP S.A.Urocza pani kazala mi podać nr.tel.kontaktowego-"proszę podać tylko komórkowy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mojave 18.10.2005 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2005 ja mam Dialog i badzo sbe go chwale, jednak tam dzie sie przeprowadzam Dialogu jeszcze nie ma i bedziemy skazani na Telekomunę Juz sie boję, zwlaszcza, że telefonu stacjonarnego potrzebujemy - internet i fax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.