Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

GRUPA Wrocławska - działki


NOTO

Recommended Posts

Adam: jesli Twoim zdaniem to ze wojewoda decyduje gdzie ma byc kanalizacja ma wplyw na makro ekonomie w gosporadce nieruchomosci to sorry i to ze tym probujesz teraz zatuszowac swoje calkowiecie mylne pojecie o cenie rynkowej to szkoda gadac.

 

Popieram Adama. Prawo jest do bani. Gdyby tak jak zapowiadają tereny w granicach administracyjnych miast zostały automatycznie odrolnione (miliony m2) wówczas by była znacznie większa podaż działek (więc stanowczo wpłynęło by na makro ekonomię w nieruchomościach gruntowych. Ale problem byłby jeszcze z dojazdem i mediami. Co z tego, że moje pole było by odrolnione i uzyskałoby warunki zabudowy, skoro jest 0,5km od szosy i mediów. Więc kolejne uregulowania prawne pomagające rozbudowywać tą infrastrukturę a nie spowolniające ten rozwój przy nagłym zwiększeniu podaży gruntów wpłynęło by na spadek ich cen. Pytanie tylko, czy ten spadek nie wzmógłby jeszcze popytu bardziej i tak czy siak utrzymał ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,5k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

W tej chwili rośnie tam żyto. Działka jest w środku pola a droga która ma do niej prowadzić jest jedynie na papierze, więc nie właziłem w pole, aby fotografować. Ale obiecuję, że jak we wrześniu (zgodnie z umową) ogrodzę sobie działeczkę to zrobie parę ładnych fotek :) Oby tym razem udało już się kupić, i aby się nie wycofał kolejny sprzedawca tuż przed aktem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeszcze chodzi o Nadolice Małe to nie polecam przy torach, bo tam będzie szła droga za parę lat zbiorcza. Już lepiej przy tej aktualnej szosie.

 

mam pytanie o tą zbiorczą szosę - jakie są plany, którędy będzie szła i jak łączyła się z Wrocławiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznie się na wysokości przejazdu kolejowego w Nadolicach Wielkich i ma przebiegać wzdłóż południowej strony torów mijając wszytkie wioski tak jak tory aż dojdzie za Kamieńcem/Dobrzykowicami do Wschodniej obwodnicy Wrocławia (droga Długołęka, Łany, Bielany), następnie minie swojczyce i kowale również po stronie torów i dojdzie do obwodnicy śródmiejskiej na wysokości Korony.

 

Ta część Wrocławska to do roku 2020 ma powstać bo jest w tym planie budowy infrastruktury do roku 2020.

 

Z tą wojewódzką to ciężko powiedzieć. Gmina twierdzi, że to droga wojewódzka, a nie gminna i od nich to nie zależy, ale i jest już brana pod uwagę przy wszelkich projektach. Aczkolwiek dat nie ma. Myślę, że to jakieś 10 lat potrwa (jak wszystko w Polsce)... chyba, że coś się zmieni. Z drugiej strony wschodnia część jest bardzo ładna i dlatego oblegana przez Wrocławian szukających domków. Już teraz jak się jedzie to są olbrzymie osiedla. W takim tępie za 3-5 lat będzie duża potrzeba tej drogi i może się przyspieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili rośnie tam żyto. Działka jest w środku pola a droga która ma do niej prowadzić jest jedynie na papierze, więc nie właziłem w pole, aby fotografować. Ale obiecuję, że jak we wrześniu (zgodnie z umową) ogrodzę sobie działeczkę to zrobie parę ładnych fotek :) Oby tym razem udało już się kupić, i aby się nie wycofał kolejny sprzedawca tuż przed aktem

 

Podpisujesz finalny akt czy umowę przedwstępna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznie się na wysokości przejazdu kolejowego w Nadolicach Wielkich i ma przebiegać wzdłóż południowej strony torów mijając wszytkie wioski tak jak tory aż dojdzie za Kamieńcem/Dobrzykowicami do Wschodniej obwodnicy Wrocławia (droga Długołęka, Łany, Bielany), następnie minie swojczyce i kowale również po stronie torów i dojdzie do obwodnicy śródmiejskiej na wysokości Korony.

 

Ta część Wrocławska to do roku 2020 ma powstać bo jest w tym planie budowy infrastruktury do roku 2020.

 

Z tą wojewódzką to ciężko powiedzieć. Gmina twierdzi, że to droga wojewódzka, a nie gminna i od nich to nie zależy, ale i jest już brana pod uwagę przy wszelkich projektach. Aczkolwiek dat nie ma. Myślę, że to jakieś 10 lat potrwa (jak wszystko w Polsce)... chyba, że coś się zmieni. Z drugiej strony wschodnia część jest bardzo ładna i dlatego oblegana przez Wrocławian szukających domków. Już teraz jak się jedzie to są olbrzymie osiedla. W takim tępie za 3-5 lat będzie duża potrzeba tej drogi i może się przyspieszy.

Witaj a gdzie mozna przeczytac dokladniejsze informacje na temat tej drogi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tą część dotyczącą Czernicy to:

- rozmowa z radnym

- studium uwarunkowań

- podgląd map w geodezji (ale chyba na wrosip też już powinna być zaznaczona)

- http://www.wbu.wroc.pl/INF/INFOR_OPR/PZPW/PZPWD_MAPA/5_6.pdf

 

Jeśli chodzi o trasę swojczycką to już ciężej:

- http://www.e-grunt.pl/files/w-studium-2006-rys-7.jpg

- poza tym czytałem gdzieś na stronach wrocławia, że powyższy plan jest do 2020 roku. Jak ktoś ma dokładniejsze informacje odnośnie trasy swojczyciej to będzie super. Na jednej z sesji rady miasta było napisane, że nie ma jeszcze dat na tą drogę ustalonych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jeszcze coś takiego w studium Czernicy:

Przewiduje się budowę następujących dróg (ulic) klasy głównej:

 

 

drogi relacji Bielany – Łany – Długołęka (stanowiącej tzw. wschodnią obwodnicę Wrocławia) kategorii drogi wojewódzkiej; docelowo dwujezdniowej,

 

 

drogi relacji Wrocław (Swojczyce - Wojnów) – Jelcz-Laskowice, poprowadzonej przez teren gminy Czernica w sąsiedztwie linii kolejowej nr 292; o kategorii drogi wojewódzkiej, która ma przyjąć numer i funkcję obecnej drogi nr W455. Droga ta w Planie zagospodarowania przestrzennego województwa dolnośląskiego została określona jako droga klasy głównej (KG) a w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wrocław jej odcinek przebiegający przez miasto, jako klasy głównej ruchu przyspieszonego (KGP). W tej sytuacji dopuszcza się podniesienie klasy tej drogi w granicach gminy Czernica także do klasy głównej ruchu przyspieszonego (KGP).

 

czyli pozytywnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na skutek rosnącego w ostatnich latach zapotrzebowania na nowe budownictwo mieszkaniowe oraz rosnących cen nieruchomości we Wrocławiu podjęto działania mające na celu przygotowanie dostatecznie szerokiej

i urozmaiconej oferty terenów pod zabudowę mieszkaniową. Biuro Rozwoju Wrocławia we współpracy z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego

opracowało tzw. Program przygotowania ofert terenów pod zabudowę mieszkaniową. Celem tego przedsięwzięcia było szybkie uruchomienie

atrakcyjnych terenów pod zabudowę mieszkaniową w różnych rejonach miasta. Przygotowano oferty terenów pozwalające na budowę mieszkań

i domów dla około 70 tys. mieszkańców.

 

źródło: http://www.urbanista.pl/ppw/24-25.pdf

 

jest tu też mapka z planem które tereny staną się pod budownictwo jednorodzinna.

Polecam.[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

 

od dluzszego czasu sledze tocząca sie tu dyskusję, i porady których sobie udzielacie

 

mam pytanie dotyczące Paniowic:

 

czy ktoś z was wie coś więcej na temat rozpoczynającej się tam właśnie inwestycji

(gość otwiera wyrobisko piachu i zdaje się betoniarnie) - chodzi o te tereny gdzie niedawno jeszcze był poligon - w pobliżu Widawy, za wałami.

 

czy ktoś z Was zna z doświadczenia jak uciążliwe jest sąsiedztwo takiego zakładu jeśli chodzi o hałas, pyły itp?

 

dzięki z gory za odpowiedź

 

pozdrawiam

 

lukasz sz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...