bednus 26.09.2005 08:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2005 Witam. Mam tuner Amstrad srx300 i właściwie tylko jego [komuś nie był potrzebny i mi dał]. Bardzo bym prosił o pomoc w zwiążku z dokupieniem częśći i zbudowaniem zestawu. Jestem kompletnym laikiem i chciałbym wiedzieć jakie kupić kable, tależ, konwerter ew. co jeszcze i jak to potem w miare sensownie połączyć. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anpi 26.09.2005 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2005 Witam. Mam tuner Amstrad srx300 i właściwie tylko jego [komuś nie był potrzebny i mi dał]. Bardzo bym prosił o pomoc w zwiążku z dokupieniem częśći i zbudowaniem zestawu. Jestem kompletnym laikiem i chciałbym wiedzieć jakie kupić kable, tależ, konwerter ew. co jeszcze i jak to potem w miare sensownie połączyć. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Musisz dokupić talerz i kowerter - np. taki Do tego kabel - np. taki[/url] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mdzalewscy 26.09.2005 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2005 chyba pomyliłeś forum, bo te jest budowlane ten tuner chyba jest analogowy więc jego wartość jest groszowa. Na analogu prawie nic nie ma. Więc lepiej od razu kup cały zestaw z tunerem cyfrowym, tam jest więcej....., ale za parę dni słonko zgaśnie, a TVP uruchomi kanały cyfrowe na Astrze, więc może lepiej poczekać i konkretniej sprzęt dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anpi 26.09.2005 09:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2005 ale za parę dni słonko zgaśnie, a TVP uruchomi kanały cyfrowe na Astrze Możesz coś więcej o tym zgaszeniu słoneczka? Bo miałem właśnie kupować fergusona + upgrade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania