Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jak przyłączyć energię?????

rafibor

Recommended Posts

Witam,

w okolicy mojej działki nie ma linii NN musiałbym ją doprowadzić z odelgłości około 300 metrów w jaki sposób - linia napowietrzna czy ziemna, czy wymagana jest zgoda właścicieli gruntów sąsiadujacych??? W granicy mojej działki jest linia SN czy jest jakakolwiek możliwość podłączenia ????? co jest bardziej opłacalne????

Moze moje pytania są głupie ale nie znam się na tych przepisach w naszym ZE nie bardzo chcieli mi powiedzieć jak to mogę rozwiazac

pozdrawiam

Witam to ja przedstawie sytuacje na dzialce moich rodzicow. Znajduje sie ona na uboczu i do najblizszego słupa sieci niskiego napiecia jest okolo 90-100 m. Na calej dlugosci coprawda przyszla linia bedzie biegla wzdluz dzialek i drogi gminnej ale calosc bedzie sponsorowana przez ZE z godnie z obowiazujacymi przepisami. A przepisy mowia iz licznik musi sie znajdowac w lini ogrodzenia od strony drogi do tego miejsca zaklad ma obowiazek doprowadzic linie a czy bedzie napowietrzna czy ziemna to juz chyba od nich zalezy. Wiem jedno iz w takiej sprawie od momentu zlozenia podania o przydzial mocy, uzyskania przydzialu bede musial oczekiwac okolo 1,5 roku nim wybuduja ta linie takie informacje udzielono mi w ZE a zwiazane jest to z odpowiednim wygospodarowaniem srodkow przez ZE na budowe tej lini

Co do tej lini SN to bedzie wowczas potrzebny trafo i nie wiadomo co sie bedzie oplacalo ZE zasilic Pana dzialke z SN i dolozyc transformator czy tez wybudowac te 300 m od tej NN.TO juz trzeba sie udac do zakladu energetycznego i rozpoczynac rozmowy