rafibor 04.10.2005 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2005 Witam, w okolicy mojej działki nie ma linii NN musiałbym ją doprowadzić z odelgłości około 300 metrów w jaki sposób - linia napowietrzna czy ziemna, czy wymagana jest zgoda właścicieli gruntów sąsiadujacych??? W granicy mojej działki jest linia SN czy jest jakakolwiek możliwość podłączenia ????? co jest bardziej opłacalne???? Moze moje pytania są głupie ale nie znam się na tych przepisach w naszym ZE nie bardzo chcieli mi powiedzieć jak to mogę rozwiazacpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bladyy78 04.10.2005 14:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2005 Jak sie zaczynasz budoawc to jak robisz uzgodnienia to Ci napisza jak prad bedzie podlaczony do twojej posesi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania