Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ekipa zawala terminy - wywalić?


PanRopuch

Recommended Posts

Chodzi o instalatorów c. o. W zesżłym roku instalowali mi grzejnik, kładli rury - wszystko w najlepszym porządku, szybko, tanio i solidnie. Przyjacielski układ.

 

W tym roku wymieniam resztę instalacji. Niestety, pobrali tyle zamówień, że od pewnego czasu przyjeżdzają do mnie na 2-3 godziny, do tego co kilka dni. Początkowo przyjmowałem przeprosiny, teraz jestem na etapie rzucania k... w rozmowie telefonicznej, gdy wydzieram się, że znów nie przyjechali w umówionym dniu.

 

Warto na tym etapie szukać nowego instalatora, żeby dokończył po nich? Wiem, że kosztowałoby mnie to znacznie więcej (pieniędzy i czasu).

 

W sumie zrobiono już 70 % prac. Zapłaciłem im tylko za grzejniki i rurki, przywieźli mi też kocioł, stoi w kotłowni rozpakowany i niepodłączony (nie zapłaciłem jeszcze, ale jeśli bym ich pogonił, wówczas musieliby go sobie zabrać z powrotem). Umoy pisemnej nie zawarliśmy - tak było miło po zeszłorocznych doświadczeniach.

 

W sumie zyskałbym chyba tylko satysfakcję...

 

Mieliście podobne problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...