PanRopuch 15.10.2005 10:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2005 Chodzi o instalatorów c. o. W zesżłym roku instalowali mi grzejnik, kładli rury - wszystko w najlepszym porządku, szybko, tanio i solidnie. Przyjacielski układ. W tym roku wymieniam resztę instalacji. Niestety, pobrali tyle zamówień, że od pewnego czasu przyjeżdzają do mnie na 2-3 godziny, do tego co kilka dni. Początkowo przyjmowałem przeprosiny, teraz jestem na etapie rzucania k... w rozmowie telefonicznej, gdy wydzieram się, że znów nie przyjechali w umówionym dniu. Warto na tym etapie szukać nowego instalatora, żeby dokończył po nich? Wiem, że kosztowałoby mnie to znacznie więcej (pieniędzy i czasu). W sumie zrobiono już 70 % prac. Zapłaciłem im tylko za grzejniki i rurki, przywieźli mi też kocioł, stoi w kotłowni rozpakowany i niepodłączony (nie zapłaciłem jeszcze, ale jeśli bym ich pogonił, wówczas musieliby go sobie zabrać z powrotem). Umoy pisemnej nie zawarliśmy - tak było miło po zeszłorocznych doświadczeniach. W sumie zyskałbym chyba tylko satysfakcję... Mieliście podobne problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
areq 15.10.2005 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2005 Tera je sezon .... Rzucanie k... nic Ci nie pomoże,spróbuj podejść w inny sposób np. "Panie muszę mieć instalację "od zaraz" bo mnie się dzieci rozchorują itp..." ...a potem,jak zrobią, rzucaj k..i ch... oraz zapłać po terminie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AlMastar 15.10.2005 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2005 niech ci zrobią do końca a potem tak samo im płać jak oni tobie robili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.