Olena 19.10.2005 20:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2005 Udało mi się wyhodować z nasionka katalpę (po naszemu podobno zwie się to surmia). Będę ja mogła posadzic w ziemi dopiero w przyszłym roku, na razie rośnie w doniczce na balkonie (ma juz ok. 120 cm). Ponieważ jestem zupełnie zielonym (czytać: poczatkującym) hodowcą roślinek nie mam pojęcia co zrobic z tym drzewkiem na zimę? Schować do garażu? Jeśli tak to czy oblozyć doniczkę np. styropianem? Co ze swiatłem, podlewaniem? I czy mam czekac aż zgubi liscie? No jak tak patrze na swoje pytania.... ja naprawdę nic nie wiem o roślinkach :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balu 20.10.2005 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2005 Jeżeli ma 1.20 m ,to jest już wcale duża ,zakop doniczkę w ziemi w zacisznym miejscu,usyp kopczyk nad nią ,a pień możesz czymś owinąc (byle nie folią ),ale ja osobiście bym nie owijała, wiele roślin już tak przeczekało u mnie zimę. Na wiosnę posadż na miejsce stałe. Życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balu 20.10.2005 14:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2005 Acha,zakopać można już teraz,a obsypać dopiero gdześ w grudniu po pierwszych mrozach ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Olena 20.10.2005 17:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2005 Troszkę się boje bo katalpy sa podobno bardzo wrażliwe na zimne wiatry a u mnie jest goła łysa dzialka W zeszym roku taz zadołowałam kalinę i niestety zdechła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania