sicek 17.11.2005 20:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Listopada 2005 WitamPotrzebuje rzeczowej i fachowej odpowiedzi na pytanie czy za ten zakres robót opisany poniżej 20 000 to przyzwoita cena czy może zawyżona.Jak zawyżona to ile ta robota jest warta.Jestem laikiem w tej dziedzinie stawiam pierwsze kroki w budowlance. Zakres robót:Łazienka 4 m kwadratowe, wys. 2,60 – położenie glazury do sufitu bez półek, terakota, montaż brodzika, geberit, umywalka, sufit podwieszany (karton gips) z oświetleniem, hydraulika, przełożenie 3 gniazdek elektrycznych.Pomieszczenie gospodarcze 2 m kwadratowe – terakota, przełożenie 2 gniazd elektr.Holl 10 m kwadratowych - terakota w karo, sufit podwieszany z oświetleniem.Kuchnia 10 m kwadratowych – terakota w karo, pasek glazury ok. 3,50m bieżącego, sufit podwieszany z oświetleniem, przełożenie 6 gniazd elektrycznych, hydraulika.Montaż 4 ościeżnic, gładź gipsowa ok. 300-350 m, Cała ta robota została wyceniona na 20 000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Klementyna 17.11.2005 21:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Listopada 2005 Dla mnie to strasznie dużoliczmy35 zł m kw glazury x 29,5 ponad 1000gładź ja płaciłam 6 zł, ale chyba robią po 10 zł to mamy 3,5 tysościeżnice czytałam,że robią po 100 zł jedna - 400 złmontowanie ceramiki - u mnie chyba za 50 zł sztuka więc 100 brodzik i umywalka, choć mogę się mylić zwłaszcza co do brodzikageberit i sufity nie wiemgniazdka 20 zł zrobienie nowych, do 35 zł z materiałem sztukajakby nie patrzeć do 20 tys. daleko myślę,że trzeba się targować, co szczerze polecam trzymaj sięklementyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania