Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kosztorys czy to dużo czy przyzwoicie

sicek

Recommended Posts

Witam

Potrzebuje rzeczowej i fachowej odpowiedzi na pytanie czy za ten zakres robót opisany poniżej 20 000 to przyzwoita cena czy może zawyżona.

Jak zawyżona to ile ta robota jest warta.

Jestem laikiem w tej dziedzinie stawiam pierwsze kroki w budowlance.

Zakres robót:

Łazienka 4 m kwadratowe, wys. 2,60 – położenie glazury do sufitu bez półek, terakota, montaż brodzika, geberit, umywalka, sufit podwieszany (karton gips) z oświetleniem, hydraulika, przełożenie 3 gniazdek elektrycznych.

Pomieszczenie gospodarcze 2 m kwadratowe – terakota, przełożenie 2 gniazd elektr.

Holl 10 m kwadratowych - terakota w karo, sufit podwieszany z oświetleniem.

Kuchnia 10 m kwadratowych – terakota w karo, pasek glazury ok. 3,50m bieżącego, sufit podwieszany z oświetleniem, przełożenie 6 gniazd elektrycznych, hydraulika.

Montaż 4 ościeżnic, gładź gipsowa ok. 300-350 m,

Cała ta robota została wyceniona na 20 000 zł

Dla mnie to strasznie dużo

liczmy

35 zł m kw glazury x 29,5 ponad 1000

gładź ja płaciłam 6 zł, ale chyba robią po 10 zł to mamy 3,5 tys

ościeżnice czytałam,że robią po 100 zł jedna - 400 zł

montowanie ceramiki - u mnie chyba za 50 zł sztuka więc 100 brodzik i umywalka, choć mogę się mylić zwłaszcza co do brodzika

geberit i sufity nie wiem

gniazdka 20 zł zrobienie nowych, do 35 zł z materiałem sztuka

jakby nie patrzeć do 20 tys. daleko

myślę,że trzeba się targować, co szczerze polecam

trzymaj się

klementyna

Witam

Potrzebuje rzeczowej i fachowej odpowiedzi na pytanie czy za ten zakres robót opisany poniżej 20 000 to przyzwoita cena czy może zawyżona.

Jak zawyżona to ile ta robota jest warta.

Jestem laikiem w tej dziedzinie stawiam pierwsze kroki w budowlance.

Zakres robót: