dudziks 08.01.2003 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2003 Witam wszystkich!Pierwszy raz zabieram tu głos, mam nadzieję, że mi pomożecie. Wkrótce mam odebrać od developera mieszkanie. Dokładnie je oglądałem i mam zastrzeenia co do wykonania wylewki. Okazało się, że w narożnikac prawie wszystkich pomieszczeń wylewka drży przy tupnięciu (wrażenie jakby była zawieszona w powietrzu) a ze szczelin między ścianą a wylewką wzbijają się tumany pyłu. Jestem laikiem, ale wydawało mi się, że taka wylewka powinna być stabilna. Teraz po tupnięciu ugina się na około 3-5 mm (na oko). Na środku pomieszczeń wszystko wygląda ok. Wylewka jest wylana na styropianie. pozdrawiam,Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Roose 08.01.2003 13:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2003 no i dlatego drży - za chudo wyleli na styropianie - reklamuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dudziks 08.01.2003 14:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2003 Czy są jakieś normy na grubość wylewki? Gdzie można o tym poczytać? Bo chciałbym się podeprzeć jakąś normą albo innym papierem w rozmowie z developerem. Pozdrawiam,Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Octavian 08.01.2003 15:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2003 Myślę że podstawową normą jest wykonanie czegoś z należytą starannością - jak wylewka ma np 1 cm na styropianie to raczej nie jest to należyta staranność. Wylewka powinna mieć jakieś 4 cm i najlepiej zazbrojona. Ja tak dałem u siebie i jest OK. Poza tym dowiedz się jaki to styropian - powinien być minimum FS-20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania