Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Gwarancja i rękojmia


Janussz

Recommended Posts

Jest taka sytuacja:

Sprzedawca poinformował kupującego, że w przypadku reklamacji, ten ma zgłosić usterkę bezpośrednio producentowi i dostał wszystkie namiary na serwis producenta.

Producent jest w upadłości i nie załatwia spraw związanych z gwarancją.

Rękojmia nakłada na sprzedawcę więc usunięcie wad.

I teraz pytanie:

co ma zrobić w takim przypadku klient, jeżeli sprzedawca też zwinął interes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Klasyczny brak podmiotów, od których można dochodzić realizacji roszczenia. Jednym słowem - lipa :( Wygląda na to, że nie ma szans na skuteczne dochodzenie spraw.

Wydaje mi sie, że jesli sprzedawca prowadził firme bez osobowości prawnej, to można naprawić na własny koszt i próbować dochodzić zwrotu tych kosztów od niego przed sądem na drodze procesu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...