Janussz 30.11.2005 15:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 Jest taka sytuacja: Sprzedawca poinformował kupującego, że w przypadku reklamacji, ten ma zgłosić usterkę bezpośrednio producentowi i dostał wszystkie namiary na serwis producenta. Producent jest w upadłości i nie załatwia spraw związanych z gwarancją. Rękojmia nakłada na sprzedawcę więc usunięcie wad. I teraz pytanie: co ma zrobić w takim przypadku klient, jeżeli sprzedawca też zwinął interes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pjotrzu 30.11.2005 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 witam Klasyczny brak podmiotów, od których można dochodzić realizacji roszczenia. Jednym słowem - lipa Wygląda na to, że nie ma szans na skuteczne dochodzenie spraw. Wydaje mi sie, że jesli sprzedawca prowadził firme bez osobowości prawnej, to można naprawić na własny koszt i próbować dochodzić zwrotu tych kosztów od niego przed sądem na drodze procesu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Janussz 30.11.2005 21:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2005 Dzięki, wszystko, tylko nie sąd Wolę stracić parę złotych niż zdrowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pjotrzu 01.12.2005 17:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2005 witamMożesz iść do jakiegoś roztropnego adwokata może on wymysli jakieś rozwiązanie i coś podpowie, niekoniecznie postepowanie sądowe.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.