Eluś 09.12.2005 09:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 Kochani rozwiejcie moje wątpliwości czy wszystko będzie ok. Otóż sprawa wygląda tak w dniu 08 grudnia 2005 roku zamówiłam w sklepie internetowym zmywarkę. Żądałam potwierdzenia otrzymania wiadomości. Ponieważ było to rano miałam podstawy sądzić, że odpowiedź o odczytaniu wiadomości dotrze do mnie tego samego dnia. Niestety nie doczekałam się. Na drugi dzień potwierdzenia również nie było. zadzwoniłam do tej firmy w końcu po godzinie non stop wybierania numeru. Pan poinformował mnie ,że mojego zamówienia nie ma.Więc się zdenerwowałam bo zależy mi na czasie a tu mija dwa dni i nie mają mojego zamówienia. Telefonicznie nie chciano przyjąć go ode mnie. Zrezygnowałam więc z tej firmy bo doszłam do wniosku że kręcą. Po za tym dodzwonić się do nich to graniczy z cudem. Zamówiłam sprzęt w innym sklepie. Na wszelki wypadek napisałam w dniu dzisiejszym oświadczenie, że skoro nie mają mojego zamówienia co potwierdził również ten pan w rozmowie telefonicznej to ja rezygnuję. Czy to wystarczy. Czy nie okaże się, że w końcu ta firma przywiezie mi tą zmywarkę powiedzmy w styczniu i co ja zrobię z dwoma. Błagam rozwiejcie moje wątpliwości bo oszaleję. Dodam jeszcze, że nikt do mnie z tej firmy nie dzwonił nie potwierdzał zamówienia złożonego prze zemnie przez internet cisza. Tyle, że bywa różnie więc na wszelki wypadek wydrukowałam całą korespondencję na papierze żeby później mieć jakiś dokument, że zrezygnowałam czy na pewno to wystarczy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kroyena 09.12.2005 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 Nie zapłacisz nie przywiozą. W razie czego billing masz z wyliczonym połaczeniem zwykle co do sekundy. A do 10 dni towar ze sklepu internetowego i tak możesz zwrócic bez podania przyczyny. Ponieważ masz billing to nie mają prawa obciązyć cię kosztami nawet transportu z powrotem. A nawet gdyby cię obciązyli to sprawę masz moim zdaniem wygraną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomik_B 09.12.2005 10:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 We wszystkich regulaminach sklepów internetowych, jakie czytałem, były zapisy podobne do poniższego: 3. Zamówienie złożone przez Kupującego jest potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres, podany przy złożeniu zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia. Potwierdzenie zawiera informacje o danych Kupującego, zamówionym produkcie, cenie produktu, warunkach dostawy i płatności, terminie dostawy. 4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo anulowania zamówień zawierających niekompletne dane, zamówień wątpliwych, a także zamówień, których z przyczyn leżących po stronie Kupującego nie można potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych od daty ich złożenia. Możesz być więc spokojna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eluś 09.12.2005 10:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 Śliczne dzięki.Wiesz jestem kobietą na dodatek niezłą panikarą.Twoje słowa podziałały jak balsam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomik_B 09.12.2005 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 Grunt, to spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 09.12.2005 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 Kupowałam wiele razy w internecie. ZAWSZE chcą potwiedzenia. Inaczej można by kupić prezent nielubianej osobie a ona by musiała zapłacić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.