Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Moim zdaniem na sprzęt trzeba trafić.

Mam wideo samsunga 15 lat i działa, telewizor samsunga działał 15 lat i nic nigdy się nie zepsuło.

 

Czyli stwierdziłem że robią dobry sprzęt.

 

Kamerę samsunga trafiło 3 miesiące po gwarancji 500 zł. naprawa, a teraz właśnie 7 miesięcy po gwarancji szlag trafił aparat samsunga.

 

A najbardziej z waszych wypowiedzi rozśmieszyło mnie że trzeba było zamienić bieguny w gniazdku aby kocioł dobrze pracował :D

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-997755
Udostępnij na innych stronach

Przedewszystkim trzeba jasno powiedzieć że nie opłaca się produkować sprzętu który będzie chodził niezawodnie przez 15 lat :D I wszystkie firmy zdały sobie z tego sprawę czy to Sony czy Panasonik czy jakaś niby nowa firma ;) Tak już pozostanie z małą zmianą czyli odzyskiem surowców i ponownym ich wykorzystaniu. Jako serwisant mogę podać prosty przykład.. praktycznie w każdym 10-15 letnim magnetowidzie wystarczy wymienić elementy gumowe i go wyczyścić ;) w tych nowych naprawa często bywa nieopłacalna bo padają bardziej skomplikowane i drogie podzespoły ;) No i nie pochodzą one przez 15 lat jak poprzednicy bo takie były załozenia konstruktora.... Kolejny przykład? Kupiłem babci TV Philipsa zwykły za 650 PLN . Niedługo po gwarancji padł trafopowielacz który kosztował (sam bez naprawy) 180 PLN. Znaczy naprawa w autoryzowanym serwisie kosztowała by około 50% ceny razem z robocizną ;) Takie są wymogi ekonomi względem producentów :)
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-997817
Udostępnij na innych stronach

A najbardziej z waszych wypowiedzi rozśmieszyło mnie że trzeba było zamienić bieguny w gniazdku aby kocioł dobrze pracował :D

 

W gniazdku nie ma biegunów, natomiast ważne jest podłaczenie fazy i zera o czym piszą w każdej instrukcji serwisowej (ma to duży wpływ na działanie elektrody jonizującej).

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-997841
Udostępnij na innych stronach

Niestety taka jest prawda, że jakość wszystkich produktów spadła drastycznie. Kiedyś mercedes był synonimem solidności. Jak jest teraz - sami wiecie. Oczywiście, nie zonacza to, że vyle firma jest od niego lepsza, ale oznacza, że solidnoścą wyroby produkowane obecnie ustępują znacznie tym sprzed np. 20 lat. Weszliśmy w tzw. wiek tandety... :-?

I ma to zastosowanie we wszystkim, równiez w budownictwie, niestety.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-997906
Udostępnij na innych stronach

:D Co to znaczy dobra, obdarzona zaufaniem i uznana marka produktu:

Mój starszy wujek mówi:

- Kupiłem sobie nowego junkersa do łazienki.

- Wujek, przecież to Vaillant a nie Junkers.

Wujek na to:

- Rzeczywiście, ten junkers nazywa się Vaillant...

:wink:

 

I tak posiadamy bosza :wink: zamiast szlifierki katowej

badz elektoluks :wink: zamiast odkurzacza

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-997960
Udostępnij na innych stronach

Ulrich niema nic wspólnego ani z japonią, ani z koreą ani z niemcami. Jest to czysto polska firma ktora robi w wała swoich klientów.

 

Bo każda polska firma robi swoich klientów w wała ...

Deutschland, Deutschland uber alles !!!

Przenieś się za Odrę do krainy socjalnego szczęścia !!!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-998261
Udostępnij na innych stronach

[quote name=']

Ulrich niema nic wspólnego ani z japonią' date=' ani z koreą ani z niemcami. Jest to czysto polska firma ktora robi w wała swoich klientów.[/quote']

 

Bo każda polska firma robi swoich klientów w wała ...

Deutschland, Deutschland uber alles !!!

Przenieś się za Odrę do krainy socjalnego szczęścia !!!

Nie o to chodzi, żeby pluć na polskie firmy, ani to, że coś jest niemieckie czy inne, nie oznacza, że jest lepsze. Jednak rozumiem, że mogą kogoś zdenerwować praktyki, które usiłują wprowadzić w błąd.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/47097-uwaga-zawodny-junkiers/page/2/#findComment-998319
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...