Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ich Troje -Pomóżcie

Miras

Recommended Posts

Powiedzcie dlaczego u nas jest tak wielu znawców dobrej rozrywki muzycznej, którzy wypaczyli wyniki Eurowizji. Why :o

Czuję, że dzisiaj będę miał "potrójne" koszmary :x

Psychologu pomóż mi zrozumieć dlaczego... , albo poproszę o pomoc Chucka Norrisa 8)

Pomimo tego uważam, że Eurowizja była najlepsza z dotychczasowych.

Miras a ty chlopie wieszkych zmartwien ni masz? :lol: to ustaw mi gniazdka na projekcie :wink:

:lol:

Gniazdka hmm :roll:

nie będę się wymądrzał, ale zaplanuj wymarzone ustawienie urządzeń el. z uwzględnieniem zmian sezonowych i próbuj dostosować :wink:

Jeszcze jestem przed elektryką... jak już się zdecydujesz to zapukam do Ciebie po radę 8)

Teraz walczę z planami ogrzewania, oknami i ociepleniem - gniazda trochę później :wink: a może już teraz pójdę do ogrzanego ... przez Żabę i "ustawię" z nią to gniazdko :lol:

Oj chyba ta Eurowizja mi zaszkodziła jednak... :wink:

pzdr 8)

Wczorajszy konkurs ogladałam jednym okiem (raczej w innej muzyce gustuje, ale przyznam, że chcialam wiedziec kto wygra) i byłam baaaardzo zdziwniona decyzją telewidzów :o :o :o

Zaczełam sie zastanawiać, czy Polacy maja problem ze słuchem czy tez może z poczuciem estetyki... :x

Ale dzis przyszło mi do głowy, że to byl jednak dobry wybór a wiecie dlaczego?Bo tak naprawdę tylko Ich troje ma jakakolwiek szanse zdobyc w miare dobre miejsce (powiedzmy w pierwszej piątce - dziesiątce). Przeciez w całym konkursie Eurowizji nie chodzi o talent ani głos (poziom tego konkursu jest żenująco niski), ale o zrozumienie pełnych socjologicznych prawideł.