jaksie 26.02.2011 06:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 To lepsze niż lomedie W. Allena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joliska 26.02.2011 06:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Sprawa z Shade wyjaśniona - zamykamy dyskusję na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
żona m 26.02.2011 15:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 shade wpis znikł? poszła szukać zrozumienia i wspólczucia gdzie indziej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joliska 26.02.2011 16:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Napisała tam, gdzie trzeba było - na forum strony firmowej K&K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marek__ 26.02.2011 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 O kurcze,co się tu stało,gdzie jest Shade, tu śmierdzi Klimkiem & Klusiem, wykurzyliscie ją tak jak chcieliscie.szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joliska 26.02.2011 18:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Marku, nie wykurzyliśmy nikogo Shade sama skasowała swoje posty i przeniosła się tam, gdzie napisałam. Proszę, uszanujcie Jej decyzję i nie ciągnijcie tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lynje 14.11.2014 11:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 (edytowane) Witam, zarejestrowałam się tylko po to aby udostępnić zdjęcia jak wyglądają drzwi KiK po dwóch miesiącach od montażu i tylko miesiąc mieszkamy w nowym domu. Reklamacje oczywiście wysłałam, czekam na odpowiedz. Zamówiłam 10 sztuk i zapłaciłam 26 tys, 3 opaski pęknięte i jedna spuchnięta. . Edytowane 14 Listopada 2014 przez Lynje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia miriam 09.08.2016 04:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 drzwi sa ładne, ale nie za taką cenę i nie w tej firmie!przy podpisywaniu umowy firma wydaje sie byc bardzo profesjonalna, ładnie ubrani, mili, proponują kawe...profesjonalizm!na 4 pary drzwi czekaliśmy nie 10, a 15 tygodni. nie wspomnę, juz ,że nikogo nie obchodziło oczywiście, że 7 tygodni miałam w domu wykute dziury do żywego betonu. ..żadnego przepraszam za miesięczne opóźnienie, a więc odstąpienie od umowy! po 15 tygodniach zaczęto montować drzwi , jednak po paru godzinach pan stwierdził, że muszą zabrać drzwi z powrotem na produkcję, ponieważ zrobiono nam złe drzwi. także zostalismy bez kasy, bez drzwi i z dziurami w scianie na kolejne 6 tygodni. od firmy nie dostawalismy zadnej informacji co sie stalo i kiedy mozna sie spodziewc kolejnego montażu. nie odpisywano na maila a jak juz odbierali telefon, to mowili, ze za chwile oddwonią i oczywiście nie oddzwaniali. w miedzy czasie postanowiliśmy zarzadalismy od firmy rekompensaty w postaci darmowych klamek ( w sumie za 500 zł- przy cenie 14,700 za 4 drzwi to uwazam ,ze i tak bylismy mało wymagajacy). oczywiscie na naszego kolejnego maila nikt nie odpowiedział, wiec musielismy udac sie do firmy osobiscie. firma stwierdzila, ze nie mogą sprostac naszym oczekiwaniom, poniewaz oni potraktowali całą sprawę jako reklamację. dziwne bo my niczego nie reklmowalismy!!!??? ciezko reklamowac cos, czego nawet sie nie otrzymało. finalnie po 6 tygodniach ponownie zamontowano nam drzwi: z 4 par, 2 zamontowano nie równo! a w ramach rekompensaty zaproponowano nam 15 % rabatu. to trochę śmieszne, bo przy pierwszych zakupach u nich otzrymalismy bez niczego 10%, wiec logiczne, że przy nastepnych zakupach daliby nam wiecej! oczywiscie nic juz u nich nie kupimy! mimo, że robia bardzo ładne rzeczy, to nie jest to wszystko warte tej ceny!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pracownik KiK 29.08.2017 20:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 drzwi sa ładne, ale nie za taką cenę i nie w tej firmie! przy podpisywaniu umowy firma wydaje sie byc bardzo profesjonalna, ładnie ubrani, mili, proponują kawe...profesjonalizm! na 4 pary drzwi czekaliśmy nie 10, a 15 tygodni. nie wspomnę, juz ,że nikogo nie obchodziło oczywiście, że 7 tygodni miałam w domu wykute dziury do żywego betonu. ..żadnego przepraszam za miesięczne opóźnienie, a więc odstąpienie od umowy! po 15 tygodniach zaczęto montować drzwi , jednak po paru godzinach pan stwierdził, że muszą zabrać drzwi z powrotem na produkcję, ponieważ zrobiono nam złe drzwi. także zostalismy bez kasy, bez drzwi i z dziurami w scianie na kolejne 6 tygodni. od firmy nie dostawalismy zadnej informacji co sie stalo i kiedy mozna sie spodziewc kolejnego montażu. nie odpisywano na maila a jak juz odbierali telefon, to mowili, ze za chwile oddwonią i oczywiście nie oddzwaniali. w miedzy czasie postanowiliśmy zarzadalismy od firmy rekompensaty w postaci darmowych klamek ( w sumie za 500 zł- przy cenie 14,700 za 4 drzwi to uwazam ,ze i tak bylismy mało wymagajacy). oczywiscie na naszego kolejnego maila nikt nie odpowiedział, wiec musielismy udac sie do firmy osobiscie. firma stwierdzila, ze nie mogą sprostac naszym oczekiwaniom, poniewaz oni potraktowali całą sprawę jako reklamację. dziwne bo my niczego nie reklmowalismy!!!??? ciezko reklamowac cos, czego nawet sie nie otrzymało. finalnie po 6 tygodniach ponownie zamontowano nam drzwi: z 4 par, 2 zamontowano nie równo! a w ramach rekompensaty zaproponowano nam 15 % rabatu. to trochę śmieszne, bo przy pierwszych zakupach u nich otzrymalismy bez niczego 10%, wiec logiczne, że przy nastepnych zakupach daliby nam wiecej! oczywiscie nic juz u nich nie kupimy! mimo, że robia bardzo ładne rzeczy, to nie jest to wszystko warte tej ceny!!! Szanowna Pani dbając o opinię o naszej firmie co kilka miesięcy monitorujemy internet w poszukiwaniu opinii o naszych usługach. Dziękujemy za te uwagi. Jeżeli Państwo pozwolą udzielę krótkiej odpowiedzi. Od początku informujemy klienta o charakterze naszej manufakturowej produkcji. Na pierwszej stronie naszej umowy w ramce znajduje się wpis na ten temat. Dodatkowo do umowy dołączane jest świadectwo manufakturowego pochodzenia produktu i co to oznacza np jakie niedogodności może ( nie musi ) być narażony klient zamawiając produkty rzemieślnicze. Oczywiście piszemy wyraźnie że montaż można porównać do przymiarki garnituru szytego na miarę, jeśli wymagane będą poprawki wymaga to czasu w pewnych przypadkach wykonania nowego dopasowanego elementu, spowodowane jest brakiem takiego elementu z półki. Z punktu widzenia polskiego prawa, w którym produkt manufakturowy , rzemieślniczy traktowany jest jak pralka z taśmy pozostaje nam jedynie nazwać to zgodnie z interpretacją urzędów za reklamację., tak też robimy. Przepraszamy za wydłużony okres oczekiwania który nie powinien przekroczyć 3 tygodni czyli 21 dni. Mamy nadzieję że już zamontowane drzwi spełniają oczekiwania. W przypadku problemów zapraszamy do kontaktu . Działamy 7 dni w tygodniu od 10-22 trudno sobie wyobrazić aby salon handlowy nie odbierał telefonów lub serwis fabryczny czynny 5 dni tygodniu od 8 -16. Działamy od ponad 24 lat i żadnego klienta nie zostawiliśmy z problemem. Ubolewam , że stosunek do produktów wykonywanych ręcznie jest tak daleko w Polsce inny od tego co doświadczamy za granicą np w Hiszpanii lub Anglii gdzie wyroby tego typu nie tylko nadają jakość wnętrzu ale nobilitują właścicieli i wykonawcę zlecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pracownik KiK 29.08.2017 21:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Reklamacja rozpatrzona. Powodem tego typu zjawisk bywa zmienna wilgotność otoczenia. Takie zjawiska rozpatrujemy w 100% na korzyść klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.