TIRULAJKI 29.04.2006 21:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 W KILKU SŁOWACH.UŻYTKUJĘ PIEC PRAWIE OD 5-CIU LAT KO21 ULRICHA, WIĘĆ POZWOLĘ SOBIE DODAĆ MOJE WNIOSKI:-PIEC EKONOMICZNY-MAŁE GABARYTY-ESTETYCZNY-MOŻE WIŚIEĆ JAKO SZAFKA-CENA - ŚREDNIA-DOSYĆ GŁOŚNY-AWARYJNOŚĆ-PONIŻEJ KRYTYKI KILKA NAPRAW ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ USZCZELEK,TERMOSTATU,CZUJNIKA C.W.U.,ZAWORU TRÓJDROŻNEGO,ELEKTROZAWORU,OBUDOWY WIRNIKA POMPY.CAŁKOWITA BEZINTERESOWNOŚĆ NA REKLAMACJE ZE STRONY IMPORTERA.BRAK FACHOWEGO SERWISU I CZĘŚCI.JEŻELI PIEC NADWYRĘŻY MOJEJ CIERPLIWOŚCI W PRZYSZŁYM SEZONIE GRZEWCZYM TO CHYBA WRZUCĘ GO POD WALEC I ZROBIĘ ANTYREKLAMĘ Z POWSTAŁEGO PLAKATU. WYBÓR POZOSTAWIAM WAM .[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Patos 30.04.2006 04:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 TIRULAJKI WITAJ, nim zapytasz, poszukaj odpowiedzi Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 2 Wysłany : 29 Kwi 2006 22:50 Temat postu : -------------------------------------------------------------------------------- W KILKU SŁOWACH. UŻYTKUJĘ PIEC PRAWIE OD 5-CIU LAT KO21 ULRICHA, WIĘĆ POZWOLĘ SOBIE DODAĆ MOJE WNIOSKI: -PIEC EKONOMICZNY -MAŁE GABARYTY -ESTETYCZNY-MOŻE WIŚIEĆ JAKO SZAFKA -CENA - ŚREDNIA -DOSYĆ GŁOŚNY -AWARYJNOŚĆ-PONIŻEJ KRYTYKI KILKA NAPRAW ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ USZCZELEK,TERMOSTATU,CZUJNIKA C.W.U.,ZAWORU TRÓJDROŻNEGO,ELEKTROZAWORU,OBUDOWY WIRNIKA POMPY. CAŁKOWITA BEZINTERESOWNOŚĆ NA REKLAMACJE ZE STRONY IMPORTERA. BRAK FACHOWEGO SERWISU I CZĘŚCI. JEŻELI PIEC NADWYRĘŻY MOJEJ CIERPLIWOŚCI W PRZYSZŁYM SEZONIE GRZEWCZYM TO CHYBA WRZUCĘ GO POD WALEC I ZROBIĘ ANTYREKLAMĘ Z POWSTAŁEGO PLAKATU. WYBÓR POZOSTAWIAM WAM .[/b] Jakoś nie wierzę, a poza tym jest to Twój drugi post, czy aby nie powstał nowy użytkownik na potrzeby tego postu powyżej w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Artur Głozak 25.05.2006 11:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 W KILKU SŁOWACH. UŻYTKUJĘ PIEC PRAWIE OD 5-CIU LAT KO21 ULRICHA, WIĘĆ POZWOLĘ SOBIE DODAĆ MOJE WNIOSKI: -PIEC EKONOMICZNY -MAŁE GABARYTY -ESTETYCZNY-MOŻE WIŚIEĆ JAKO SZAFKA -CENA - ŚREDNIA -DOSYĆ GŁOŚNY -AWARYJNOŚĆ-PONIŻEJ KRYTYKI KILKA NAPRAW ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ USZCZELEK,TERMOSTATU,CZUJNIKA C.W.U.,ZAWORU TRÓJDROŻNEGO,ELEKTROZAWORU,OBUDOWY WIRNIKA POMPY. CAŁKOWITA BEZINTERESOWNOŚĆ NA REKLAMACJE ZE STRONY IMPORTERA. BRAK FACHOWEGO SERWISU I CZĘŚCI. JEŻELI PIEC NADWYRĘŻY MOJEJ CIERPLIWOŚCI W PRZYSZŁYM SEZONIE GRZEWCZYM TO CHYBA WRZUCĘ GO POD WALEC I ZROBIĘ ANTYREKLAMĘ Z POWSTAŁEGO PLAKATU. WYBÓR POZOSTAWIAM WAM .[/b] Szanowny Panie, Serwis firmowy Ulrich deklaruje swoją pomoc przy eksploatacji kotła Kondensich. Naszą uwagę zwraca ilość napraw które Pan opisuje oraz zastrzeżenia dotyczace pracy serwisu lokalnego. Dlatego, iż nie mamy jakiejkolwiek możliwości weryfikacji przytoczonych przez Pana faktów proponujemy, aby przekazał Pan nam do wglądu oryginał faktury zakupu kotła Ulrich celem stwierdzenia kto jest odpowiedzialny za serwis lokalny, a co bardziej istotne książkę gwarancyjną z odpowiednimi wpisami napraw kotła. Prosimy o pilne umożliwienie nam wglądu w w/w dokumenty i jeżeli potwierdzą się przedstawione przez Pana fakty, to firma podejmie odpowiednie działania mające na celu zadowolenie Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Patos 25.05.2006 20:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 TIRULAJKI - Jednak potwierdzają się moje przypuszczenia, że powstałeś tylko po to, by oczerniać Ulricha, do dzisiaj nic więcej pod tym nickiem nie napisałeś.Czyli konkurencja boi się tej firmy, skoro ucieka się do czegoś takiego. AAAAFFFFFEEEEE!!!Takiej konkurencji mówimy stanowczo NIE!!!Coraz bardziej przekonuję się do zakupu kotła tej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrul 26.05.2006 08:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 Ochłoń trochę. Ja też należę do grona niezadowolonych właścicieli Ulricha (patrz posty wyzej). Niestety piec jest awaryjny a serwis jest delikatnie mówiąc średni. Poczytaj sobie na spokojnie. W razie co wal na PW. nie jestem z konkurencji ani nawet z branży i nie muszę się ukrywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Artur Głozak 26.07.2006 12:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2006 Szanowny Panie, Serwis firmowy Ulrich ponawia propozycję pomocy przy eksploatacji kotła Kondensich. Do tej pory nie nawiązał Pan jeszcze kontaktu z firmą Ulrich w przedmiotowej sprawie.[size=9]Naszą uwagę zwraca ilość napraw które Pan opisuje oraz zastrzeżenia dotyczace pracy serwisu lokalnego. Dlatego, iż nie mamy jakiejkolwiek możliwości weryfikacji przytoczonych przez Pana faktów proponujemy, aby przekazał Pan nam do wglądu oryginał faktury zakupu kotła Ulrich celem stwierdzenia kto jest odpowiedzialny za serwis lokalny, a co bardziej istotne książkę gwarancyjną z odpowiednimi wpisami napraw kotła. Prosimy o pilne umożliwienie nam wglądu w w/w dokumenty i jeżeli potwierdzą się przedstawione przez Pana fakty, to firma podejmie odpowiednie działania mające na celu zadowolenie Klienta. [/size] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Faraon1 13.09.2006 20:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Jeszcze nie kupiłem kotła do mojej kotłowni czytam,oglądam i powiem szczerze ,że naprawdę nie wiem co kupić mam na to 2 tygodnieP.S. Dzięki za posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Faraon1 13.09.2006 20:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Jeszcze nie kupiłem kotła do mojej kotłowni czytam,oglądam i powiem szczerze ,że naprawdę nie wiem co kupić mam na to 2 tygodnie P.S. Dzięki za posty. Pomocy co kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MichalKa 30.09.2006 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2006 Zainstalowałem w tym tygodniu piecyk Ulricha i zobaczymy, narazie sprawuje się oki. Zauważyłem że na forum było dużo opisów negatywnych tej firmy, ale prawie nikt z tych osób nie miał tego pieca tylko słyszał od kogoś. Dlatego postanowiłem kupić ten piec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrul 30.09.2006 17:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2006 Pogadamy za 1/2-1 rok Jak Ci pierdyknie kilka dupereli - oczywiście na gwarancji, ale trzeba zapłacić za dojazd serwisanta - to po przeliczeniu wyjdzie Ci tyle co za bardziej markowy piec, a nadal nie będziesz znał dnia i godziny. Ps. Szkoda, że nie dałeś znać wcześniej, sprzedałbym Ci swój w "promocji" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
speek 30.09.2006 18:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2006 Od 18 stycznia br. użytkuje Ulich-Wandich wa 19. Jest mały płaski bardzo cichy podczas pracy.Dzielnie spisał się w bardzo duże mrozy.Jedyne co mnie niepokoji to co jakiś czas trzeba go wyregulować.Wzrasta ciśnienie i wylewa się woda z zaworu bezpieczenstwa. tak było już 3 razy.Obecnie jest ok!. U mnie pracuje z propanem.Znajomi mają też taki model i są zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MichalKa 30.09.2006 18:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2006 Pogadamy za 1/2-1 rok Jak Ci pierdyknie kilka dupereli - oczywiście na gwarancji, ale trzeba zapłacić za dojazd serwisanta - to po przeliczeniu wyjdzie Ci tyle co za bardziej markowy piec, a nadal nie będziesz znał dnia i godziny. OK za pół roku napisze jak się sprawuje mój Wandich Futura+, a co do serwisanta to mam do niego jakieś 200 metrów Pozdro for all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arkadiusz Grzelka 27.11.2006 20:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2006 Jeśli ktoś chce kupić kocioł gazowy Urlich to lepiej niech się dobrze zastanowi.Kupiliśmy z sąsiadem 2 takie same piece Ulrich wandich WA-15.Obydwa piece psują się od samego początku.Ci którzy je montowali(firma INSTBUD z Bełchatowa-zdecydowanie nie polecam) poddali się po 4 naprawach,później był kilka razy fachowiec z Warszawy.Niestety piece nadal się psują a serwis ma nas gdzieś.Dostaliśmy po kilkunastu telefonach pismo z urlicha,że mamy piece wyczyścić.Niestety panowie z INSTBUD,których prosiliśmy o przyjazd nie pojawiają się....Nadmienię jeszcze,że jeden z piecy zamontowali żle tzn.nie podłączyli powietrza z zewnątrz.Mieli przyjechać poprawić.Niestety po kilkunastu naszych interwencjach nadal ich niema a mija już prawie rok od zgłoszenia....W tej chwili jeden z piecy znów nie działa i chyba przyjdzie nam zapłacić ze swojej kieszeni gdyż okres gwarancji na to co się psuje wynosi 12 miesięcy.Na to co się nie psuje czyli korpus i wymiennik ciepła firma dała 36 miesiecy gwarancji.Podczas kilku napraw wymieniae były w obu piecach min.presostaty i chyba nadal się one psują.Według mnie jeśli były wymieniane pół roku temu to powinny być na 12 miesięcznej gwarancji-niestety serwis Urlicha twierdzi,że wymienili je za darmo więc nie są na gwarancji....Po prostu zrobilii łaskę,że przyjechali na gwarancji naprawić buble jakie nam sprzedali...W odpowiedziach na forum widzę często nazwisko Pana Głozaka-głównego specjalisty z Warszawy.Z nim też uzgadniałem przyjazd do nas w czerwcu-niestety nie znalazł czasu mimo,że dzwoniłem,nagrywałem się na pocztę czy przekazywalem wiadomość sekretarce w firmie w Warszawie.Widocznie Pan Głozak nie miał czasu gdyż bronił dobre imię firmy na różnego rodzaju forum internetowych...Po ponad roku walk z piecami i serwisem przy następnych naprawach może się okazać,że piece może taniej będziej wyrzucić i kupić nowe z innej firmy,które raczej nie będą się psuły(przynajmniej tak często)Na stronie internetowej Urlicha piszą,że ich sukces polega na sprawnie działającym serwisie,kiedy to czytam to nie wiem czy zacząć się śmiać czy możę lepiej zacząć płakać?Jedno jest pewne-Odradzam wszystkim kupno japońskich(z tego co przeczytałem koreańsko-włoskich)pieców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 27.11.2006 20:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2006 mój sąsiad dzisiaj mi zakomunikował ze piec mu nawaliłpracował tydzień Urlich kondensat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JackD 27.11.2006 20:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2006 mój sąsiad dzisiaj mi zakomunikował ze piec mu nawalił pracował tydzień Urlich kondensat ale sie narobił??. no...no... sama nazwa Urlich źle mnie sie kojarzy.... od dawna zanaczy od Grunwaldu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Arkadiusz Grzelka 29.11.2006 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Czyścili mi piec fachowcy,którzy mają autoryzację Immergas.Dowiedziałem się od nich,że mało który monter chce zakładać piece Urlich(wiąże się to z reklamacjami)ponadto w moim mieście w sklepie z piecami,kotłami itd przestali zupełnie oferować piece urlicha...a ci sprzedawcy,którzy tak bardzo piece polecali już nie pracują...Chyba to o czymś świadczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 29.11.2006 15:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 A u moich znajomych taki kocioł (niekondensacyjny) pracuje ponad rok bez zająknięcia. Tyle, że jak coś się komuś popsuje, to opowiada wszem i wobec jakie to jest beee... A osoby, które są z czegoś zadowolone zazwyczaj o tym same nie trąbią dookoła. A jak to zrobią to są posądzani o "intymny" związek z producentem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 29.11.2006 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Wysłany: Pon Lis 27, 2006 9:45 pm mój sąsiad dzisiaj mi zakomunikował ze piec mu nawalił pracował tydzień Urlich kondensat sąsziad nadal czekana naprawę swojego kociołka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mdzalewscy 29.11.2006 17:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 ...a ci sprzedawcy,którzy tak bardzo piece polecali już nie pracują...Chyba to o czymś świadczy weź się opanuj, juz nie będę pisał, o czym taki system rozumowania i wiązania faktów świadczy.... nie wiem czy urlichy się psują więcej niż inne kotły, wiem że Urlich sporo markowym firmom dał po karku i dzisiaj jak czytam opinie od użytkowników z 1,2 czy paroma postami o cudownych rzeczach, albo bardzo złych to tak z przymrużeniem oka to traktuję, świat a raczej marketing jest jaki jest - mamy reklamę i celową antyreklamę Jak coś się dużo sprzedaje to też się psuje, Ferrari rzadko są w testach niezawodności a są bardzo awaryjne czemu poza właścicielami nikt o tym nie wie ?, a kto jeździ Ferrari prawie nikt.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sebastian z wrocka 29.11.2006 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 mam Ulricha 19 kw w okresie gwarancyjnym zepsuł się 3 razy oczywiście w największe mrozy odpuśćcie sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.