Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kotłownie Ulirich czy ktoś zainstalował lub użytkuje?


Faraon1

Recommended Posts

W KILKU SŁOWACH.

UŻYTKUJĘ PIEC PRAWIE OD 5-CIU LAT KO21 ULRICHA, WIĘĆ POZWOLĘ SOBIE DODAĆ MOJE WNIOSKI:

-PIEC EKONOMICZNY

-MAŁE GABARYTY

-ESTETYCZNY-MOŻE WIŚIEĆ JAKO SZAFKA

-CENA - ŚREDNIA

-DOSYĆ GŁOŚNY

-AWARYJNOŚĆ-PONIŻEJ KRYTYKI

 

KILKA NAPRAW ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ USZCZELEK,TERMOSTATU,CZUJNIKA C.W.U.,ZAWORU TRÓJDROŻNEGO,ELEKTROZAWORU,OBUDOWY WIRNIKA POMPY.

CAŁKOWITA BEZINTERESOWNOŚĆ NA REKLAMACJE ZE STRONY IMPORTERA.

BRAK FACHOWEGO SERWISU I CZĘŚCI.

JEŻELI PIEC NADWYRĘŻY MOJEJ CIERPLIWOŚCI W PRZYSZŁYM SEZONIE GRZEWCZYM TO CHYBA WRZUCĘ GO POD WALEC I ZROBIĘ ANTYREKLAMĘ Z POWSTAŁEGO PLAKATU.

WYBÓR POZOSTAWIAM WAM .[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

TIRULAJKI

WITAJ, nim zapytasz, poszukaj odpowiedzi

 

 

Dołączył: 29 Kwi 2006

Posty: 2

 

Wysłany : 29 Kwi 2006 22:50 Temat postu :

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

W KILKU SŁOWACH.

UŻYTKUJĘ PIEC PRAWIE OD 5-CIU LAT KO21 ULRICHA, WIĘĆ POZWOLĘ SOBIE DODAĆ MOJE WNIOSKI:

-PIEC EKONOMICZNY

-MAŁE GABARYTY

-ESTETYCZNY-MOŻE WIŚIEĆ JAKO SZAFKA

-CENA - ŚREDNIA

-DOSYĆ GŁOŚNY

-AWARYJNOŚĆ-PONIŻEJ KRYTYKI

 

KILKA NAPRAW ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ USZCZELEK,TERMOSTATU,CZUJNIKA C.W.U.,ZAWORU TRÓJDROŻNEGO,ELEKTROZAWORU,OBUDOWY WIRNIKA POMPY.

CAŁKOWITA BEZINTERESOWNOŚĆ NA REKLAMACJE ZE STRONY IMPORTERA.

BRAK FACHOWEGO SERWISU I CZĘŚCI.

JEŻELI PIEC NADWYRĘŻY MOJEJ CIERPLIWOŚCI W PRZYSZŁYM SEZONIE GRZEWCZYM TO CHYBA WRZUCĘ GO POD WALEC I ZROBIĘ ANTYREKLAMĘ Z POWSTAŁEGO PLAKATU.

WYBÓR POZOSTAWIAM WAM .[/b]

 

Jakoś nie wierzę, a poza tym jest to Twój drugi post, czy aby nie powstał nowy użytkownik na potrzeby tego postu powyżej w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
W KILKU SŁOWACH.

UŻYTKUJĘ PIEC PRAWIE OD 5-CIU LAT KO21 ULRICHA, WIĘĆ POZWOLĘ SOBIE DODAĆ MOJE WNIOSKI:

-PIEC EKONOMICZNY

-MAŁE GABARYTY

-ESTETYCZNY-MOŻE WIŚIEĆ JAKO SZAFKA

-CENA - ŚREDNIA

-DOSYĆ GŁOŚNY

-AWARYJNOŚĆ-PONIŻEJ KRYTYKI

 

KILKA NAPRAW ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ USZCZELEK,TERMOSTATU,CZUJNIKA C.W.U.,ZAWORU TRÓJDROŻNEGO,ELEKTROZAWORU,OBUDOWY WIRNIKA POMPY.

CAŁKOWITA BEZINTERESOWNOŚĆ NA REKLAMACJE ZE STRONY IMPORTERA.

BRAK FACHOWEGO SERWISU I CZĘŚCI.

JEŻELI PIEC NADWYRĘŻY MOJEJ CIERPLIWOŚCI W PRZYSZŁYM SEZONIE GRZEWCZYM TO CHYBA WRZUCĘ GO POD WALEC I ZROBIĘ ANTYREKLAMĘ Z POWSTAŁEGO PLAKATU.

WYBÓR POZOSTAWIAM WAM .[/b]

 

Szanowny Panie,

Serwis firmowy Ulrich deklaruje swoją pomoc przy eksploatacji kotła Kondensich. Naszą uwagę zwraca ilość napraw które Pan opisuje oraz zastrzeżenia dotyczace pracy serwisu lokalnego. Dlatego, iż nie mamy jakiejkolwiek możliwości weryfikacji przytoczonych przez Pana faktów proponujemy, aby przekazał Pan nam do wglądu oryginał faktury zakupu kotła Ulrich celem stwierdzenia kto jest odpowiedzialny za serwis lokalny, a co bardziej istotne książkę gwarancyjną z odpowiednimi wpisami napraw kotła.

Prosimy o pilne umożliwienie nam wglądu w w/w dokumenty i jeżeli potwierdzą się przedstawione przez Pana fakty, to firma podejmie odpowiednie działania mające na celu zadowolenie Klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIRULAJKI - Jednak potwierdzają się moje przypuszczenia, że powstałeś tylko po to, by oczerniać Ulricha, do dzisiaj nic więcej pod tym nickiem nie napisałeś.

Czyli konkurencja boi się tej firmy, skoro ucieka się do czegoś takiego. AAAAFFFFFEEEEE!!!

Takiej konkurencji mówimy stanowczo NIE!!!

Coraz bardziej przekonuję się do zakupu kotła tej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ochłoń trochę. Ja też należę do grona niezadowolonych właścicieli Ulricha (patrz posty wyzej). Niestety piec jest awaryjny a serwis jest delikatnie mówiąc średni. Poczytaj sobie na spokojnie. W razie co wal na PW. nie jestem z konkurencji ani nawet z branży i nie muszę się ukrywać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...

Szanowny Panie,

Serwis firmowy Ulrich ponawia propozycję pomocy przy eksploatacji kotła Kondensich. Do tej pory nie nawiązał Pan jeszcze kontaktu z firmą Ulrich w przedmiotowej sprawie.

[size=9]Naszą uwagę zwraca ilość napraw które Pan opisuje oraz zastrzeżenia dotyczace pracy serwisu lokalnego. Dlatego, iż nie mamy jakiejkolwiek możliwości weryfikacji przytoczonych przez Pana faktów proponujemy, aby przekazał Pan nam do wglądu oryginał faktury zakupu kotła Ulrich celem stwierdzenia kto jest odpowiedzialny za serwis lokalny, a co bardziej istotne książkę gwarancyjną z odpowiednimi wpisami napraw kotła.

Prosimy o pilne umożliwienie nam wglądu w w/w dokumenty i jeżeli potwierdzą się przedstawione przez Pana fakty, to firma podejmie odpowiednie działania mające na celu zadowolenie Klienta. [/size]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
  • 3 weeks później...

Pogadamy za 1/2-1 rok 8) Jak Ci pierdyknie kilka dupereli - oczywiście na gwarancji, ale trzeba zapłacić za dojazd serwisanta - to po przeliczeniu wyjdzie Ci tyle co za bardziej markowy piec, a nadal nie będziesz znał dnia i godziny.

Ps. Szkoda, że nie dałeś znać wcześniej, sprzedałbym Ci swój w "promocji" :wink: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 18 stycznia br. użytkuje Ulich-Wandich wa 19. Jest mały płaski bardzo cichy podczas pracy.Dzielnie spisał się w bardzo duże mrozy.Jedyne co mnie niepokoji to co jakiś czas trzeba go wyregulować.Wzrasta ciśnienie i wylewa się woda z zaworu bezpieczenstwa. tak było już 3 razy.

Obecnie jest ok!. U mnie pracuje z propanem.

Znajomi mają też taki model i są zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadamy za 1/2-1 rok 8) Jak Ci pierdyknie kilka dupereli - oczywiście na gwarancji, ale trzeba zapłacić za dojazd serwisanta - to po przeliczeniu wyjdzie Ci tyle co za bardziej markowy piec, a nadal nie będziesz znał dnia i godziny.

OK za pół roku napisze jak się sprawuje mój Wandich Futura+, a co do serwisanta to mam do niego jakieś 200 metrów :D Pozdro for all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...

Jeśli ktoś chce kupić kocioł gazowy Urlich to lepiej niech się dobrze zastanowi.Kupiliśmy z sąsiadem 2 takie same piece Ulrich wandich WA-15.Obydwa piece psują się od samego początku.Ci którzy je montowali(firma INSTBUD z Bełchatowa-zdecydowanie nie polecam) poddali się po 4 naprawach,później był kilka razy fachowiec z Warszawy.Niestety piece nadal się psują a serwis ma nas gdzieś.Dostaliśmy po kilkunastu telefonach pismo z urlicha,że mamy piece wyczyścić.Niestety panowie z INSTBUD,których prosiliśmy o przyjazd nie pojawiają się....Nadmienię jeszcze,że jeden z piecy zamontowali żle tzn.nie podłączyli powietrza z zewnątrz.Mieli przyjechać poprawić.Niestety po kilkunastu naszych interwencjach nadal ich niema a mija już prawie rok od zgłoszenia....W tej chwili jeden z piecy znów nie działa i chyba przyjdzie nam zapłacić ze swojej kieszeni gdyż okres gwarancji na to co się psuje wynosi 12 miesięcy.

Na to co się nie psuje czyli korpus i wymiennik ciepła firma dała 36 miesiecy gwarancji.Podczas kilku napraw wymieniae były w obu piecach min.presostaty i chyba nadal się one psują.Według mnie jeśli były wymieniane pół roku temu to powinny być na 12 miesięcznej gwarancji-niestety serwis Urlicha twierdzi,że wymienili je za darmo więc nie są na gwarancji....Po prostu zrobilii łaskę,że przyjechali na gwarancji naprawić buble jakie nam sprzedali...W odpowiedziach na forum widzę często nazwisko Pana Głozaka-głównego specjalisty z Warszawy.Z nim też uzgadniałem przyjazd do nas w czerwcu-niestety nie znalazł czasu mimo,że dzwoniłem,nagrywałem się na pocztę czy przekazywalem wiadomość sekretarce w firmie w Warszawie.Widocznie Pan Głozak nie miał czasu gdyż bronił dobre imię firmy na różnego rodzaju forum internetowych...

Po ponad roku walk z piecami i serwisem przy następnych naprawach może się okazać,że piece może taniej będziej wyrzucić i kupić nowe z innej firmy,które raczej nie będą się psuły(przynajmniej tak często)

Na stronie internetowej Urlicha piszą,że ich sukces polega na sprawnie działającym serwisie,kiedy to czytam to nie wiem czy zacząć się śmiać czy możę lepiej zacząć płakać?

Jedno jest pewne-

Odradzam wszystkim kupno japońskich(z tego co przeczytałem koreańsko-włoskich)pieców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyścili mi piec fachowcy,którzy mają autoryzację Immergas.Dowiedziałem się od nich,że mało który monter chce zakładać piece Urlich(wiąże się to z reklamacjami)ponadto w moim mieście w sklepie z piecami,kotłami itd przestali zupełnie oferować piece urlicha...a ci sprzedawcy,którzy tak bardzo piece polecali już nie pracują...

Chyba to o czymś świadczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u moich znajomych taki kocioł (niekondensacyjny) pracuje ponad rok bez zająknięcia. Tyle, że jak coś się komuś popsuje, to opowiada wszem i wobec jakie to jest beee... A osoby, które są z czegoś zadowolone zazwyczaj o tym same nie trąbią dookoła. A jak to zrobią to są posądzani o "intymny" związek z producentem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a ci sprzedawcy,którzy tak bardzo piece polecali już nie pracują...Chyba to o czymś świadczy

 

weź się opanuj, juz nie będę pisał, o czym taki system rozumowania i wiązania faktów świadczy....

 

nie wiem czy urlichy się psują więcej niż inne kotły, wiem że

Urlich sporo markowym firmom dał po karku i dzisiaj jak czytam opinie od użytkowników z 1,2 czy paroma postami o cudownych rzeczach, albo bardzo złych to tak z przymrużeniem oka to traktuję, świat a raczej marketing jest jaki jest - mamy reklamę i celową antyreklamę

 

Jak coś się dużo sprzedaje to też się psuje, Ferrari rzadko są w testach niezawodności a są bardzo awaryjne czemu poza właścicielami nikt o tym nie wie ?, a kto jeździ Ferrari prawie nikt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...