Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

DACHÓWKA CREATON - wątek zbiorczy: opinie, modele, zdjęcia, dyskusja


krzyszt17

Recommended Posts

Kolejna firma spalona

Chyba zrobie zeszyt z tym jakich firm unikać.

Sam to rozpowiem znajomym.

Niech nauczą się szanować klienta.

 

Ja jestem przed zakupami ale obiecuję że jak mi się taka firma nawinie (odpukać w niemalowane) to tak samo ją obsmaruję i wszyscy powinniśmy o takich partaczach pisać.

 

A link do takich wątków wysłać danemu partaczowi listem poleconym do wszystkich jego oddziałów aby sobie poczytali :x

 

Może zastanowią się nad tym jaka moc tkwi w forum MURATORA :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Nikt sam przed szereg nie wychodzi i nie płaci z góry, za kota w worku. Składy nie przyjmują zamówień bez przyjęcia 100% kwoty za dachówkę :-? . Przynajmniej tak było jeszcze kilka tygodni temu, chyba że się coś zmieniło.

 

Sa firmy,hurtownie,ktore przyjmuja czesc wplat przy skladaniu zamowienia.

"Ambit"-dachowka 30%przy zamowieniu reszta po dostawie

"M&S"-okna ,drzwi, bramy garazowe 40%,resztra jak wyzej

"raab karcher"-armatura 20% reszta jak wyzej

Wszystko okolice Trojmiasta.

Jednak w pewnym sensie i tak kupowania "kota w worku" sie nie uniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obowiązującymi przepisami roszczenia gwarancyjne kierujemy do sprzedawcy, a nie do producenta.

Sprzedwaca, który odmawia przyjęcia roszczenia i odsyła do producenta, postępuje niezgodnie z prawem.

 

Ale można zamiast gwarancji skorzystać z rękojmi oraz niezgodności towaru z umową - i z tym jak najbardziej do sprzedawcy.

 

Nie zrozumiałeś ;(

Chodzi o to, że zawsze i tylko do sprzedawcy - zarówno z gwarancją, jak i rękojmią!!!

Sprzedawca nie ma prawa odesłać Cię do producenta!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka spraw do wyjasnienia:

Ja jak najbardziej zdaje sobie sprawe z tego, ze ewentualne roszczenia mam kierowac do skladu pokryc.

 

Swoje droga podaje nazwe. Gdy zacznie sie sprawa w sadzie wstawie pi--piiii :wink:

 

Dachlpus-Bis

Józefów, ul. Piłsudskiego 150

 

Maja bardzo ciekawie brzmiace motto (na stronie www) "Dla nas tylko klient jest drogi", ktore teraz nabiera calkiem nowego wymiaru :lol:

 

Zdecydowalam sie zglosic sprawe do Creatona, poniewaz mialam nadzieje, ze firma szczyca sie mianem tej, ktorej teren opuszczają jedynie produkty pełnowartościowe – tego można być pewnym :lol: - zareaguje odpowiednio w sytuacji, kiedy jej klient nie czuje usatysfakcjonowany jakoscia wyrobu (jak sie domyslacie to jest eufemizm :lol: )

 

Teraz wracajac do platnosci - 4 miesiace temu na rynku byl taki mlyn, ze:

- nie mialam szansy na zamowienie nigdzie (!) ruppa, na ktorego bylam pierwotnie zdecydowana.

- nie bylo mowy o placeniu czesci. Jedyna mozliwosc przyjecia zamowienia to wplata 100% (zamawialam w tej firmie materialy na caly dach - okna polaciowe, rynny, blachy do obrocek i dachowke, to 100% dotyczylo ceramiki).

Takze to nie moja fanaberia i nie nadmiar gotowki spowodowaly, ze zostawilam w firmie dachplus-bis prawie 20.000zl (dachowki na pokrycie 220m kw dachu).

Niestety przez 2 tyg bylam zwodzona zapewnieniami, ze firma dachplus-bis w trosce o swoje dobre imie wymieni mi calosc dachowki. Po czym otrzymalam telefon, w ktorym lodowatym glosem poinformowano mnie, ze nic z tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestji formalnej - sprostowanie.

Wszystkie sprawy zwiazane ze sprzedażą lub usługami wykonywanymi na rzecz osób fizycznych (czyli nas) reguluje tzw. Ustawa Konsumencka (przepisy KC wspomniane wczesniej w tym wypadku nie obowiazują - czyli nie ma min. "rękojmi") Wysterczy wpisać w przegladarke "ustawa konsumencka", a pojawia w pierwszej linii link do strony. Warto poczytać - ma tylko 16 art.

A w zgodzie z ta Ustawa za wszystko odpowiada sprzedawca, a swoje roszczenia zwiazane z reklamacją, sprzedawca na własna rekę dochodi z producentem.

Niezgodne z umowa (okreslenie z Ustawy) i skutkujace uznaniem reklamacji są m.in. inne parametry wizualne niz te np. na wystwie lub ulotce informacyjnej.

W sytuacjach spornych pomagaja Inspekcje Handlowe i Federacja Konsumentów - i to za darmo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochany Rzecznik praw konsumenta,

Naprawdę Pracują tam bardzo KOMPETENTNI PRACOWNICY.

 

Podam na swoim przykładzie /co prawda z innej bajki/:

1. Kupiłem bilet PKP dla żony, płacąc kartą.

2. Wracając do domu chciała go zamienić na inny późniejszy pociąg.

3. W kasie odmówiono jej "bo nie miała karty", miała dowód sprzedaży na bilecie pisze "zwrot za okazaniem dowodu sprzedaży".

4. Kupiła więc nowy.

5. Aby go zwrócić musieliśmy jechać 100km :)

6. Gdzie nas delikatnie mówiąc olano...

 

Po interwencji Rzecznika konsumentów PKP jako monopolista oddało:

1. Zwrot za bilet.

2. Zwrot za dojazd.

3. Koszty korespondencji.

4. Odsetki za zwłokę.

 

Naprawdę polecam takie rozwiązanie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani@,

w którym składzie kupiłaś ten towar, bo sądzę, że chyba będę kupował w tym samym?

 

Po raz kolejny raz nasuwa się nie nowy wniosek, że za towar płaci się po dowiezieniu na plac budowy, i ocenie przez inwestora jakości tegoż towaru. Nie miałabyś wówczas żadnego problemu.

 

Pozdrawiam

 

 

Jasne jest tylko jeden MAŁY problem kto Ci przywiezie dachówkę bez wcześniej zapłaty za nią??????????? Albo inaczej, który skład najpierw zamówi dla Ciebie dachówkę, a później u Ciebie na podwórku będzie sie z Tobą rozliczał?????? :lol: :lol: :lol:

Przejeździłam parę składów zanim zamowiłam swój dach i wszędzie akcja była taka sama, 100% przedpłaty na ceramikę. Takie sa realia :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze Creaton powoli znika z mojej listy.

Najpierw był Roben ale sprzedawca z innej hurtowni mowil ze nie ze Roben ma kiepskie zamki ( mial nawet przygotowana probke )

OK poprosilem o wycene zaj.... Creatona .

Ale pozniej zaczalem sledzic forum pod katem Creatona i doczytalem sie problemow z przebarwieniami dachowki .

Wyslalem zapytanie do sprzedawcy , czy sie spotkal z tym problemem .

No i cisza , nie dostalem odpowiedzi .

A jak dzisiaj przeczytalem o sinusoidach na Creatonie to naprawde zaczynam sie bardziej sklaniac na Ruppa . A waznym argumentem za Creatonem byl termin realizacji - obiecuja 2 tygodnie . Ale na szczescie Rupp teraz jest tez dostepny od reki .

 

Ale wydaje mi sie ze to wina tylko i wylacznie sprzedawcy .

JA tez prowadze firme i gdybym dostal towar ktory nie odpowiada normom to nigdy bym go do swojego klienta nie wyslal .

 

Po prostu rece opadaja .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cheba dzidzią? :roll: :lol: . Pozdrawiam.

 

Jestem w stanie nie dac sie nawet podwojna dzidzią :lol: taki u mnie urodzaj! :wink:

 

Teraz klimat rodem z Monty Pythona:

Skontaktowalam sie z centrala Creatona w Niemczech, Pan Urbanczyk byl akurat na urlopie, i padlo na Pania Angelike Janzer (Teamleitung Export Innendienst / SAP Keyuser), ktora po konsultacji przeslanych zdjec z dwoma technikami odpisala mi:

"w przypadku dachowek polaciowcy nie widzimy powodu do wymiany" :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cheba dzidzią? :roll: :lol: . Pozdrawiam.

 

Jestem w stanie nie dac sie nawet podwojna dzidzią :lol: taki u mnie urodzaj! :wink:

 

Teraz klimat rodem z Monty Pythona:

Skontaktowalam sie z centrala Creatona w Niemczech, Pan Urbanczyk byl akurat na urlopie, i padlo na Pania Angelike Janzer (Teamleitung Export Innendienst / SAP Keyuser), ktora po konsultacji przeslanych zdjec z dwoma technikami odpisala mi:

"w przypadku dachowek polaciowcy nie widzimy powodu do wymiany" :lol: :lol: :lol:

 

napisz pani Angelice, że zamierzasz wykupić reklamę w niemieckim piśmie branżowym ( jakimś odpowiedniku Muratora....) i zareklamować ich produkt zdjęciami szajsu, który ci sprzedali...... ciekawe, czy zareagują? :)

a serio....próbowałaś kontaktu z niemieckimi instytucjami konsumenckimi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć Ani@,

szczerze współczuję. też mamy creatona kera pfanne u siebie. na szczęście było ok a wszystkie stłuczki wymienili nam w hurtowni bez problemu.

jednak dziś wiem, że nie zaryzykowałbym "rosyjskiej ruletki z creatonem".

a może stworzyć na forum dział "Badziewie i Kicha"?

a najgorsze jest to, że te dachówki wcale nie są tanie lecz należą do tych jednych z najdroższych.

swoją drogą dziwię się creatonowi jako firmie. do robena przylgnęła już etykieta, że z nim bywa różnie. ale zeby creaton nie dbał o serwis i jakość? ciekawe co sobie można pomyśleć o realizacji tych naszych 50-ciolenich gwarancji.

 

pozdrawiam i walcz o swoje prawa.

 

aresior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć Ani@,

szczerze współczuję. też mamy creatona kera pfanne u siebie. na szczęście było ok a wszystkie stłuczki wymienili nam w hurtowni bez problemu.

jednak dziś wiem, że nie zaryzykowałbym "rosyjskiej ruletki z creatonem".

a może stworzyć na forum dział "Badziewie i Kicha"?

a najgorsze jest to, że te dachówki wcale nie są tanie lecz należą do tych jednych z najdroższych.

swoją drogą dziwię się creatonowi jako firmie. do robena przylgnęła już etykieta, że z nim bywa różnie. ale zeby creaton nie dbał o serwis i jakość? ciekawe co sobie można pomyśleć o realizacji tych naszych 50-ciolenich gwarancji.

 

pozdrawiam i walcz o swoje prawa.

 

aresior

 

gwarancja jest realizowana z dowodem zakupu..... kto będzie 50 lat trzymał kwity zakupowe? ? ? :lol:

kolejny, w dodatku dosyć cienki, chwyt marketingowy.... :lol:

 

równie dobrze można dać 250 lat gwarancji, realizowanej oczywiście za okazaniem dowodu zakupu...... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...