Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

uwaga!!! na firmę NORMSTAHL, bramy garażowe


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 66
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Witam Pani Iwonko firma o której prawdopodobnie mówimy, ma czterech serwisantów i elektronika, rzeczywiście najprostszym rozwiązaniem byłoby wczytanie pilota jeszcze raz, lub wymiana wadliwych elementów. W okresie gwarancyjnym dojazd i serwis są bezpłatne (chyba że ustalono inaczej np: diler z W-wy sprzedaje bramę w miejscowości oddalonej o 250km i informuje klienta przed zakupem, że w razie reklamacji klient partycypuje w kosztach dojazdu). W tym przypadku ma Pani 100% rację, a oni obowiązek dojazdu i naprawy, z którego na pewno się wywiążą :) Tym bardziej iż to tak na prawdę producent, czyli Normstahl jest odpowiedzialny za wadliwe funkcjonowanie bramy, czy automatu, a nie diler. Tak więc w okresie gwarancji za dojazd i naprawę wadliwego sprzętu dilerom płaci producent (oczywiście jeśli błędy te nie wynikają z niepoprawnego montażu, lub eksploatacji). Z własnego doświadczenia pragnę również dodać, iż jeśli towar ma jakieś wrodzone wady, czy usterki powinny one się ujawnić w przeciągu pierwszych 6 miesięcy. Jeśli w tym czasie nic się nie dzieje, lub jeśli zostanie to poprawnie naprawione, przez kolejne lata jest bardzo mała szansa, że coś się popsuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc w okresie gwarancji za dojazd i naprawę wadliwego sprzętu dilerom płaci producent (oczywiście jeśli błędy te nie wynikają z niepoprawnego montażu, lub eksploatacji).

 

Ale się uśmiałem, chyba powtórzyłeś sobie to z 1000 razy i w to uwierzyłeś.

A swoją drogą to obowiązkiem instalatora jest zapewnić obsługę po sprzedażową i zapewnić prawidłowe działanie.

Najlepiej napisz pismo reklamacyjne, wyślij poleconym i zobaczysz zjawią się prędko, sprawdz tylko czy nie rozładowała się przypadkiem bateria w pilocie bo to na pewno nie podlega gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejnego zdesperowanego użytkownika :lol:

Rzeczywiście gwarancja nie obejmuje baterii w pilocie, ale nie przesadzajmy, wymiana baterii nie jest bardzo skomplikowaną operacją i można to zrobić bez problemu samemu. Lub podjechać z pilotem i nową baterią, do dilera powinien to bez problemów wymienić nieodpłatnie. Wydaje mi się, że problemy związane z Państwa bramami w większości nie wynikają tak na prawdę z wadliwości urządzeń (które są tylko rzeczami i nie ukrywam, że czasem rzeczywiście nawalają), ale z niepoprawnego montażu, lub braku życzliwości u moich kolegów po fachu. Bramy, które sprzedaję montuję własnoręcznie, nie wyręczam się podwykonawcami, dla których liczy się sztuka, a nie zadowolenie klienta. Może w tym jest klucz do niezawodności (jeśli coś ,,spieprzę" muszę jechać tam jeszcze raz i poprawiać) :-? .

Tak więc mi reklamację trafiają się bardzo rzadko i zawsze są eliminowane.

Ale wyprzedzając nie miłe komentarze zaznaczam, że nie logowałem się tu dla własnej reklamy, czy wychwalania swoich umiejętności, ale aby ewentualnie państwu pomóc i udzielić fachowej porady.

P.S.

Ja swoim klientom pomagam wymienić baterię nawet po okresie gwarancji :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejnego zdesperowanego użytkownika :lol:

Rzeczywiście gwarancja nie obejmuje baterii w pilocie, ale nie przesadzajmy, wymiana baterii nie jest bardzo skomplikowaną operacją i można to zrobić bez problemu samemu. Lub podjechać z pilotem i nową baterią, do dilera powinien to bez problemów wymienić nieodpłatnie. Wydaje mi się, że problemy związane z Państwa bramami w większości nie wynikają tak na prawdę z wadliwości urządzeń (które są tylko rzeczami i nie ukrywam, że czasem rzeczywiście nawalają), ale z niepoprawnego montażu, lub braku życzliwości u moich kolegów po fachu. Bramy, które sprzedaję montuję własnoręcznie, nie wyręczam się podwykonawcami, dla których liczy się sztuka, a nie zadowolenie klienta. Może w tym jest klucz do niezawodności (jeśli coś ,,spieprzę" muszę jechać tam jeszcze raz i poprawiać) :-? .

Tak więc mi reklamację trafiają się bardzo rzadko i zawsze są eliminowane.

Ale wyprzedzając nie miłe komentarze zaznaczam, że nie logowałem się tu dla własnej reklamy, czy wychwalania swoich umiejętności, ale aby ewentualnie państwu pomóc i udzielić fachowej porady.

P.S.

Ja swoim klientom pomagam wymienić baterię nawet po okresie gwarancji :lol:

Człowieku przeczytaj uważnie mojego posta albo przestań wąchać to świństwo jestem daleki od desperacji w przeciwieństwie do Ciebie.

Jak będziesz pisał takie bzdury o zwracaniu poniesionych kosztów przez "dilerów" (diler kojarzy mi się z narkotykami, lepiej mów partnerami) to chyba od jutra centrala będzie na ciebie refaktórować wszystkie koszta związane z obsługą gwarancyjną swoich produktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie dla Moris77 definicja dilera prosto z encyklopedii:

Diler - spolszczona wersja angielskiego terminu dealer oznaczającego sprzedawcę.

Dilerem czasem nazywa się człowieka (lub firmę) handlującego produktami określonej marki, pośrednika między producentem a kupującym. Nazwą tą szczególnie chętnie posługują się salony samochodowe.

Wybacz, ale nie wszyscy obracają się w takim środowisku jak ty i chyba nasza dalsza rozmowa na tym poziomie nie będzie miała sensu. Jeśli to ty przeczytasz dokładnie mój post; dowiesz się, że rzeczywiście PARTNER HANDLOWY odpowiada za poprawne działanie i montaż i to on ma obowiązek serwisu bramy w okresie gwarancji (zwłaszcza jeśli usterki wynikają z niedbałego montażu i w przyszłości niszczą inne elementy). Natomiast jeśli brama przykładowo zaczyna rdzewieć, za nowy panel lub całą bramę, a także demontaż i montaż elementów dilerowi płaci producent, czyli Normstahl. Analogicznie jest w przypadku dojazdu, resetowania, czy wymiany podzespołów w wadliwych automatach za to również płaci producent.

Chyba, że Moris77 ma podpisaną umowę z firmą Normstahl na jakiś innych warunkach :o

Tak czy inaczej rozliczenia typu: kto płaci za co, a za co nie dla klienta w okresie gwarancji nie powinny być istotne, gdyż klient nie powinien płacić w tym okresie za nic. Usterki powinny być usunięte przez sprzedawcę, jeśli są z tym problemy proponuję kontaktować się z producentem, który ma swojego własnego serwisanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się nakręciłeś, było o naprawie pilotów, a tu jazda na maksa "zardzewiałe panele" czy takie rzeczy się zdarzają, wiesz to z doświadczenia ? Jutro każdy użytkownik bramy będzie oglądał czy przypadkiem jemu nie zaczęła już rdzewieć.

 

Zgadzam się w 100 %

A nawiązując do dilowania to owszem możesz się tak nazywać ale na pewno bardziej elegancko jest być partnerem. Znalazłem w troszkę innej encyklopedii

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Diler

Dyskusję kończę i pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iwonka27, z mojego doswiadczenia Normstahlowego (i nie tylko) radzę Ci nakresl szybciutko 2 zdania i wyslij do firmy faxem, potwierdz pocztą poleconym, tak dla wlasnego sumienia... a zobaczysz ze to naprawdę dziala! :lol:

 

mam w kompie fajne gotowe pismo do normstahla nt ich bram pisane z pomocą rzecznika praw konsumenta, moge podeslać na @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiadomo, że to jest sprawa sterowania - kłopot z pilotem albo odbiornikiem?

Czy brama ma też inne sterowanie, jakiś przycisk stacjonarny? Bo może warto powiedzieć, że "napęd nie działa". W takim przypadku może nie sugerowali by takiej głupoty jak wysyłanie pocztą pilota.

Totalna bzdura.

 

Czy pojawią się w wyznaczonym terminie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama tam zadzwoniłam, odebrał facet urwany z choinki, mówiąc że ktoś do mnie dzwonił a ja nie odbierałam.

 

Powiedział mi że do mnie jest daleko trasa Zielonka - Konstancin że się jedzie do mnie 4 godziny :o :o :o - suma sumarum: opieprzyłam, bo mi już nerwy puściły i niby będą we wtorek o 14ej. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

iwonka, jak widzisz czasem potrzeba konsekwentnie dążyć do celu..

a swoją drogę dwa słowa fakxem czy listem działają jak trzeba - sam cos o tym wiem jak widzę reklamację na piśmie a zgłaszaną ustnie, jeszcze przez znajomego.

 

Moris to chyba w większości swoich wypowiedzi odreagowuje stres swojej pracy podważając tezy z forum.. no ale niedowiarki też są potrzebni na tym świecie:)

 

A ten prześwit.. kurczę, byłem ostatnio na szkoleniu z bram niemieckiej konstrukcji uchylnej TORBAU SACHSEN i też usłyszałem że jest to wymagane w ich normach...

 

Ale zaraz - to wątek o Normstahlu - chociaz mi kiedyś wypowiedzieli z automatu umowę (bo nie sprzedawałem bram z powodu braku fachowej wiedzy) to dażę ich sympatią i spokojnie bym im dalej zaufał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Czy ktos z Państwa ma doświadczenia w użytkowaniu bram bocznych Normstahla?

Czy prawdą jest, że nie pasuja one do naszego klimatu, gdyż nie są dość szczelne (uszczelki szczotkowe niedostatecznie "trzymają" ciepło?

Ciekaw jestem Państwa opinii.

Pozdrawiam

przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie gwarancji bramy uchylnej normstahl posiadam taką i tam jest napisane że przegląd należy zrobić po 6 miesiącach od daty zakupu ale czy po 1rok ,2,3 latach i co ile taki przegląd ma być zrobiony w gwarancji jest o tym mowa przy bramach segmętowych i innych ale nie przy tej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...