Iwonka27 14.11.2008 13:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 wobec Twojego powyższego posta zadzwoniłam tam jeszcze raz i powiedziałam zeby do mnie przyjechali , pod koniec tegodnia mają do mnie dzwonić by umówić się konkretnie na godzinę i przyjadą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Normstahl W-wa 14.11.2008 16:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 Witam Pani Iwonko firma o której prawdopodobnie mówimy, ma czterech serwisantów i elektronika, rzeczywiście najprostszym rozwiązaniem byłoby wczytanie pilota jeszcze raz, lub wymiana wadliwych elementów. W okresie gwarancyjnym dojazd i serwis są bezpłatne (chyba że ustalono inaczej np: diler z W-wy sprzedaje bramę w miejscowości oddalonej o 250km i informuje klienta przed zakupem, że w razie reklamacji klient partycypuje w kosztach dojazdu). W tym przypadku ma Pani 100% rację, a oni obowiązek dojazdu i naprawy, z którego na pewno się wywiążą Tym bardziej iż to tak na prawdę producent, czyli Normstahl jest odpowiedzialny za wadliwe funkcjonowanie bramy, czy automatu, a nie diler. Tak więc w okresie gwarancji za dojazd i naprawę wadliwego sprzętu dilerom płaci producent (oczywiście jeśli błędy te nie wynikają z niepoprawnego montażu, lub eksploatacji). Z własnego doświadczenia pragnę również dodać, iż jeśli towar ma jakieś wrodzone wady, czy usterki powinny one się ujawnić w przeciągu pierwszych 6 miesięcy. Jeśli w tym czasie nic się nie dzieje, lub jeśli zostanie to poprawnie naprawione, przez kolejne lata jest bardzo mała szansa, że coś się popsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moris77 15.11.2008 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Tak więc w okresie gwarancji za dojazd i naprawę wadliwego sprzętu dilerom płaci producent (oczywiście jeśli błędy te nie wynikają z niepoprawnego montażu, lub eksploatacji). Ale się uśmiałem, chyba powtórzyłeś sobie to z 1000 razy i w to uwierzyłeś. A swoją drogą to obowiązkiem instalatora jest zapewnić obsługę po sprzedażową i zapewnić prawidłowe działanie. Najlepiej napisz pismo reklamacyjne, wyślij poleconym i zobaczysz zjawią się prędko, sprawdz tylko czy nie rozładowała się przypadkiem bateria w pilocie bo to na pewno nie podlega gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Normstahl W-wa 15.11.2008 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Witam kolejnego zdesperowanego użytkownika Rzeczywiście gwarancja nie obejmuje baterii w pilocie, ale nie przesadzajmy, wymiana baterii nie jest bardzo skomplikowaną operacją i można to zrobić bez problemu samemu. Lub podjechać z pilotem i nową baterią, do dilera powinien to bez problemów wymienić nieodpłatnie. Wydaje mi się, że problemy związane z Państwa bramami w większości nie wynikają tak na prawdę z wadliwości urządzeń (które są tylko rzeczami i nie ukrywam, że czasem rzeczywiście nawalają), ale z niepoprawnego montażu, lub braku życzliwości u moich kolegów po fachu. Bramy, które sprzedaję montuję własnoręcznie, nie wyręczam się podwykonawcami, dla których liczy się sztuka, a nie zadowolenie klienta. Może w tym jest klucz do niezawodności (jeśli coś ,,spieprzę" muszę jechać tam jeszcze raz i poprawiać) . Tak więc mi reklamację trafiają się bardzo rzadko i zawsze są eliminowane. Ale wyprzedzając nie miłe komentarze zaznaczam, że nie logowałem się tu dla własnej reklamy, czy wychwalania swoich umiejętności, ale aby ewentualnie państwu pomóc i udzielić fachowej porady. P.S. Ja swoim klientom pomagam wymienić baterię nawet po okresie gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moris77 15.11.2008 22:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Witam kolejnego zdesperowanego użytkownika Rzeczywiście gwarancja nie obejmuje baterii w pilocie, ale nie przesadzajmy, wymiana baterii nie jest bardzo skomplikowaną operacją i można to zrobić bez problemu samemu. Lub podjechać z pilotem i nową baterią, do dilera powinien to bez problemów wymienić nieodpłatnie. Wydaje mi się, że problemy związane z Państwa bramami w większości nie wynikają tak na prawdę z wadliwości urządzeń (które są tylko rzeczami i nie ukrywam, że czasem rzeczywiście nawalają), ale z niepoprawnego montażu, lub braku życzliwości u moich kolegów po fachu. Bramy, które sprzedaję montuję własnoręcznie, nie wyręczam się podwykonawcami, dla których liczy się sztuka, a nie zadowolenie klienta. Może w tym jest klucz do niezawodności (jeśli coś ,,spieprzę" muszę jechać tam jeszcze raz i poprawiać) . Tak więc mi reklamację trafiają się bardzo rzadko i zawsze są eliminowane. Ale wyprzedzając nie miłe komentarze zaznaczam, że nie logowałem się tu dla własnej reklamy, czy wychwalania swoich umiejętności, ale aby ewentualnie państwu pomóc i udzielić fachowej porady. P.S. Ja swoim klientom pomagam wymienić baterię nawet po okresie gwarancji Człowieku przeczytaj uważnie mojego posta albo przestań wąchać to świństwo jestem daleki od desperacji w przeciwieństwie do Ciebie. Jak będziesz pisał takie bzdury o zwracaniu poniesionych kosztów przez "dilerów" (diler kojarzy mi się z narkotykami, lepiej mów partnerami) to chyba od jutra centrala będzie na ciebie refaktórować wszystkie koszta związane z obsługą gwarancyjną swoich produktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Normstahl W-wa 16.11.2008 12:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Specjalnie dla Moris77 definicja dilera prosto z encyklopedii: Diler - spolszczona wersja angielskiego terminu dealer oznaczającego sprzedawcę. Dilerem czasem nazywa się człowieka (lub firmę) handlującego produktami określonej marki, pośrednika między producentem a kupującym. Nazwą tą szczególnie chętnie posługują się salony samochodowe. Wybacz, ale nie wszyscy obracają się w takim środowisku jak ty i chyba nasza dalsza rozmowa na tym poziomie nie będzie miała sensu. Jeśli to ty przeczytasz dokładnie mój post; dowiesz się, że rzeczywiście PARTNER HANDLOWY odpowiada za poprawne działanie i montaż i to on ma obowiązek serwisu bramy w okresie gwarancji (zwłaszcza jeśli usterki wynikają z niedbałego montażu i w przyszłości niszczą inne elementy). Natomiast jeśli brama przykładowo zaczyna rdzewieć, za nowy panel lub całą bramę, a także demontaż i montaż elementów dilerowi płaci producent, czyli Normstahl. Analogicznie jest w przypadku dojazdu, resetowania, czy wymiany podzespołów w wadliwych automatach za to również płaci producent. Chyba, że Moris77 ma podpisaną umowę z firmą Normstahl na jakiś innych warunkach Tak czy inaczej rozliczenia typu: kto płaci za co, a za co nie dla klienta w okresie gwarancji nie powinny być istotne, gdyż klient nie powinien płacić w tym okresie za nic. Usterki powinny być usunięte przez sprzedawcę, jeśli są z tym problemy proponuję kontaktować się z producentem, który ma swojego własnego serwisanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moris77 16.11.2008 15:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Ale się nakręciłeś, było o naprawie pilotów, a tu jazda na maksa "zardzewiałe panele" czy takie rzeczy się zdarzają, wiesz to z doświadczenia ? Jutro każdy użytkownik bramy będzie oglądał czy przypadkiem jemu nie zaczęła już rdzewieć. Zgadzam się w 100 % A nawiązując do dilowania to owszem możesz się tak nazywać ale na pewno bardziej elegancko jest być partnerem. Znalazłem w troszkę innej encyklopedii http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Diler Dyskusję kończę i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Normstahl W-wa 16.11.2008 16:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Rdzewiejące panele były oczywiście tylko łopatologicznym przykładem. Dziękuję za link do Nonsensopedii. Na szczęście tak źle ze mną nie jest, za to bardzo cieszę się, że mimo to się dogadaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iwonka27 17.11.2008 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 Mam tylko nadzieję że zadzwonią naprawde do mnie, tak jak obiecywała właścicielka , niczego tak bardzo nienawidze to niesłowności! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mocca 18.11.2008 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 Iwonka27, z mojego doswiadczenia Normstahlowego (i nie tylko) radzę Ci nakresl szybciutko 2 zdania i wyslij do firmy faxem, potwierdz pocztą poleconym, tak dla wlasnego sumienia... a zobaczysz ze to naprawdę dziala! mam w kompie fajne gotowe pismo do normstahla nt ich bram pisane z pomocą rzecznika praw konsumenta, moge podeslać na @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iwonka27 19.11.2008 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 Chętnie , poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomasz_tomczak 22.11.2008 22:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2008 A skąd wiadomo, że to jest sprawa sterowania - kłopot z pilotem albo odbiornikiem?Czy brama ma też inne sterowanie, jakiś przycisk stacjonarny? Bo może warto powiedzieć, że "napęd nie działa". W takim przypadku może nie sugerowali by takiej głupoty jak wysyłanie pocztą pilota.Totalna bzdura. Czy pojawią się w wyznaczonym terminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iwonka27 24.11.2008 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Jeszcze nie było kontaktu z ich strony, powiedziano mi pod koniec przyszłego tygodnia, czyli myślę że w czwartek, piątek będzie kontakt ( obym nie była pierwszym naiwniakiem RP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tom.f 25.11.2008 16:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 Witam, Mam ten sam problem, szpara jakieś 0.5 cm przez którą nawiewa zimne powietrze. ----------------------------------- Już nieaktualne, po kontakcie bezpośrednio z firmą Normstahl, okazało się że trzeba oderwać fragment uszczelki i włożyć w szczelinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iwonka27 28.11.2008 12:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 Jestem naiwniakiem, nie zadzwonili do mnie w sprawie reklamowanego telefonicznie pillota, a teraz nie mogę się dodzwonić, cholerka Halo, firmo ULTRA z Zielonki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iwonka27 01.12.2008 08:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2008 Sama tam zadzwoniłam, odebrał facet urwany z choinki, mówiąc że ktoś do mnie dzwonił a ja nie odbierałam. Powiedział mi że do mnie jest daleko trasa Zielonka - Konstancin że się jedzie do mnie 4 godziny - suma sumarum: opieprzyłam, bo mi już nerwy puściły i niby będą we wtorek o 14ej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iwonka27 09.12.2008 14:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2008 Byli , naprawili w ramach rekompensaty dodali drugiego pilota jestem w szoku Podobnież ktoś źle zapisał mój numer telefonu i dlatego nie oddzwaniali, być może grunt że brama działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 10.12.2008 11:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2008 iwonka, jak widzisz czasem potrzeba konsekwentnie dążyć do celu..a swoją drogę dwa słowa fakxem czy listem działają jak trzeba - sam cos o tym wiem jak widzę reklamację na piśmie a zgłaszaną ustnie, jeszcze przez znajomego. Moris to chyba w większości swoich wypowiedzi odreagowuje stres swojej pracy podważając tezy z forum.. no ale niedowiarki też są potrzebni na tym świecie:) A ten prześwit.. kurczę, byłem ostatnio na szkoleniu z bram niemieckiej konstrukcji uchylnej TORBAU SACHSEN i też usłyszałem że jest to wymagane w ich normach... Ale zaraz - to wątek o Normstahlu - chociaz mi kiedyś wypowiedzieli z automatu umowę (bo nie sprzedawałem bram z powodu braku fachowej wiedzy) to dażę ich sympatią i spokojnie bym im dalej zaufał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pshamrog 02.01.2009 12:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Czy ktos z Państwa ma doświadczenia w użytkowaniu bram bocznych Normstahla? Czy prawdą jest, że nie pasuja one do naszego klimatu, gdyż nie są dość szczelne (uszczelki szczotkowe niedostatecznie "trzymają" ciepło?Ciekaw jestem Państwa opinii.Pozdrawiamprzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nun 08.01.2009 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Witam mam pytanie odnośnie gwarancji bramy uchylnej normstahl posiadam taką i tam jest napisane że przegląd należy zrobić po 6 miesiącach od daty zakupu ale czy po 1rok ,2,3 latach i co ile taki przegląd ma być zrobiony w gwarancji jest o tym mowa przy bramach segmętowych i innych ale nie przy tej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.