Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kochamy reklamy ???? ;)


zielonooka

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 119
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Ja załamałabym badających oddziaływanie reklam

jakoś tak mam, że automatycznie albo częściowo albo całkowicie się wtedy wyłączam.

Choć ostatnio zaskoczyła mnie reklama ...nie wiem czego...?

Ale na początku były słowa, że ileś tam / nie pamiętam ile? :oops: / kobiet ma problemy z utrzymaniem moczu... :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( ... )

Choć ostatnio zaskoczyła mnie reklama ...nie wiem czego...?

Ale na początku były słowa, że ileś tam / nie pamiętam ile? :oops: / kobiet ma problemy z utrzymaniem moczu... :o

 

Dalej jest jeszcze gorzej a na koniec makabra - ... mają system "ODOR KONTROL" - bhuleeeeee

Po tej reklamie jeszcze poprawią następną o małym chińczyku zatykającym nos i siedzącym na muszli klozetowej i już mam miły nastrój z głowy, apetytu 0 i niemiłe skojarzenia - bhuleeeeeee do sześcianu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wiekszości reklam, to ciągle na tę samą nutę grają: w dziedzinie prania wszystkie baby są tak głupie, że nie maja pojęcia jak prac i czym wywabiać plamy

dobrze, że zjawia się jakiś bardzo mądry pan i tym głupim babom dopiero oczy otwiera co i jak, a one ćwierkają z zachwytu

 

za to przy garach, to hoho, faceci sa jak głupie głąby - ugotuje taka sprytna żonka zupę z torebki, a chłop głupi i wcale a wcale się nie pozna

albo ciasto z proszku upiecze, a on się rozpływa

 

a dzieciom i innej młodzieży, to się ciągle do głowy wkłada, że wszystko musi byc zabawą - szkoła, praca

 

i co się dziwić, że potem się gubią w prawdziwym życiu, że ono nie je bajka, a bitwa raczej

 

łomatko, jakie to głupie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciągnę nieco ten jakże interesujący wątek :D

 

Zniknął "ODOR KONTROL" z mojej ulubionej ostatnio reklamy, także ktoś to forum jednak czyta :D

 

Ale pojawiła się nowa z pozoru durna reklama przecieru pomidorowego w takim małym słoiczku. W reklamie występuje mały synek, co to zadaje ciągle pytania "a po co?", "a dla czego?" itp. i jego mama, która zadaje tylko raz pytanie "A dla czego ?" i właśnie za tę mamę z tym pytaniem, jej miną i uśmiechem dałbym się utopić w tym przecierze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Och Święta Naiwności.......

 

 

Ponieważ robię badania rynku od jakiś 15 lat, więc "wpadają mi" w ręce róóóóżne wyniki.

 

Bylibyście bardzo zdziwieni porównaniem dwóch zmiennych

- jakich reklam NIE LUBI respondnent (deklaruje, że wtedy przełącza kanał)

- jakie produkty ma w koszyku (badanie przeprowadzone w hipermarkecie nt. produktów FMCG)

 

Wyniki były doprawdy szokujące :):)

 

Drugi przykład:

 

Badanie wśród kobiet w Polsce:

 

pytanie 1 - jakiech marek kosmetyki posiada Pani ?

następnie zrobiliśmy spis tychże kosmetyków.

I wiecie co ? Różnice pomiędzy tym co kobieta "zeznała, że posida" a tym co posiada faktycznie były na poziomie 60-80%...:)

 

Dowodzi to tylko jednego : deklaracje są totalnie oderwane od rzeczywistości :):)

O nie! Ja się "uczuliłam" na Dosie po serii reklam tej marki. Obiecałam sobie, że Dosi nie kupie choćby była najnajnajtańsza na półce i słowa dotrzymałam! Nigdy żadnej Dosi w moim domu nie było.

 

Co do drugiego, to sprawdziłam - wiem, co mam na półce w łazience. Jestem wyjątkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej nielubiana:rodzinka zasiada do objadu:mama ,tata i 5letnia (około)córka,mama mówi :dzisiaj w przeczkolu ta mała Kasia tak płakała ,a nasza Oliwka ją pocieszała! Skąd wiedziała ,że tak trzeba :o :o :o Córka;wcoraj wiecorem na cyfrowym polsacie oglądałam z mama odlotową agentkeBrrrrrrrrrrrrr.Ta reklama jest okropna

marzena i jacek

No!!! Zgadzam się w 100%. KOSZMAR! Kochająca się rodzinka, zadbane dziecko, światli rodzice a tu nagle taka wpadka! Dziecko musi oglądać debilne kreskówki, żeby się (w wieku 5 lat!!!) dowiedzieć, że trzeba pocieszyć kogoś płaczącego!!! To rodzice jeszcze nie zdążyli jej powidzieć?! Pewnie zajęci są zarabianiem na abonament!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przyznajcie,że reklamy działają jak magnez na dzieci.Pamiętam,że moje maluchy szóstym zmysłem wyłapywały kiedy "lecą " i gapiły się jak zahipnotyzowane :o Trzeba było prawie siłą odciągać :roll:

Pozdrawiam cyla 8)

Fakt - strasznie mnie to denerwuje, ale moje dzieci też siedzą przed telewizorem jak zahipnotyzowane i gapią się na reklamy! Staram się gonić je od telewizora, który zresztą i tak jest krótko włączony, ale zawsze coś złapią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...