alienka 13.02.2006 11:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Sprawa ciekawa. Na 6 zakupionych tam pozycji (sprzęt AGD i RTV) 4 są juz po lub w trakcie naprawy. Zakupów dokonano w październiku. Sprzęt użytkowany od miesiąca. 1. telewizor daeewo- padł następnego dnia po włączeniu. Był czas aby go zwrócić i zamienić na :2. Thomson - od tygodnia w serwisie 3. piekarnik amica z wielkim hukiem pękła i rozsypała się w drobny mak szyba wewnętrzna (gwarancja nie przewiduje naprawy elementów szklanych. Po moich usilnych namowach "w drodze wyjątku" przyjęto reklamację. 4. Jutro zgłaszam do naprawy zmywarkę bocha. Czy to pech jakiś wyjątkowy, czy dlatego, że sprzęt kupwałam na raty. Nie wiem co mam myśleć? Co sprzedają w tym sklepie???? Każda rzecz innej marki. Mam w domu pralkę kupioną osiem lat temu, mam dwa 14 calowe telewizory (jeden z nich to też thomson) i jest ok. Ale ten stary sprzęt był kupiony w innym sklepie. No i już się stresuję co do przyszłości okapu Simens i płyty gazowej ariston bo one też z MM. Straszliwie mnie ta sytuacja irytuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
iwona_b 13.02.2006 11:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 to faktycznie masz pecha... Ale może dlatego w takich sklepach sprzęty są takie tanie - niby super promocja, a może są to tak naprawdę towary z odrzutu, czy coś takiego.. Pozdrawiam, Iwona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 12:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 No właśnie tak się składa, że nie można powiedzieć abym korzystała z super promocji. Zmywarka np. kosztowała ok. 2400, pozostałe sprzęty też nie były tanie. A nawet jeżeli ktoś kupuje w promocji czy to znaczy, że sprzęt ma prawo być wadliwy? Kupowałam tam głównie ze względu na możliwość rat 0%. I własnie też ze względu na te raty cena nie była dla mnie aż tak istotna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
iwona_b 13.02.2006 12:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 oczywiście, że sprzęt nie ma prawa być wadliwy, ale sklepy są różne, tzn. szefowie tych sklepów. Musiałabyś być chyba STRASZNIE pechową osobą, żeby tylko tobie trafiło sie tyle wadliwych sprzętów i to różnych firm. rzeczywiście dziwna sprawa. Nie znasz kogoś kto też kupował różne sprzęty w MM? Może jego też były wadliwe... To by znaczyło, że faktycznie sklep może coś "kręcić". Poza tym, może pogadaj z kierownictwem działu reklamacji, czy z uwagi na tak dużą ilość wadliwych towarów, która trafiła sie tobie nie dadzą ci jakiejś "rekompensaty" - może jakiś rabat, czy coś takiego. Zawsze trzeba próbować walczyć o swoje. Pozdrawiam, Iwona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 12:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 iwona_b Tak, właśnie mam zamiar wystosować do nich pismo w tej sprawie.Wątpię jednak czy uzyskam oczekiwany skutek. W każdym razie ku przestrodze innych niech będzie ten post...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
katerhasser 13.02.2006 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 ja bojkotuję od lat tę firmę, ze wzgl. sobistych i emocjonalnych oraz na przekór ich bezczelnemu stylowi reklamowania się. jedyne co tam kupiłem to nawilżacz powietrza i ze 3 płyty. alienka, przypuszczam, że masz pecha i zostałaś ofiarą skumulowanej sprzedaży sprzętów np. naprawianych... ja na twoim miejscu już nigdy nie zaryzykowałbym większej kasy w tym sklepie. Proponuję Ci napisać jakiś list-skargę do kierownictwa i pogrozić, że jak nie potraktują cię jako klienta w standardach niemieckich (toż to Niemcy) to im wypowiesz prywatną krucjatę w necie. Po twoim przykładzie utwierdzam się w moim bojkocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Leppiej 13.02.2006 12:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Właśnie, co się tam dzieje ze sprzetem który zwracam (bo można zwrócić do tygodnia i wymienic na droższy lub z tej samej cenie)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 12:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Ja też już nigdy nic u nich nie kupię!!!!!!!!!!!!!Mądry Polak po szkodzie.Póki co redaguję pismo do szanownego działu reklamacjii MM.Jestem zmęczona budową. Myślałam, że nadszedł czas na odpoczynek a tymczasem....Ach i wyślę maila do fereracji konsumentów. Kiedyś mi ich prawnik bardzo pomógł (wtedy chodziło o drzwi zewnętrzne). Może i tym razem się nie zawiodę.A może jest na tym forum pracownik (najlepiej były) Media Markt i mógłby coś dodać w tym temacie. Nie wierzę w taaakiego pecha! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 13.02.2006 12:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Właśnie, co się tam dzieje ze sprzetem który zwracam (bo można zwrócić do tygodnia i wymienic na droższy lub z tej samej cenie)? kiedys był program na tvn o tym ....naprawija i sprzedaja jako pełnowartosciowy.....tlumaczyli sie dlaczego kartony maja jakies paski ( koloru nie pamietam) a to wlasnie tak zaznaczaja naprawiany sprzet....i sprzedaja na promocjach i normalnie... ja kupilam tam tv panasonic i kino domowe i jak narazie jest ok..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 12:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Andrzej Leppiej Tak można wymienić chyba do 7 dni. Zdążyłam wymienić telewizor. Zwróciłam za 1000 i wzięłam za 2000. I tego za 2000 też szlag trafił!Reszta nie zdążyła sie popsuć przed upływem tego terminu. Szkoda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 12:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Teska, dzięki że wspomniałaś o tym programie w TVN. Przypomnę im w piśmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 13.02.2006 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Nie wierzę w takie przypadki. Zainteresuj swoją sprawą także Federację Konsumentów. Ja też nie popieram sposobu reklamowania się i w ogóle całej "strategii marketingowej" tego sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AndrzejS 13.02.2006 13:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Może jest tak jak z produktami spożywczymi robionymi pod duże supermarkety ? Wygląd ładny i nic więcej poza atrakcyjną ceną.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zielonooka 13.02.2006 15:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Dokladnie bylo o tym glosno tak tydzien przed swietami w grudniu podobno czesrto sprzedaja popsute i naprawione (reklamowane przez innych klientow) lub takie co staly na polkach i graly (np przez pare miesiecy nosn stop - takie z wystawy) nawet maja na to nazwe "półkowniki" ale to nie tylko MM , RTVeuro tez itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 15:35 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Pismo zostało wysłane. Póki co faxem i mailem, również do wiad. Federacji Konsumentów. Oryginał wręczę im dziś osobiście z potwierdzeniem odbioru na kopii Jak ja mogłam tam zrobic zakupy? Niemiła refleksja: na każdym etapie budowy, po kupno mebli i sprzętu AGD inwestor jest skubany jak tylko się da. Myślałam, że los się odmieni z chwilą wyjścia ostatniego "fachowca". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lajkonikk 13.02.2006 15:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 ich hasło reklamowe to;MM nie dla idiotów!!! gdyż tylko idioci tam kupująprzykre ale prawdziweps i zapewne przed zapłata za towar byli mili,grzeczni,uśmiechnieci,buhahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 15:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 tylko idioci tam kupują przykre ale prawdziwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lajkonikk 13.02.2006 16:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 korzystając z okazji zapytam;co Ciebie tam pokierowało?dlaczego nie poszłaś do jakieś sklepiku na rogu?ja tak robię od lat i zero problemów.Teraz ,chcąc kupic nagrywarke DVD dali mi dwie do domu na tydzień na próbę!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzesiek13 13.02.2006 16:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Z marketami problem. Słyszałem, że trafiają tam wyroby niepełnowartościowe, tzw odrzuty - a tam w niby promocji to opychają. Wiem, że takie wyroby z hydrauliki tam trafiają, bo normalnie nikt by tego nie kupił, a tam klient zaślepiony promocją to łyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alienka 13.02.2006 16:40 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 Co mnie tam pchnęło?Duży wybór pod jednym dachemraty 0%często robię zakupy w Jankach w ogóle - potem na katwoicką i zaraz w domciubrak złych doświaczeń (właściwie z MM nie miałam żadnych doświaczeń) ot i tyle! nie korzystałam z aktualnych promocji w MM a i tak badziew mi wcisnęli 8lat temu kupowałam sprzęt AGD w nieistniejącym juz dziś sklepie SZRON. I nigdy do tej pory, żadna z tych rzeczy nie miała awarii. Żadna! Myślałam, że to jest normalne i tak będzie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.