Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

projekt VENUS pracownia MTM STYL (Domy w stylu)

Recommended Posts

• 3 weeks później...
  • 8 months później...

Witam,

Dom wydaje się mieć wszystko co jest niezbędne do wygodnego mieszkania. Przestrzeń, rozsądnie duże pokoje, łazienka i wygodna kuchnia. Ale.......,

czy wystarczy jedna łazienka? Dwie osoby jakoś się pogodzą. A jeśli domowników jest (będzie) wiecej (rano wszyscy do pracy, może dzieci do szkoły itd...., ufff..).

Goście....., moim zdaniem brak osobnego WC spwoduje, że goście będą przeglądać ci toaletę. Ciągłe sprzątanie i ustawianie wszystkiego na baczność, żeby ktoś, coś sobie nie pomyślał? Stresować się we własnym domu, czy warto?

Cd. ..... gości, przestrzeń w jadalni wydaje się być wystarczająca dla domowników, jednak raczej zbyt mała na przyjęcie ok. 12-14 osób, co kilka razy w roku może sie zdarzyć. Przyjęcie prawie w kuchni....

Koszty, nie jestem fachowcem (zielonooka jest w tym dobra, może się wypowie) wydają mi się bardzo optymistyczne. Np. centralne ogrzewanie za 11.000 pln, być może jakiś tani i najprostszy system. Należy zauważyć jednak, że przyzwoity piec gazowy tyle kosztuje. To tylko pod rozwagę i mam nadzieję, że pieniążków ci nie zabraknie. Powodzenia w budowaniu.

• 3 years później...
Witam wszystkich zainteresowanych po długich poszukiwaniach na forum niestety nie znalazłem (może nie umiem szukać ;P) nic o projekcie domu Venus postanowiłem więc założyć nowy temat. Poszukiwani oczywiście są właśćciele domu venus. Jestem również właśćcielem takiego oto projektu w którym dokonałem kilku zmian, ciekaw jestem czy inni też wprowadzili jakieś poprawki ?

• 1 year później...

Witam !

Ja również buduję ten domek teraz będziemy stawiać mury:) Czy zmienili może Państwo stop na drewniany czy zostawili taki jaki jest w projekcie?

Zrezygnowaliśmy z filarów przy wyjściu tarasowym i powiększyliśmy metraż salonu na prawie 40m^2 :)