marekcmarecki 12.04.2006 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 No w końcu wybrałem się z żoną i z córcią - na razie popatrzeć. W życiu miałem różne zwierzaki, ale jeszcze nigdy psa. W tej materi jestem zielony, moje panie również. Schronisko! Smutny widok. Poszliśmy, bo chciałem jakiegos kundelka do naszego domu na wsi. Spokojnie! - Nie na łancuch! Poprostu myślałem uratować jednego z tych nieszczęsnych więźniów pozamykanych po kilka sztuk w jednym kojcu. Myślałem o suczce, bo podobno wierniejsze i nie takie wariatki jak niektóre psy. Dosyć szybko jedna (chyba to była suczka tak na 95%) wpadła mi w oko. Moja żona również zauważyła,że jakaś taka dziwnie inteligentna. Faktycznie, obserwując tego psiaka można było odnieść takie wrażenie. Nie tylko wygląd,ale przede wszystkim zachowanie. Wtym samym kojcu było jeszcze kilka psów a między nimi mały wścieklak-choleryk, chyba chory psychicznie, ktory cały czas przeraźliwie szczekał (pewnie zaszkodził mu już ten przymusowy pobyt w schronisku ). Wyobraźcie sobie że prawie za każdym razem jak ten mały wrzaskun zaczynał szczekć ona podchodziła do niego i trącała go nosem w bok jakby mówiła "cicho stary jak tak będziesz hałasował to nikt nas nie weźmie!" ) Takie wrażenie się odnosiło patrząc na te nieszczęsne psiaki. I teraz pytanie. Jak się takiego psa weźmie to oprócz tego że będzie zapchlony i zawszony na co jeszcze należy się przygotować i jak się tego robactwa pozbyć?! Żona boi się, że jak przyjdzie do kąpieli to może gryżć, czy zdoła się do nas przyzwyczaić w ogóle. Może lepiej małego szczeniaka? W schronisku jest ich sporo małych i płaczących, az smutno słuchać. Z takiego malucha też nie wiadomo co wyrośnie, a tu przynajmniej widać i to wrażenie które trudno opisać, a które na nas zrobił ten psiak, nie daje mi spokoju. Spośród kilkudziesięciu właśnie ten jeden. Można z gazety, można od kogoś, ale możnai i ze schroniska - no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji