jmm 12.04.2006 20:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 Witam Mam pytanie -moj kuzyn jest rolnikiem (ogólem pola ma 2,2 h) posiada działke rolna o pow 33 ar na ktorej ma wybudowany dom reszta działki ok 15 ar to sad ktory chce mi przekazac jako darowizne a ja chcialbym postawic tam domek (nie jestem rolnikiem )ale w gminie powiedziano mi ze podzial tej działki jest niemożliwy . własciciel to zn kuzyn moze wybudowac tam domek.Czesc dzialki to znaczy sad posiada dostep do drogi publicznej oraz sasiadujaca dzialka jest zabudowana i dostep do medi jest tez.Gmina jest w trakcie przygotowania miejscowego planu zagospodarowania ma byc zatwierdzony we wrzesniu. Prosze o pomoc co w tej sytuacji moge zrobic aby mozna bylo dokonac podzialu i wybudowac domek na tej działce rolnej(sadzie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janaro 13.04.2006 06:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 W tej chwili to podział rzeczywiście jest niemożliwy, ale ciekawe co jest zapisane w planie który ma byc uchwalony.Można by spróbować drogą trochę okrężną, czyli sprzedaz udziału, nastepnie wybudowanie domu(oczywiście jezeli bedzie wolno-plan) a nastepnie podział do wyjścia ze współwłasności.Teraz radzę dowiedzieć się co jest napisane w planie który ma powstać, bo być może interesujący Ciebie teren nie będzie miał możliwości zabudowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania