ez 25.04.2006 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 Mieliśmy zmienić kredyt na Multibank idealna historia spłacania chcieli nam dać w ciągu 5 dni. Ale zadzwoniliśmy po opinię do GE a ci zaczęli obiecywać, że lepsze warunki itd. daliśmy się wciągnąć i co ....Wniosek o te lepsze warunki złożyliśmy 21 marca. Wszystkie dokumenty były ok według Pani przyjmującej. Czekamy z radością i ... nic. Około 4 kwietnia dzwonię i pytam co z naszym wnioskiem słyszę w rozpatrzeniu. Za kilka dni okazuje się, że chcą jeszcze zdjęcia zrobić wrr...ok przyjeżdżają po 3 dniach i robią. Czekamy kolejne dni. Około 14 kwietnia okazuje się, że jeszcze brakuje im zaświadczenia o zameldowaniu decyzja pozytywna ale jeszcze zaświadczenie, donoszę 19 kwietnia, teraz ma być ekspres 20 kwietnia wysyłają do centrali. Czekamy na aneks.Dzisiaj jest 25 kwiecień dzwonię, aneksu niet zgubili nasze dokumenty. Kierownik oddziału Wrocław nie chce rozmawiać infolinia nie wie co robić, reklamację rozpatruje się 2 tygodnie.Co robić jak interweniować, boję się że jak złożę wniosek o zwrot dokuemntów to w pół roku nie dostanę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomik_B 25.04.2006 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 To, Wy im oryginały dokumentów przekazaliście? Mam u nich kredyt. Przy papierologii zawsze wszystkie ważne dokumenty były kserowane i do centrali szły kopie. Ty się nie bój i żądaj zwrotu dokumentów, a dodatkowo domagaj się odszkodowania za stracony czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ez 25.04.2006 09:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 no oryginały zaświadczeń księgi itd poszły, najgorsze jest to, że drugi raz coś takiego tam nas spotyka nagminnie przesyłają nam zły harmonogram a teraz po prostu ręce mi opadły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anowi 25.04.2006 11:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 myślę że niezły rozwiązanie byłoby postraszenie,a może nawet zgłoszenie do Fundacji( towarzystwa?) Ochrony Konsumenta no i kłania się ustawa o ochronie danych osobowych - mając takie argumenty powinniści eszybko załatwić dobry kredyt i nie rozmawiajxcie z infolinia tyko do kierownika, dyrektora, głośno - na pewno nie będą chcieli takie antyreklamy orzy obecnej sytuacji na rynku pozdrawiam i napiszcie jak się skończyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ez 27.04.2006 08:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 zgłosimy, zainteresowała się tez jedna z gazet, dzisiaj mamy aneks ... ale jeszcze musimy jechać do Sądu i coś załatwic itd naprawdę NIE POLECAM nie dość, że drogo to obsługa fatalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anekri 27.04.2006 09:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 współczuję ogólnie nie mam dobrych doświadczeń z tym bankiem- przy kredytach konsumenckich nie ma z kim rozmawiać, nie ma żadnej placówki dla klientów detalicznych - ogólnie do kitu składałam u nich wniosek o kredyt mieszkaniowy- zwodzili mnie kilka miesiecy, miałam podpisaną umowę na zakup mieszkania i po rozpatrzeniu dokumentów zadzwoniła do mnie konsultantka i powiedziała, że dostalam kredyt . Potem zmienili zdanie i zmniejszyli wielkość kredytu- to co miałam kupić mieszkanie bez łazienki ?? Konsultantka kazał mi napisać pismo z odwołaniem... po tym odmówili mi całkowicie kredytu bez uzasadnienia bo przecież nie muszę się tłumaczyć a konsultantka powiedziała, że zawsze tak robią jak klient się odwołuje NIC nie przemawia za tym bankiem co gorsza nie wiem czy jest taki bank, który faktycznie spełnia nasze oczekiwania obecnie mam kredyt w PKOBP i przez 1/2 roku już dwukrotnie podwyzszyli mi oprocentowanie - strach się bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aha26 27.04.2006 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 o kurcze to mnie niezle nastraszyliscie z tym GE......brałam kiedys u nich kredyt na samochod i byłam bardzo zadowolona a dzisiaj pojechałam do nich o kredyt hipoteczny i musze powiedziec,ze doradca bardzo chciał nam pomoc.My nie mamy zdolnosci na az tak duzy kredyt jaki chcemy wziac,ale doradca z banku wymyslił inne rozwiaząnie przy ktorym tą zdolnosc miec będziemy,ale jak teraz czytam to co Wy piszecie to az sie boję ,ze to wszystko pic na wode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AldonkaS 28.04.2006 07:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 Musze przyznać, że zaskakuja mnie powyższe opinie. Kredyt w GE MoneyBANK (oddział Katowice) mam od roku, robiłam aneksy i nie miałam żadnych problemów. Doradca kredytowy zawsze jest na telefon, przyjeżdża do domu, formalności nie trwały nigdy dłużej niż 1 tydzień. Ja mam same pozyty. Mój szwagier ma kredyt w Millenium (załatwiał w BGŻ - ale po 4 miesiącach dał sobie spokój) i ciągle narzeka. Jak to powiedział, uzbiera trochę kasy, spłaci całość i nigdy do tego banku juz nie wróci (kredyt brany w W-wie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anekri 28.04.2006 09:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 widocznie jak wszędzie bank = ludzie i od ludzi zależy jakość obsługi i przychylność w stosunku do klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dropsiak 29.04.2006 07:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Musze przyznać, że zaskakuja mnie powyższe opinie. Kredyt w GE MoneyBANK (oddział Katowice) mam od roku, robiłam aneksy i nie miałam żadnych problemów. Doradca kredytowy zawsze jest na telefon, przyjeżdża do domu, formalności nie trwały nigdy dłużej niż 1 tydzień. Ja mam same pozyty. Mój szwagier ma kredyt w Millenium (załatwiał w BGŻ - ale po 4 miesiącach dał sobie spokój) i ciągle narzeka. Jak to powiedział, uzbiera trochę kasy, spłaci całość i nigdy do tego banku juz nie wróci (kredyt brany w W-wie). Mam takie same doswiadczenia. Też oddział Katowice. Żłego słowa o doradcy nie powiem. Wszelkie sprawy załatwiamy mailem do niego, a on załatwia dalej. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.