Agduś 29.04.2006 08:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Mamy dwa konta w mBanku. Dotychczas nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń co do ich usług. Bank też nie miał powodu być niezadowolonym z nas jako klientów. Co miesiąc na konto wpływała pewna sumka, co miesiąc trochę zostawało i zasoby rosły pomalutku. Nie robiliśmy debetów, nie mieliśmy zadnych specjalnych życzeń, nie zawracaliśmy im niczym głowy, byliśmy wzorowymi klientami, z których mieli czysty zysk. Do czasu. Podpadliśmy niedawno. Otóż śmieliśmy wziąć kredyt na budowę w innym banku. "Nasz" mBank dowiedział się o tym, gdy bank udzielający kredytu zażyczył sobie opinii na nasz temat od banku prowadzącego nasze konto. Oczywiście zwróciliśmy się o to do mBanku najpierw drogą elektroniczną. Otrzymaliśmy odpowiedź, że takie sprawy należy załatwiać telefonicznie, więc mąż wykonał odpowiedni telefon i dowiedział się, że opinia zostanie wystawiona po 6 dniach roboczych i kosztować będzie 20 zł. Po upływie tego czasu (a nawet kilku dni więcej) mąż zadzwonił ponownie i dowiedział się, że nikt nic nie wie! W banku nie ma śladu po naszym zamówieniu opinii, bo ... była ona zamawiana telefonicznie! (Przypominam, że inaczej nie chcieli tego zamówienia przyjąć). To jest tym ciekawsze, że wszystkie rozmowy są nagrywane! Pani rozmawiająca z mężem nie wiedziała, dlaczego opinia nie została przygotowana. Poinformowała go tylko, że powinna zostać przygotowana w ciągu 6 dni, a następnie wysłana listem poleconym. Przed wysłaniem jej, bank potrąci z naszego konta należne 20 zł. Sprawdziła od razu, że ta kwota nie została potrącona. W odpowiedzi na nasz list (e-mail) napisano, że rzeczywiście taka opinia powinna być wystawiona w ciągu 6 dni roboczych (do dnia 20.04.) i natychmiast po tym terminie wysłana. Oznacza to, że list polecony wysłany przez wzorowy bank wędruje do nas już ponad tydzień. Ciekawe tylko, że cztery dni temu pani rozmawiająca przez telefon twierdziła, że niczego nie wysłano. Od tego czasu prowadzimy ożywioną korespondencję z mBankiem drogą elektroniczną. Czasami odpowiadają nam na reklamacje, a czasami piszą, że na reklamacje wysłane drogą elektroniczną nie odpowiedzą. Od czego to zależy? Nie wiadomo. Właśnie przed chwilą przeczytalismy kolejny list z informacją, że, jeżeli chcemy coś reklamować, to mamy zadzwonić. Szkoda, że musimy zmienić bank, bo do tej pory byliśmy zadowoleni, ale po tych przebojach już nie możemy korzystać z ich usług. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xena z Xsary 29.04.2006 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 wyslijcie im list.Z konkretnym adresatem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1153207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 29.04.2006 11:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Ja też mam konto w mBanku i mniej wiecej podobne doświadczenia - jeśli nie musze się kontaktowac telefonicznie lub emailowo to jest ok. Nota bene kiedys pani - podobno z mBanku - zadzwoniła na moją komórkę twierdząc, że ma dla mnie super ofertę, ale musi sprawdzić czy ja to ja i kazała podawac pesel, adres itp. Brawo za ochronę danych osobowych Ale samo konto bardzo sobie chwalę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1153302 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kropi 29.04.2006 19:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Nie przesadzajmy - bankowość elektroniczna istnieje dopiero od kilku lat i do błędów ludzkich, typowych w każdym banku, dochodzą jeszcze te sprzętowe - osobiście wysłałbym skargę listem poleconym z potwierdzeniem odbioru z podaniem waszych dotychczasowych problemów - może chodzi o jedną panienkę co jej mąż nie lubi a może o wtyczkę co się "wypła" ze ściany Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1153692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Hubik_1975 29.04.2006 21:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 A propos mBanku pisano już wiele, proponuję poczytać jak traktują klientów i jakich pseudo-profesjonalistów zatrudniają przy obsłudze kredytów hipotecznych. Pierwszy dobry ruch to fakt, że zrezygnowaliście z brania kredytu u nich, ja dołożyłem do tego kolejny - przeniosłem się z kontem do normalnego banku, gdzie klienta traktują poważnie. Polecam lekturę http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=60614&highlight= pozdrowienia,H. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1153888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kropi 29.04.2006 21:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Każdy ma różne doświadczenia - ja np. wbrew temu co inni pisali, najbardziej zraziłem się do Kredyt Banku (ZERO elastyczności, odtąd do tąd, zapomnij o negocjacji warunków) tudzież BPH (pani słabo zorientowana w tym, czym handluje). Kredytu nie wzięliśmy w Banku M przede wszystkim dlatego, że nie dawali gwarancji niezmienności marży banku oraz że mechanizm bilansowania nie działą przy kredytach walutowych - ale ogólnie obsługa była raczej niezła. Jeśli chodzi o konto osobiste to ja mam PKO BP a żona mBank i wydaje mi się, że ten mBank jest bardziej sensowny, ale nie ma tylu bankomatów Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1153901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cypek 30.04.2006 04:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Bank to ludzie, a Ci wiadomo, mają szefów, rozporządzenia i wytyczne.mBank jest fany to bieżącej działalności (prąd, woda, gaz, TV) i karty kredytowe i płatnicze. No może jeszcze kredyt odnawialny w eKoncie.Jednak poważniejsze kredyty radzę jednak osobiście załatwiać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Yogi66 30.04.2006 06:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 W takiej sytuacji widać koryści z posiadania konta w bankach które mają swoje "fizyczne" oddziały.Właściwie to każdy bank umożliwia dokonywania przelewów elektronicznie. Jeśli chcesz to korzystasz z tego gdyz jest to super wygodne. Jeśli zaś masz do załatwienia sprawę mniej typową niż przelew to udajesz się do najbliższego oddziału i tam załatwiasz tę sprawę z urzednikiem bankowym który posiada prawdziwe a nie wirtualne nazwisko. W tym odziale uzyskasz też potwierdzenie na kopii złożonego pisma. A tak swoją droga to M-bank wcale nie posiada rewelacyjnych warunków obsługi konta. Są tańsze banki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JANK 30.04.2006 12:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 A tak swoją droga to M-bank wcale nie posiada rewelacyjnych warunków obsługi konta. Są tańsze banki. Ja osobiście nie znam tańszych banków od m-banku, jeśli takowe są to chciałbym wiedzieć które Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Agduś 30.04.2006 16:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Fakt, trudno mi sobie wyobrazic bank, który prowadzi konto taniej niż za 0 zł miesięcznie. No chyba, że za darmo i z lepszym oprocentowaniem?Po kolejnym (przyznaję bez wstydu - niezbyt miłym) e-mailu od nas mBank odpowiedział ludzkim głosem co następuje: opinia została opracowana i wysłana "listem zwykłym", więc prędzej czy później do nas dotrze. Pozostaje nam tylko czekać cierpliwie. Ciekawa jestem tylko, jaka będzie data nadania listu na stemplu pocztowym, o czym nie omieszkam poinformować.A swoją drogą zaczynamy szukać innego banku (niestety, bo bardzo nie lubię się uczyć nowych PINów i innych takich). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cypek 30.04.2006 16:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Agduś, teraz PIN juz można wybrać sobie. Tak jest np. w mBanku Acha, z fajnych rzeczy w mBanku jest także eMakler. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Agduś 30.04.2006 16:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Agduś, teraz PIN juz można wybrać sobie. Tak jest np. w mBanku Acha, z fajnych rzeczy w mBanku jest także eMakler. A Ty sądzisz, że teraz mamy coś dla eMaklera??? Domyślam się, że to propozycja zainwestowania? Muszą parę lat poczekać, bo na razie inwestujemy w dom. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Agduś 30.04.2006 18:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Przed chwilą otworzyłam jeszcze dwa kolejne listy od mBanku. O ile pierwszy był suchą informacją, że opinia została wysłana, a my mamy siedziec cicho, nie narzekać i czekać, o tyle dwie następne zaczynały się od przeprosin. Ciekawe, że każda była napisana przez inną panią, tak, jakby żadna nie wiedziała, że ktoś już odpowiadał. Pierwszy raz w całej tej historii ktoś nas za coś przeprosił, zamiast opierniczać, że się czepiamy i to w dodatku w niewłaściwej formie. Jeżeli jeszcze ten list wreszcie przyjdzie, to ja się jeszcze może zastanowię... A swoją drogą, to niezły tam mają ... porzędek, jeżeli na tę samą skargę odpowiadają jednocześnie trzy osoby. Co się dziwić, że na inną nie odpowie nikt? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zlu 30.04.2006 20:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Do czasu. Podpadliśmy niedawno. Otóż śmieliśmy wziąć kredyt na budowę w innym banku. "Nasz" mBank dowiedział się o tym, gdy bank udzielający kredytu zażyczył sobie opinii na nasz temat od banku prowadzącego nasze konto. W PKO BP mogłem złożyć opinię z mBanku, lub dostarczyć trzymiesięczny wydruk operacji. Ponieważ nie miałem nic specjalnego do ukrycia to wydrukowałem z www zestawienie operacji i zaniosłem do PKO. (tak samo zrobiłem z kontem w pekao24) Pozdr. zlu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Yanek 30.04.2006 20:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 Ja miałem chyba szczęście bo mBank wystawił mi opinię natychmiast po zamówieniu telefonicznym. Nie obrazili się. Może lubią się z moim drugim bankiem [DeutscheBank]?Tak na poważnie to w trakcie mojego korzystania z produktów mBanku [konto osobiste i konta firmowe], a korzystam z nich od samego powstania tego banku, nie miałem z nimi żadnych problemów.Co do ich oferty kredytowej nie mogę się wypowiadać bo nie korzystam.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1154872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Yogi66 03.05.2006 20:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Maja 2006 A tak swoją droga to M-bank wcale nie posiada rewelacyjnych warunków obsługi konta. Są tańsze banki. Ja osobiście nie znam tańszych banków od m-banku, jeśli takowe są to chciałbym wiedzieć które A są takie..... Np. Lukasbank. W czym tańszy? Już odpowiadam. Tańszy jest w opłacie za przelewy. Opłata za przelew przy posiadaniu konta o nazwie e-Konto Pro wynosi 0 zł i to bez względu na ilość przelewów. W m-banku wynosi on o ile się nie mylę 50 gr a przy przelewach do US i ZUS przelewy są droższe. Bez opłat otrzymujesz także miesięczny wyciąg drogą pocztową (niekiedy jest on potrzebny dla uprawdopodobnienia wydruku z komputera). By posiadać e-Konto Pro koniecznym jest posiadanie na koncie kwoty co najmniej 5000 zł. Może to być także lokata. Wiem, że jest to pewne utrudnienie. Niemniej sądzę, że osoby budujące takie środki posiadają. I przede wszystkim możliwość załatwienia "nietypowej" sprawy w dowolnym oddziale banku poprzez kontakt nie z wirtualną ale z konkretną osobą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1158356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rafal_G-ce 04.05.2006 06:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2006 mam konto e-Pro i zapewniam ze nigdy nie bylo na nim 5 tys. zł....... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1158630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin_u 04.05.2006 07:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2006 mam konto e-Pro i zapewniam ze nigdy nie bylo na nim 5 tys. zł....... Nie jest wymagane saldo 5tys...tylko przy saldzie 5tys oplata za konto wynosi 1zl (przy saldzie nizszym chyba 7zl) jezeli jeszcze ma sie stałe wpływy na konto bank obdarowuje nas 1 złotoweczko i wtedy koszt posiadania konta jest rowny 0zł...i nie płaci sie za przelewy wykonywane przez internet. Lukas ma rowniez bardzo przyzwoite oprocentowanie konta..ale i tak polecam fundusze inwestycyjne..tu mozna nawet niezła kase zarobic.. Ale ja jako klient lukasu nigdy nie nazekalem ale ostatnio podpadli mi bo chcac kredyt na budowe nie mogłem go uzyskac mimo ze mam u nich konto kilka lat i moga sprawdzic cała historie konta ale oni chca zaswiadczenia o dochodach oprocz hipoteki(ale to zaden problem z hipoteka)..ja mam problem z przedstawieniem takiego zasewiadczenia o dochodach poniewaz mam tylko kilka umow o dzieło z kilkoma firmami..a to niestety nie jest brane pod uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1158651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ados 04.05.2006 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2006 Oczywiście zwróciliśmy się o to do mBanku najpierw drogą elektroniczną. Otrzymaliśmy odpowiedź, że takie sprawy należy załatwiać telefonicznie, więc mąż wykonał odpowiedni telefon i dowiedział się, że opinia zostanie wystawiona po 6 dniach roboczych i kosztować będzie 20 zł. Po upływie tego czasu (a nawet kilku dni więcej) mąż zadzwonił ponownie i dowiedział się, że nikt nic nie wie! W banku nie ma śladu po naszym zamówieniu opinii, bo ... była ona zamawiana telefonicznie! hehe, ciekawe, miałem identyczną sytuację, przez to wzięcie kredytu opóźniło mi się o 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1158659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pik33 04.05.2006 07:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2006 A mnie załatwiłą przy takiej okazji poczta. Zaświadczenie z banku (Inteligo) szło sobie dwa tygodnie. Na kopercie był stempel pocztowy... więc wiadomo że to nie oni sknocili robotę, tylko poczta polska. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/52926-uwaga-na-quotzazdrosnequot-banki-nasze-kontakty-z-mbank/#findComment-1158675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.