reziolki 01.05.2006 21:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Za tydzien podpisuje umowe o kupno dzialki z wylanymi fundamentami. Oczywiscie jestem prawie zielona w temacie budownictwa, a o papierologi juz nie wspone. Jesli mozecie napiszcie jakie dokumenty i gdzie bede musiala przepisac na swoje nazwisko (chodzi mi o pozwolenie na budowe, umowy o przylacza, kierownik budowy nowy czy stary itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pawel78 02.05.2006 21:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 Do Urzędu który wydał pozwolenie musisz zanieść zaświadczenie,że przyjmujesz warunki zawarte w pozwoleniu na budowę. Jeśli chodzi o kierownika to możecie zostawić starego lub zlecić nowemu prowadzenie budowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania