AlicjaD 15.05.2006 09:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 Juz ponad ponad roku temu zakonczylam remont domu. W ramach tego remontu zainstalowana zostala terma na wode Junkersa. terma byla nowa, miala gwarancje, trzeba bylo tylko ja podstemplowac. Oczywiscie prowdzacy remont, zapewnial mnie, ze to zaden problem i gwarancje podstempluje i mi dostarczy. Uspiona ta obietnica, niczego sie nie spodziewajac zaplacilam za remont i na gwarancje czekam do dzis. Nie byloby to moze taki straszne gdyby nie to ze w termie zepsul sie termostat, ktorego wymiana kosztuje ok PLN 1000. Na moje telefony Pan albo nie odpowiada albo zapewnia, ze ta gwarancje dostarczy, ze jest juz podpisana, jeszcze tylko musi przyjechac z serwisantem Junkersa, zeby potwierdzic ze jest dobrze zainstalowana etc... i tak juz ponad rok. Co moge zrobic zeby ta gwarancje od niego wyciagnac? Czy moge zglosic sie do PIH? albo innej instytucji? w jaki sposob oni mogliby mi pomoc?Bede wdzieczna za jakas porade, bo juz naprawde nie wiem co mam z tym fantem zrobic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 15.05.2006 09:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 masz jakikolwiek dokument zakupu??? jeśli tak skorzystaj z ustawy o odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność towaru z umową ;)nie musisz korzystać z gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AlicjaD 15.05.2006 09:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 faktura na terme wystawiona byla na wykonawce. Mam tylko fakture od niego na chyba instalacje... Nie wiem tylko czy nie trace gwarancji jesli terma byla zainstalowana przez osobe nieupowazniona przez Junkersa. Z tego co teraz rozumiem to hydraulik ktory montowal terme nie jest autoryzowanym serwisantem Junkersa....czy nadal moge sie powolywac jak rozumiem w serwisie Junkersa , tak? na zgodnosc z umowa? minal juz ponad rok od instalacji, czy to juz nie zbyt pozno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 15.05.2006 10:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 Alicjo, jeśłi junkres jest niesprawny a masz na ten junkers fakturę to wykorzystaj ustawę, o której piszę, zgłoś na piśmie awarię, w ciągu 14 dni sprzedawca musi Ci odpowiedzieć. Poszukaj i przeczytaj ustawę w necie - jest krótka- możesz z niej korzystać do 2 lat od sprzedaży Jeśli chcesz korzystać z gwaracji to musisz mieć kartę gwarancyjną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.