kanati 16.05.2006 17:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 Witam wszystkich budujących, Ile płaciliście za przyłącze wodne i elektryczne? Mamy zamiar z żoną zaczać naszą budowe, ale oczywiście bez prądu i wody ani rusz. U mnie przyłącze to raptem kilka metrów, ale część zalicznikowa to ok. 150 m Bede wdzięczny za wszystki informację jak to wyglądało u was (kolejność wykonywania, czas wykonywania, namiary na solidnych wykonawców, koszty itd.) Ponadto napiszcie gdzie doprowadzaliście wodę i prąd - wszak narazie to pusty kawałek gruntu. Słyszałem że prąd na budowę doprowadza się do skrzynki - ale jestem narazie zielony i bede wdzięczny za wszystkie rady. Dodam że na czas budowy mam zamiar postawić blaszaka, czy może doprowadza się media do blaszaka?? Pozdrawiam Kanati Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania