Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Jestem zieloniutka - dopiero zaczynam - i proszę o wyrozumiałość.

Pewnie się powtarzam, ale poszukuję archotekta z Warszawy- dobrego - który stwrzyłby projekt do mu nietypowego.

Dom stanie na działce z wjazdem od południa.

Potrzebuję oddzielnego mieszkania na parterze (ok 35-40 mkw, 2 pokoje - jeden może być z neksem jadalnym)

Na parterze również salon (ok. 35 mkw), poddasze użytkowe, garaż na 2 samochody.

Chyba mam za dużo wymagań, ale po przeczytaniu tysięcy katalogów chyba już wiem o co mi chodzi :o

NIE wiem czy to co napisałam jest w ogóle możliwe do realizacji - niemniej zdecydowałam się na projekt indywidualny - drożej , ale chyba lepiej :)

Jeśli jakiś miły architekt chciałby spróbować się z takim wyzwaniem od zieloniutkiego inwestora ( i do tego takiego co nie chce, żeby dom miał daszki, tralki, kolumny itp dziwne rzeczy) bardzo proszę o kontakt : [email protected]

Pozdrawiam

Dagmara

• Odpowiedzi 68
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

• 3 weeks później...
  • 2 months później...
Gość Paweł Sałagaj

Tak przedstawiłem mu zdjęcia kiedyś tam widzianego domu razem z żoną opowiedzieliśmy co chcemy zmienić on dodał kilka swoich pomysłów i wyszedł z tego dom naszych marzeń.Poza tym podpisaliśmy bardzo jasną i czytelną umowe.Jestem zadowolony z jego pracy.

Nie poleciłbym nie sprawdzonego moj login to moje dane.

pozdrawiam

• 2 months później...

Witam poszukujemy jakiegos sprawdzonego architekta z okolic Pruszkowa. Bedziemy sie niedlugo budowali, a niestety sami niebedziemy mogli pilnowac prac :(. Czy znacie moze kogos wartego uwagi i sprawdzonego ?

Moze byc rowniez z okolic Grodziska poniewaz budujemy sie w Zolwinie pod Podkowa Lesna.

pozdrawiamy Opisie

Witam poszukujemy jakiegos sprawdzonego architekta z okolic Pruszkowa. Bedziemy sie niedlugo budowali, a niestety sami niebedziemy mogli pilnowac prac :(. Czy znacie moze kogos wartego uwagi i sprawdzonego ?