Nefer 26.12.2005 14:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2005 Jestem zieloniutka - dopiero zaczynam - i proszę o wyrozumiałość. Pewnie się powtarzam, ale poszukuję archotekta z Warszawy- dobrego - który stwrzyłby projekt do mu nietypowego. Dom stanie na działce z wjazdem od południa. Potrzebuję oddzielnego mieszkania na parterze (ok 35-40 mkw, 2 pokoje - jeden może być z neksem jadalnym) Na parterze również salon (ok. 35 mkw), poddasze użytkowe, garaż na 2 samochody. Chyba mam za dużo wymagań, ale po przeczytaniu tysięcy katalogów chyba już wiem o co mi chodzi NIE wiem czy to co napisałam jest w ogóle możliwe do realizacji - niemniej zdecydowałam się na projekt indywidualny - drożej , ale chyba lepiej Jeśli jakiś miły architekt chciałby spróbować się z takim wyzwaniem od zieloniutkiego inwestora ( i do tego takiego co nie chce, żeby dom miał daszki, tralki, kolumny itp dziwne rzeczy) bardzo proszę o kontakt : [email protected] Pozdrawiam Dagmara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniasilenter 27.12.2005 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2005 najchętniej Warszawa Tarchomin ale niekoniecznie. Jeśli znacie takowego i możecie polecić to proszę pomóżcie . pozdrawiam serdecznie i świątecznie Ania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniasilenter 28.12.2005 13:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2005 podbijamAnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sp5es 28.12.2005 23:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2005 Studio Palladio, pan Paweł Suliga PALLADIO Suliga 0501 167565 022 6250687Namiary dośc stare, jak nieaktualne -sprawdzić w książkach tf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania