dżempel 01.06.2006 17:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 od lutego wszedł w życie program lojalnościowy za zakupy w ich hurtowni.czy ktoś mógłby mi coś przybliżyc tą promocje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anpi 01.06.2006 17:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 Najlepiej chyba przybliżyłby Ci ją jakiś handlowiec z PSB, nawet przez telefon. Z moich obserwacji jednak wynika, że składy PSB (przynajmniej w mojej okolicy) nie należą do najtańszych. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dżempel 01.06.2006 17:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 z jakiej jesteś okolicy? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204445 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
selimm 01.06.2006 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 jak masz ochote stracić 2 godz. i wynegocjować cene taką samą jak w reszcie hurtowni to trafiłeś w 10 ... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dżempel 01.06.2006 18:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 chodzi mi o to ,ze dokładnie naciełam się na nich. na początku jedna dobra cena a później hulaj dusza piekła nie ma . Ale denerwuje mnie ,że naobiecywali programy lojalnościowe i wiele innych dodatkowych udogodnień a po prawie zakończonych zakupach wszystko jest niedograne. poprostu pytam czy jeszcze ktoś się na nich przejechał Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
selimm 01.06.2006 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 to jest siec niezaleznych hurtowni -pozytywne wyjątki mogą sie zdarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pokar 01.06.2006 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 Pracuję w składzie PSB jako handlowiec.Jest to sieć niezależnych hurtowni, które są jedynie grupą zakupową, dzięki czemu łatwiej im istnieć na rynku, który jak wiecie jest bardzo wymagający. Niemniej jednak każdy skład PSB ma swoje szefostwo, swoich handlowców i swoją politykę, podejście do Klienta. Nie powinno się oceniać całej Grupy przez pryzmat jednego-dwóch składów. Dżempel - przykro mi, że nacięłaś się w którymś ze Składów, ale piszesz głównie o cenach i niedograniu. Jestem pewien, że ceny dało by się wynegcjować, skorygować, zwłaszcza, gdybyś wykazała, że w okolicy ten sam materiał ( lub odpowiedni zamiennik) jest w niższej cenie. A niedogranie często nie wynika z niczyjej złej woli, tylko z np. natłoku pracy. Ty masz swoją budowę, która jest dla Ciebie najważniejsza i jedyna, co zrozumiałe i tak ma być. A handlowiec, który cię obsługuje, żeby być opłacalnym dla firmy, musi mieć tych budów kilkadziesiąt, kilku wykonawców do zaopatrzenia i setki spraw do dogrania. Zauważcie proszę, co się dzieje w tym sezonie - jest ruch w branży jak w ulu. Wielu producentów nie nadąża z produkcją, brakuje wykonawców (eksport fachowców to nasz hit na całą Europę), a długa zima powodowała gwałtowny start wielu inwestycji i straszny pęd, bo nie wiadomo, jak będzie z pogodą na jesień. A wracając do tematu - nawet nie miałem nawet czasu zapoznać się dokładnie z "nowym" programem lojalnościowym PSB. Ja nie wymagam od Klientów żadnych deklaracji. I staram się dla Klientów wypracować jak najlepsze ceny. Jeśli wiem, że nie dam rady przeskoczyć jakiegoś tematu, to mówię to Inwestorowi, żebyśmy obaj ( oboje ) nie tracili czasu na boksowanie się o kilka złotych. Dzięki temu mam tych Klientów dużo. Mam nadzieję, że udało mi się odczernić trochę kolegów po fachu, choć wcale nie musimy się znać - w całej Polsce jest 369 składów PSB oraz 17 sklepów" MRÓWKA"( http://www.psb.com.pl), dzięki czmu możemy konkurować z molochami typu Castorama, Leroy Merlin itp., które wcale nie są tanie. A na już na pewno najbliższa Castorama i Leroy w porównaniu do mojej firmy. HA! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Waldemar Kiejziewicz 01.06.2006 20:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 Jest w Olsztynie pewna duża firma, która należy do PSB. Nie wiem czy na działalność tej firmy ma wpływ przynależność do powyższych. W każdym bądź razie gdy do nich przyszedłem obiecywali mi Ytong po 6 zł. Po odebraniu pierwszej partii, otrzymałem fakturę na 6,8 zł. Tłumaczyli to tym, że Xella podniosła ceny. Pomyślałem trudno, budujemy dalej. Później zaczęły się problemy z dostawami materiałów, opóźnienia itd. Dzisiaj zaskoczyli mnie jednak znów. Zabrakło mi do skończenia murowania 30 szt. bloczków Ytong. Zadzwoniłem i spytałem czy mają i mogę przyjechać swoim samochodem? Niestety otrzymałem odpowiedź, że muszę kupić całą paletę, czyli 48 szt. Jednym słowem mam wyrzucić 125 zł, bo te dodatkowe 18 szt. do niczego mi się nie przydadzą i będę przerzucał je z jednego miejsca w drugie, aż do całkowitego ich zniszczenia. Oczywiście w innej firmie bez problemu kupiłem owe 30 szt. Patrzę teraz na wizytówkę tej drugiej firmy i nie ma tam wzmianki o przynależności do PSB. Ale czy to ma związek?[/url] Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pokar 01.06.2006 20:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 Nie widzę związku. Nawet nie bardzo jest taka możliwość. Grupa dba o to, żeby nie było dwóch składów blisko siebie. Olsztyńskie PSB pozwoliło sobie na grube przegięie w stosunku do Ciebie. U mnie oferta złożona Klientowi jest wiążąca przez cały czas jej trwania ( wszystkie oferty składamy z terminem ważności, na piśmie, ze względu właśnie na wahania cen - jeśli się tego nie śledzi na bieżąco, to się traci ). Tłumaczenie, że Xella, czy ktoś inny podniósł ceny jest wysoce nie na miejscu. Mówimy tu oczywiście o ofercie na piśmie. A kupowanie pełnopaletowych ilości jest dla mnie jakimś nieporozumieniem. Widocznie tam u nich jest niemrawa konkurencja. Ja mam taką, że niedopuszczalne jest zrobienie jakiegokolwiek wała Klientowi. Bo przestanie się zaopatrywać u mnie, pójdzie do innej hurtowni i nie ważne czy jest ona w PSB. A misteczko nie jest duże i fama bardzo pomaga albo przeszkadza mi w pracy. Na marginesie - Grupa daje nam szyld/logo/markę. Łatwo jest identyfikować przegięcia, niedociągnięcia z tym własnie szyldem. Żadko się zdarza, żeby Iwestorzy narzekali na firmę "Kogucik- import-export-drobne kradzieże" z którejś z miejscowości, a przecież takie rzeczy się zdarzają i to z mojej perspektywy ( niewątpliwie skrzywionej ) częściej. Ale Forumowicze w całej Polsce nie znają f-my "Kogucik". Znają logo PSB oraz molochy. I na nich psy wieszają - zasłużenie czy nie. Do osądzenia przez czytających powyższe wypociny Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1204955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ddoommiinniikk 01.06.2006 21:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 "Programy lojalnościowe" stosują nawet składy nie będące w zadnej grupie. Są to niepisane zwyczaje - jeśli z ilości i rożnorodności zakupionego towaru wynika zapotrzebowanie materiałowe na cały dom, to sprzedawca szczególnie dba o takiego klienta. Jeśli nie może opuścić ceny, to stosuje inne zachęty - przycięcie na wymiar, dowiezienie małej ilości, przyjmowanie zwrotów, lewe faktury (dla tych najbardziej zaufanych). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ddoommiinniikk 01.06.2006 22:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 Krótkie przemyślenia co do cen...W sprzedaży detalicznej materiałow budowlanych najbardziej cenotwórczym składnikiem jest koszt zakupu towaru przez skład. Marże detaliczne są tak spłaszczone i tak niskie, że niewielkie zejście z ceny godzi wprost w opłacalność biznesu. Koszt zakupu powinien być jak najniższy - jak to osiągnąć?1)kupować ze skontem - prawie wszyscy producenci stosują obniżkę ceny za szybkie dokonanie płatności.2)wielu producentów stosuje rożne ceny w zależności od wielkości odbioru - jest całkiem szeroka gama produktów, które kupimy taniej od dystrybutora niz od producenta. róznica ta potrafi sięgnąć trzech punktów rabatowych, tj. ok. 5%.3)brać dostawy całosamochodowe - pewna część producentów stosuje dodatkowe rabaty za taką wielkość jednorazowego odbioru.Tak postępujący sprzedawca będzie miał najniższe ceny zakupu i będzie też mógł tanio sprzedawać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krisker 02.06.2006 06:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Jest w Olsztynie pewna duża firma, która należy do PSB. Nie wiem czy na działalność tej firmy ma wpływ przynależność do powyższych. [ciach] Oczywiście w innej firmie bez problemu kupiłem owe 30 szt. Patrzę teraz na wizytówkę tej drugiej firmy i nie ma tam wzmianki o przynależności do PSB. Ale czy to ma związek?[/url] Co to za firma? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tczarek 02.06.2006 06:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Jakoś grupa PSB nie przekonuje mnie. Łączenie się w pod jeden szyld powinno mieć to, że klient końcowy może liczyć na większe rabaty, a przynajmiej na stabilność cen a nie gotowanie inwestora bo jak kupił partię materiału to "musi" u nas kupić resztę.To mi się nie podoba a PSB zaczyna się czuć jak monopolista. To bardzo niebezpieczne praktyki i jak widać z tego wątku nie zjednują sobie tym ludzi.Ja też nie mam pozytywnych doświadczeń z PSB. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafałek 02.06.2006 07:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Grupa dba by złąpać klienta. Potem też dba, ale o to by nim dobrze zakręcić. Kiedyś przymierzałem się do kilku skłądów PSB. Jak piekne oni roztaczali wizje, tylko, że im człowiek się bardziej zagłebiał tym więcej było niejasności.Oczywiście, że zdarzają się osoby zadowolone więc i pewnie dobre skłądy też się zdarzają, ale ogólnie spotykałem się przez ostatnie dwa lata z przewagą opinii negatywnych. Może trzeba by zrobić jakiś ranking składów PSB?Ogólnie myślę, że ryzyko wpadki jest takie samo jak gdzie indziej, ale przez to stawia to grupę w gorszym świetle. Skoro może kupować taniej od zwykłych hurtowni to powinna traktowac klienta lepiej. No i do tego te reklamy i zapewnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mago 02.06.2006 08:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Moja odczucia po rozmowie telefonicznej z osobą ze składu PSB też są negatywne.Osoba z którą rozmawiałam niekompetentna,nie znająca podstawowych cen materiałow,cały czas pytająca kolegów o cenę.Zadnej ceny nie potrafila podać sama A ceny też bez rewelacji,często wyższe niż w okolicznych hurtowniach Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zibi2 02.06.2006 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 * * * Jestem pewien, że ceny dało by się wynegcjować, skorygować, zwłaszcza, gdybyś wykazała, że w okolicy ten sam materiał ( lub odpowiedni zamiennik) jest w niższej cenie. * * * pokar rozumiem że macie takš politykę i nie masz na to wpływu ale ja osobicie wolę handlowca, którzy od razu mi proponuje dobrš cenę bez koniecznoci "wykazywania". Z tego powodu że mi to oszczędza czas którego mam niewiele. jest i pozytywnie - tylko u Was dostałem od ręki podstawki typu "T" pod słupki drewniane, na czym wysiadła nawet Platforma o drobnicy nie wspominajšc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205653 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toomas 02.06.2006 09:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Ja z miałaem taką przygodę z Firmą z Tarnowa należącą do PSB. Zamówiłem u nich materiłąy (BK 400) wraz z klejem oczywiście. Pierwszą część zapłaciłem i przywieźli na budowę oprócz kleju który miał być dowieziony z drugą partią aby nie stał u mnie na zewnątrz. No i jak przywieźli drugą partię to się okazało że ważność kleju upływa za 3 dni ) heh Trochę przepychanek ale mają w przyszłyym tygodniu mają przywieźć nowy klej. Co do cen to druga partia kosztowała tak jak było umowione pomimo tego że producent podniosl ceny (Klobuszowa) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JackD 02.06.2006 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 wspomniane były wcześniej Castorama I OBI jako konkurencja PSBWłaśnie w oBi kupiłem partię gresu.... i cena była x....zmieniłem troszkę plany i chciałem dokupic tegoż materiału. i cóz się okazuje na tym towarze duża wywieszka "PROMOCJA" i cena x + 2.90...no zatrzęsło mna... ale, że było już przedf zamknięciem marketu machnąłem ręka..... ale po kilku dniach promocja zniknęła i cena wróciła do poprzedniej ceny xWszedzie dobrze gdzie nas nie ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pontypendy 02.06.2006 10:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 A ja kupuję w PSB prawie wszystkie materiały na budowę. Żadnej lojalki nie podpisywałam i jak do tej pory były dwa poślizgi z dostawą, które mi trochę krwi napsuły, ale poza tym super.Dzwonię do handlowca ustalamy cenę i termin dostawy, materiał przyjeżdża na plac, a ja w dogodnym terminie jadę po fakturę. Sposób zapłaty też sobie wybieram (przelew, karta)Co do cen to w okolicznych skadach cena np. za dany towar jest ceną netto, a w PSB przy takiej samej cenie dostanę fakturę. Czyli realnie taniej ! Aha i beton towarowy duużo taniej zamawiałam przez PSB. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1205855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andrzej100 02.06.2006 15:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 Budowałem przez PSB. Pierwsza oferta świetna (na 12000) taka na podpuchę. Następne bardzo przeciętne. Na próbę negocjacji o jakiś tańszy towar (identyczny jak w Castoramie) odp. "my nie jesteśmy Castorama".Ogólne wrażenie bardzo średnie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55080-psb-program-lojalno%C5%9Bciowy/#findComment-1206343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.