Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Sąsiad żąda pieniędzy za nie-zaskarżenie decyzji urzędu

KarolFranciszek

Recommended Posts

Witam,

Zakupiłem działkę budowlaną z istniejącym budynkiem, który jednak chcę przebudować (do potrzeb firmy, którą chcę stworzyć). Chciałem budować po granicy, gdyż budynki sąsiada też stoja na granicy. Niestety, sąsiad jest stroną w postępowaniu i oczekuje odemnie dużych kwot pieniędzy za to, że nie zaskarży kolejnej decyzji Urzędu Miasta do SKO. Poprzednią juz raz zaskarżył, bo nie dostał pieniędzy i sprawa budowy opóźniła sie o kilka miesięcy. Problem polega na tym, że zależy mi na czasie, ponieważ żona moja nie ma pracy od ponad roku, ja zas pracuję jako asystent na uczelni wyższej i kończą nam się pieniążki na cokolwiek.(budynek i działke kupiliśmy dzięki kredytom bankowym) Chcieliśmy otworzyć własna firmę, ale z powodu sąsiada, jak też niekompetencji i opieszałości urzędników, nie możemy nic zrobić.

Proszę o radę, pozdrawiam.

Nie daj pieniędzy szantarzyście, to jakiś podły typ. Piszesz że kończą Wam się pieniądze, a masz zamiar płacić cwaniakowi z sąsiedztwa. Zapłacisz raz a będzie Cię miał za frajera i łatwe źródło pieniążków na przyszłość. Jeśli poczuje opór z Twojej strony nie będzie taki odważny następnym razem. Zapłacenie sąsiadowi na krótką metę może wydawać się Wam korzystne, ale źle wróży na przyszłość. Pozdrawiam

Pewnie to ze jakis budynek stoi na granicy dzialki miales uwzglednione w cenie dzialki

troche przesadzacie z szantazysta, facet po prostu zada odszkodowania np. za zacienienie, a jak sie nie zgadzasz na odszkodowanie to on ma prawo sie nie zgodzic - KarolFranciszek - chcesz zeby sasiad zrobil Ci przysluge - dogadaj sie i płać - btw. rozumiem, pieniązki się kończą, ale nie sadze zeby w skali budowy/rozbudowy budynku to byla jakas znaczaca kwota odszkodowania - oczywiscie przekazujac mu kwote, podpisujesz umowe i zglaszasz wszystko do skarbowego