Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

okna drewniane POZBUD - czy ktoś je ma?


Recommended Posts

  • 5 months później...
znam Pozbud od strony kuchni

polecam co do jakości i podejscia do klienta - cen nie znam

 

A ja znam od strony klienta, zareklamowałam drzwi za 10 tyś. Reklamacja rozpatrzona półtora roku temu pozytywnie, drzwi zostały wadliwie wykonane (o 3 mm za szerokie i uszkadzają framugę) DO DZIś, FIRMA NIE WYMIENIŁA, NIE NAPRAWIŁA.... NIC. CZEKAM PÓŁTORA ROKU NA NAPRAWĘ GWARANCYJNĄ... Bardzo odradzam POZBUD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam stolarke Pozbud okna i drzwi i jestem bardzo zadowolony. Cos co ma 4 lata gwarancji powinno sluzyc przez dzisiatki lat.Zastanawialem sie dlugo ale doszedlem do wniosku ze okna plastikowe to przeszlosc. na zachidzie juz odezsli od plastikow.Estetyka wizualna oraz w dotytyku nie do porownania a roznica w cenie minimalna.

 

...ale 2 garki i patelnię ogarniasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months później...
  • 1 year później...
Witam.w 2013 zakupiliśmy okna z pozbudu zapewniano nas o najlepszej jakości i faktycznie produkt bardzo ładny .w sumie 13 okien i okno tarasowe przesuwne hs okna zamontowano w maju i po tygodniu pierwsza reklamacja pojawiła się pierwsza rysa pęknięcie na belce dolnej części stałej kazano mi czekać na serwis który dotarł po 4 miesiącach pęknięcia posmarowali pędzlem i gotowe zgłosiłem iż reklamacja pozostaje niezałatwiona i czekam na naprawę wadliwego produktu lub wymianę w odpowiedzi usłyszałem czekaj pan na słoneczna pogodę i tyle wiosna pęknięć było już ok 6 serwis zawitał z początkiem lipca 2014 sprzedawca okien zapewnił że to najlepsi serwisanci z Pozbudu zawitają na moją budowę naliczyli 10 pęknięć i stwierdzili że drewno ma lukowe pęknięcia i lepiej jest wymienić niż naprawiać wadliwy element ale po rozmowie z panem J.M z Pozbudu stwierdzono że da się to naprawić przed rozpoczęciem robót naprawy wymagał jeden element i po zakończeniu prac serwisowych elementów wymagających naprawy jest 7 .po tygodniu przyjechał kolejny serwis z firmy Pozbud i stwierdzili nieprawidłowości lakierowanie niezgodnie ze sztuką lakiernicza zacieki uszkodzenia innych elementów i najciekawsze czego się wypierają użycie mojego prywatnego czyścika do piany pistoletowej w celu usunięcia wodnej farby po tych czynnościach lakier na kolejnych elementach zmatowiał a element listwy dolnej plastikowy uległ zniszczeniu reasumując zażądałem wymiany części stałej odpowiedź panie naprawimy na zasadzie wstawki zewnętrznej dolnego elementu moim zdaniem produkt nigdy nie będzie odpowiadał temu produktowi za który zapłaciłem i który jest w umowie więc rezygnuję z umowy i wystąpiłem o zwrot pełnej kwoty oraz kosztów związanych z uzupełnieniem elewacji oraz tynku wewnątrz wraz z należnymi odsetkami .co będzie dalej napiszę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...