Zbieg 18.06.2006 12:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 Witam!Mam problem ze stolarzem, u którego zamówliłem drzwi wejściowe i obłożenie schodów wewnętrznych! Drzwi dębowe za 3000zł zostały zamontowane w październiku ub. roku! Okazało się,że porobiły sie szpary, lakier na ramiaku popękał a wykożczenie generalnie pozostawia wiele od życzenia! Napisałem i doręczyłem facetowi dwa tygodnie temu reklamację, ostrzegając, że rozwiążę umowę na schody i będę domagać sie zwrotu 2500zł zaliczki. Do dzisiaj zero reakcji! Poradźcie proszę jak dalej postępować! Może ktoś już coś takiego przerabiał? P.S. Na drzwi nie mam faktury, tylko umowę! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/55963-reklamacja-produktu-u-nierzetelnego-wykonawcy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.