Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam!

Mam problem ze stolarzem, u którego zamówliłem drzwi wejściowe i obłożenie schodów wewnętrznych! Drzwi dębowe za 3000zł zostały zamontowane w październiku ub. roku! Okazało się,że porobiły sie szpary, lakier na ramiaku popękał a wykożczenie generalnie pozostawia wiele od życzenia! Napisałem i doręczyłem facetowi dwa tygodnie temu reklamację, ostrzegając, że rozwiążę umowę na schody i będę domagać sie zwrotu 2500zł zaliczki. Do dzisiaj zero reakcji! Poradźcie proszę jak dalej postępować! Może ktoś już coś takiego przerabiał?

P.S. Na drzwi nie mam faktury, tylko umowę!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/55963-reklamacja-produktu-u-nierzetelnego-wykonawcy/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...